Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

DORADZAMY jak wykorzystać digital marketing135skonsultowanych projektów

Konsultacje

Umawiasz się z naszym trenerem na spotkanie, które przyniesie odpowiedź na nurtujące Cię pytania: „Czy obecnie prowadzone działania w social media doprowadzą mnie do wyznaczonego celu?”, „Od czego zacząć rozwój w dziedzinie digital marketingu, biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenie?”, „Jak zoptymalizować kampanię reklamową na Facebooku?”, „Jak budować personal branding w social media w mojej branży?”. Na tego typu pytania odpowiadamy w ramach jednego spotkania, bądź cykli konsultacji - ich tryb ustalamy z Tobą indywidualnie.
Z równie dobrym efektem możemy przeprowadzić konsultacje online. Korzystamy z narzędzi, które umożliwiają płynną wideo-rozmowę czy udostępnianie pulpitu. Na ekranie swojego komputera będziesz widział demonstrację krok po kroku interesujących Cię zagadnień.

Audyty

Audyt może dotyczyć weryfikacji dotychczasowych efektów, objąć analizą działania konkurencji, a także ewaluować postępy, aby jeszcze bardziej zwiększyć efektywność Twoich działań. Audyt to etap, który jest częścią całego projektu, a jego cel uzależniony jest od Twoich oczekiwań.

Doradztwo w wyborze agencji

Jeśli zdecydujesz się na powierzenie działań digital marketing zewnętrznemu podmiotowi, warto zadać sobie pytanie: jakiego REALNIE wsparcia mogę po nim się spodziewać? Naszym zadaniem będzie pomóc Tobie po pierwsze: ustalić Twoje dokładne potrzeby, zakres (i cele!) działań w kontekście marketingu internetowego, abyś wiedział za co chcesz i możesz zapłacić, po drugie: ocenić merytoryczną jakość nadesłanych propozycji (nie tylko przez pryzmat ciekawych, kreatywnych pomysłów) i wreszcie po trzecie: pomóc we wdrożeniu agencji do efektywnej współpracy z Twoją firmą. Dzięki temu: unikniesz rozczarowania i utraty kapitału na nieefektywne obietnice. Zyskasz natomiast pewność, że współpracujesz z profesjonalistami, którzy są w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom.

Rekrutacja

Pomożemy Ci w znalezieniu kompetentnego pracownika. Zaczniemy od zdefiniowania wymaganych umiejętności, które będą spójne z Twoją strategią. Na tej podstawie wspólnie zredagujemy treść adekwatnego ogłoszenia i wesprzemy Cię w jego dystrybucji w odpowiednich kanałach. Następnie gdy spłyną zgłoszenia od kandydatów, przeprowadzimy weryfikację merytoryczną deklarowanych kompetencji i wydamy naszą rekomendację. W ten sposób zyskujesz pewność, że zatrudniasz odpowiednią osobę do swojego zespołu.

Poznaj case studies z naszych projektów

Uczestniczymy w projektowaniu usługi na każdym etapie

Klient poszukiwał zewnętrznego eksperta, który wewnętrznie stworzy nową usługę związaną z mediami społecznościowymi. W branży call center bardzo głośno komentuje się popularność mediów społecznościowych.

2015przewiduje się, że do tego roku większość komunikacji z firmami przeniesie się do social media
Zobacz pełne case studies

Wiele oddziałów - spójna komunikacja

Grupa WSB posiada oddziały w dziesięciu miastach, a każda jednostka jest obecna w mediach społecznościowych. Sumarycznie to kilkanaście profili na Facebooku oraz w innych kanałach. Sprawne zarządzanie tyloma kanałami komunikacji to nie lada wyzwanie.

100%wzrost zaangażowania na Facebooku
Zobacz pełne case studies

Audyt dotychczasowych działań i aktualne trendy to tylko początek

Klient z sukcesem prowadził działania w social media już od dłuższego czasu. Wiedziony potrzebą stałego rozwoju i „bycia na czasie” postanowił zweryfikować efekty dotychczasowych działań i przygotować się do zaplanowania nowych.

30kprzeanalizowanych aktywności administratora i fanów w ciągu 2013 roku
Zobacz pełne case studies

Jak się z nami pracuje?

Paweł Wróblewski Kierownik ds. komunikacji wew., Link4 TU S.A. Bardzo inspirujące i ciekawe spotkanie. Wiem już co wiem i czego nie wiem :) Kasia podała bardzo praktyczne wskazówki, fajne i cenne uwagi. Będę dalej działał i rozwijał się w social mediach bo to obszar, który kocham :)

Slawa Batkiewicz Creative Strategist, Le Polish Bureau, UNIT9 Kasia potrafi świetnie wsłuchać się w potrzeby i w rezultacie dzieli się poradami szytymi na miarę. Dzięki jej ekspertyzie nauczyliśmy się jak najskuteczniej budować wpływowość w sieci.

Bartłomiej Tarłowski PR Manager, Intermarche, Bricomarche O Socjomanii mogę mówić tylko w samych superlatywach. Na pierwsze szkolenie jechałem z mieszanymi uczuciami, bo jedyną rekomendacją, jaką posiadałem, było wysokie pozycjonowanie w Google. Zawsze myślałem, że o mediach społecznościowych wiem wiele. Spotkania z Socjomanią zweryfikowały ten pogląd.

Zaufali nam

cocodrillo-logo.png
bank-bgz.png
wsb-logo.png
apart.png
dee-zee-logo.png
rainbowtours-logo.png
wosp-logo.png
CCIG-logo.png