0
EN
szkolenia otwarte

Social Media Marketing

Ocena szkolenia (623)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Social Media Marketing
24 - 25.04 9 wolnych miejsc 12 - 13.06 11 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu Social Media

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie „Serwisy społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes. Prowadzimy także dedykowane szkolenia Facebook dla biznesu oraz Reklama na Facebooku.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:30

Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Czym jest social media marketing, czyli jak wykorzystać media społecznościowe do promocji biznesu.
  • Budowanie społeczności - case study.
  • Najważniejsze pojęcia.
  • Kluczowe platformy społecznościowe w Polsce - charakterystyka najpopularniejszych serwisów.
10:45

Strategiczne podejście do komunikacji w social mediach

  • Jakie cele można realizować w mediach społecznościowych i priorytetyzacja celów.
  • Wybór odpowiednich kanałów.
  • Generowanie pomysłów na treści - mini warsztat.
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Facebook

  • Jak działa algorytm Facebooka w 2024 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Różne formy obecności na Facebooku: profil prywatny, grupy, strona firmowa.
  • Formaty treści dostępne na Facebooku i sposoby ich wykorzystania - omówienie konkrentych przykładów.
  • Nawigacja po Meta Business Suite.
  • Eye-catchery, czyli jak przykuć uwagę odbiorców.
  • Jak długo i jak często publikować swoje posty.
  • Analizowanie działań na Facebooku: co i jak mierzyć, dostępne statystyki.
  • Przydatne narzędzia.
  • Najważniejsze zmiany i nowości na Facebooku.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Instagram

  • Jak działa algorytm Instagrama w 2024 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Jak działają hahstagi na Instagramie.
  • 3 typy kont: prywatne, biznesowe, twórcy.
  • Skuteczne bio na Instagramie.
  • Przykładowe podejścia do komunikacji na Instagramie - case studies.
  • Posty, rolki, relacje - synergia działań.
  • Pomysły na rolki, ktore wykorzystasz w promocji biznesu.
  • Jak często publikować treści i jak długie powiny być.
  • Analizowanie działań na Instagramie.
  • Przydane narzędzia do planowania wyglądu feedu, tworzenia relacji i rolek.
  • Konkursy na Instagramie i Facebooku - checklista i dobre praktyki.
17:00

Podsumowanie pierwszego dnia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

TikTok

  • Jak działa algorytm TikToka i co wpływa na wyświetlenie treści.
  • Przykłady skutecznej komunikacji marek na TikToku - case studies.
  • Przykładowe scenariusze mikowideo.
  • Elementy, które ułatwiają zrozumienie wideo.
11:45

Przerwa kawowa

12:00

LinkedIn

  • Jak działa algorytm LinkedIn w 2024 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Profil osobisty vs konto biznesowe - synergia działań.
  • Profil osobisty krok po kroku - checklista i ewaluacja dotychczasowych działań.
  • Typy treści dostępne na LinkedIn.
  • Taktyki skutecznej komunikacji wraz z przykładami.
  • Analiza działań.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Twitter

  • Jak wygląda Twitter w 2024 roku i jak działa jego algorytm.
  • Czym jest Twitter Blue i jak wpływa na wyświetlenia treści.
  • Sztuka tworzenia komunikatów w 280 znakach - przykłady i ćwiczenia.
  • Dostępne typy publikacji.
  • Analiza działań.
15:00

YouTube

  • Jak działa algorytm na YouTube.
  • Przykładowe podejścia do komunikacji w tym kanale.
  • O czym pamiętać dodając film na YouTube.
  • YouTube Shorts - czym są i jak wykorzystać je w promocji marki.
15:30

Przerwa kawowa

15:45

Pinterest

  • Pinterest jako wizualna wyszukiwarka treści.
  • Typy treści na Pintereście.
  • Dodawanie pinów krok po kroku.
16:15

Trendy i inspiracje

  • Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i inspiracje oraz jak pozostawać na bieżąco.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach i kursach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?