0
EN
konsulting

Audyty efektywności

W trudnych czasach szczególnie liczą się oszczędności oraz efektywność działań. Nasze audyty dostarczą wartościowych wniosków w zakresie rozwoju biznesu i usług.

 

Audyt efektywności kampanii reklamowych, wydatków np. Google Ads, Facebook Ads 

Audyt efektywności działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych / digitalu

Rodzaje audytów

Audyt danych w narzędziach analitycznych np. Google Analytics

Audyt procesów sprzedażowych w internecie

Przykładowe zakresy audytów

Audyt konta reklamowego Google Ads

Nasze doświadczenie pokazuje, że częstym wyzwaniem marketingu jest efektywne wykorzystanie budżetów reklamowych. Audyt wraz z przygotowanymi przez nas rekomendacjami pozwoli Ci maksymalizować zyski z prowadzonych działań.
Po przeprowadzeniu wielu podobnych audytów wiemy, jak to robić. Z chęcią pomożemy Ci efektywnie wykorzystać Google Ads.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac, ceny
oraz potrzebnych nam informacji do przeprowadzenia analizy.

Wyniki audytu zostaną omówione podczas wideokonferencji, dzięki czemu żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Zakres:

  • Analiza do 5 grup reklam oraz wskazanie tych z najwyższym i najniższym poziomem zainteresowania wśród klientów.
  • Wskazanie 5 reklamo największym udziale ruchu wraz z określeniem jakości tego ruchu oraz liczby konwersji.
  • Określenie jakości przygotowanych reklam pod kątem potencjału, jaki daje system reklamowy.
  • Wskazanie TOP10 słów kluczowych o największym udziale ruchu/klików/kosztów do serwisu wraz z określeniem jakości tego ruchu oraz liczbą konwersji.
  • Analiza zastosowanych wykluczeń oraz dopasowań słów kluczowych dla określonych grup reklam.

Czas przygotowania audytu: około 5 dni roboczych.

Cena: od 4000 zł netto + 23% VAT

Poznaj szczegółowy zakres audytu

 

Audyt konta reklamowego Google

Niewątpliwą zaletą działań w Internecie jest ich mierzalność, która daje nam możliwość porównywania skuteczności prowadzonych działań w różnych kanałach
i do różnych odbiorców.
Nie jest to jednak możliwe bez poprawnie skonfigurowanego narzędzia zbierającego dane. Nasz zespół doświadczonych konsultantów z chęcią pomoże Ci to osiągnąć!

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac, ceny oraz potrzebnych nam informacji do przeprowadzenia analizy.

Wyniki audytu zostaną omówione podczas wideokonferencji, dzięki czemu żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Zakres:

  • Weryfikacja okresu przetrzymywania danych witryny oraz liczby ustawionych widoków.
  • Wskazanie 5 stron o najwyższym współczynniku porzuceń/wyjść z serwisu oraz  
    5 stron w serwisie, od których użytkownik ropoczyna wizytę w serwisie.
  • Wskazanie udziału kanałów pozyskujących ruch o najwyższej oraz najniższej jakości i zaangażowaniu.
  • Wskazanie udziału kanałów i źródeł ruchu realizujących główny cel witryny.
  • Wskazanie cech demograficznych osób konwertujących, ale również nie konwertujących w serwisie.
  • Wskazanie źródeł ruchu, które pozyskały oraz takich które nie pozyskują osób konwertujących.

Badany okres życia witryny: do 12 miesięcy.

Czas przygotowania audytu: około 5 dni roboczych.

Cena: od 4000 zł netto + 23% VAT

Poznaj szczegółowy zakres audytu

Audyt komunikacji na Facebooku

Nie lada wyzwaniem jest prowadzenie skutecznej i dobrze dopasowanej do grupy docelowej komunikacji. Zespół konsultantów Socjomanii z wieloletnim doświadczeniem w zakresie budowania strategii komunikacji z chęcią pomoże Ci to osiągnąć!

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac, ceny oraz potrzebnych nam informacji do przeprowadzenia analizy.

Wyniki audytu zostaną omówione podczas wideokonferencji, dzięki czemu żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Zakres:

  • Analiza fanów uwzględniająca analizę zaangażowania i rodzajów aktywności w stosunku do publikowanych typów treści, a także określenie zainteresowań, danych demograficznych -wstępna analiza przed możliwym wyznaczeniem person.
  • Analiza techniczne profilu, w tym uzupełnienie profilu; poprawność stosowanych linków, grafik, materiałów filmowych; Stopień wykorzystania natywnych funkcji strony na Facebooku; integracja ze stroną www.
  • Analiza komunikacji, w tym dopasowanie stylu komunikacji do grupy docelowej, analiza jakościowa publikowanych treści oraz określenie najpopularniejszych treści.

Analiza obejmuje komunikację do 12 miesięcy wstecz.

Czas przygotowania audytu: około 5 dni roboczych.

Cena: od 4000 zł netto + 23% VAT

Poznaj szczegółowy zakres audytu

Audyt konta reklamowego Facebook Ads

Żaden z systemów reklamowych nie rozwijał się w ostatnich latach tak szybko jak system reklamowy Facebooka (w skład którego wchodzi także Instagram i wiele połączonych platform!). O ile ustawienie podstawowej reklamy może być intuicyjne, tak dalsza optymalizacja i zaawansowane funkcje z reguły pozostają niezgłębione. 

Z chęcią pomożemy Ci w pełni wykorzystać możliwości ekosystemu reklamowego Facebooka i maksymalizować zyski!

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac, ceny oraz potrzebnych nam informacji do przeprowadzenia analizy.

Wyniki audytu zostaną omówione podczas wideokonferencji, dzięki czemu żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Zakres:

  • Analiza konta reklamowego i kampanii, w tym ustawień celów biznesowych, rozkładu budżetu względem celów i poprawności struktury konta.
  • Analiza zestawów, w tym podziału zestawów reklam i doboru grup docelowych, doboru budżetów, form optymalizacji i rozliczeń, a także skuteczności placementów.
  • Analiza reklam, w tym kreacji reklamowych, dboru miejsc wyświetlania kreacji i ich skuteczności oraz ich dopasowania do grupy docelowej i celów.

Analizie poddane zostanie po 5 najlepiej i najgorzej działających kampanii, z uwzlędnieniem zestawów reklam oraz reklam. Klient może samodzielnie wskazać kampanie lub cele kampanii priorytetowe do analizy.

Sugerowany okres analizy: do 12 miesięcy wstecz.

Czas przygotowania audytu: około 5 dni roboczych.

Cena: od 4000 zł netto + 23% VAT

Poznaj szczegółowy zakres audytu

 

Audyt sprzedaży

Wyniki sprzedażowe przedsiębiorstw zależne są od szeregu czynników, zaczynając od poziomu zrozumienia potrzeb naszej grupy docelowej, przez działania zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, przez konfigurację narzędzi wspierających te działania, po interpretację pozyskiwanych danych.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac, ceny oraz potrzebnych nam informacji do przeprowadzenia analizy.

Wyniki audytu oraz projekt zmian do wdrożenia zostaną omówione podczas spotkania online lub na żywo w siedzibie Socjomani, dzięki czemu żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Zakres:

  • Analiza procesów sprzedażowych - mapowanie sprzedaży, analiza etapów sprzedaży w organizacji: dotarcie - pozyskanie - skonwertowanie.
  • Analiza ścieżki zapytania wewnątrz organizacji, zasad segmentacji klientów, zaangażowania zasobów wewnętrznych w przygotowanie propozycji.
  • Analiza kompetencji zespołów sprzedażowych z punktu widzenia sprzedaży w sieci.
  • Analiza wyników sprzedażowych oraz rozwiązania na poziomie narzędziowym (sposób gromadzenia danych, integracje narzędziowe, konfiguracja narzędzi, automatyzacja procesu, przedstawienie wartości płynących z oferty).
  • Analiza kanałów sprzedażowych i tych wspierających sprzedaż.

Czas przygotowania audytu: około 30 dni roboczych.

Cena: od 40 000 zł netto + 23% VAT

Poznaj szczegółowy zakres audytu

Sprawdź czy właściwie wykorzystujesz potencjał danych digital

Skontaktuj się z nami

Jak powstaje audyt?

Zdefiniowanie obszaru audytu

Wspólnie definiujemy obszary audytu, analizujemy potrzeby 
i tworzymy propozycje. 

 

Analiza i praca badawcza

Korzystając z zasobów naszego zespołu, analizujemy wybrane obszary.

Prezentacja wniosków

Efekty naszej pracy i wnioski prezentujemy na wspólnym spotkaniu.

 

Implementacja

Stawiamy na partnerstwo, wspieramy podczas implementacji zaproponowanych zmian.

Case studies związane z audytami

Wszystkie case studies

Przeprowadzenie audytu i stworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych dla marki z sektora B2B.

Szczegóły

Potencjał social media dla branży bielizny seksownej.

Szczegóły

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji i kampanii launchingowej nowego poduktu marki Kupiec.

Szczegóły

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?