Audyty efektywności
W trudnych czasach szczególnie liczą się oszczędności oraz efektywność działań. Nasze audyty dostarczą wartościowych wniosków w zakresie rozwoju biznesu i usług, pomogą określić taktyki i kierunki strategiczne, pozwolą zoptymalizować koszty działań digital oraz poprawią efektywność dotychczasowych działań.
Jakie elementy składają się na audyt efektywności?
- Audyt Google Ads
- Audyt konta Google Analytics
- Audyt komunikacji na Facebooku
- Audyt konta reklamowego Facebook Ads
- Audyt działań sprzedażowych
Zobacz przykładowe case study: Hewlett Packard Enterprise
Dowiedz się więcej
Weryfikacja i audyty działań podwykonawców
Na nasze wieloletnie doświadczenie w biznesie oraz branży digital składa się nie tylko czas spędzony w Socjomanii. Wielu z nas pracowało wcześniej w agencjach interaktywnych i PR, a także po tej drugiej stronie, w działach marketingu.
Często jesteśmy pośrodku procesu zmian w organizacjach, zasiadając przy jednym stole z agencją i klientem. Naszą rolą jest pomoc obu stronom, dlatego monitorujemy obszary współpracy, definiujemy wspólnie elementy do poprawy i pomagamy znaleźć właściwe rozwiązania.
Zajmujemy się też tworzeniem wytycznych zapytań ofertowych / przetargów, wspieramy markę już od etapu tworzenia briefu dla agencji. Trzymamy pieczę nad samą organizacją procesu, by pomóc wybrać właściwą agencję digital. Następnie organizujemy sprawny system raportowania i podnoszenia poziomu współpracy obu strony.
Prowadzimy również projekty rekrutacyjne zmierzające do zbudowania wewnętrznego zespołu digital oraz działamy w zakresie body leasing - jeżeli tymczasowo potrzebujesz uzupełnić braki w swoich działaniach digital.
Zobacz przykładowe case study: Robyg
Wdrożenie i skalowanie sprzedaży online
Tworzymy strategie, które pomagają efektywnie wykorzystać kanał digital do realizacji celów biznesowych marki, w szczególności sprzedaży.
Rodzaje strategii:
- strategia obecności marki w sferze digital
- strategia ecommerce
- strategia sprzedaży B2B
- strategia zarządzania kryzysowego
- strategia kampanii digital
- strategie narzędziowe (content marketing, social media, SEM, obsługa klienta) wspierające sprzedaż online
Zobacz przykładowe case study: Kupiec
Dowiedz się więcej
Szkolenia i warsztaty w zakresie digital
W naszej ofercie znajdziesz szkolenia online, dedykowane i krótkie prezentacje #digitalk. Po zbadaniu potrzeb, dopasujemy odpowiednią formę szkolenia dla Ciebie lub Twojego zespołu. Dobierzemy również odpowiedniego trenera
w zależności od wybranej tematyki i zakresu szkolenia. Jesteśmy oficjalnym partnerem Digital Marketing Institute w Polsce.
Co jest dla nas szczególnie ważne na tym etapie:
- wspólna analiza sytuacji wyjściowej
- poziom wiedzy Twojej i Twojego zespołu
- sformułowanie celów szkolenia i proces wdrażania wiedzy
- możliwość pracy na wybranym przykładzie, branży czy narzędziu
- określenie formy szkolenia (online, warsztaty, rozproszone)
- zbadanie dotychczasowego doświadczenia z daną tematyką/narzędziem
- personalizacja ćwiczeń warsztatowych
- dobór odpowiedniego miejsca i atmosfera szkolenia
Zobacz przykładowe case study: Velux
Obsługa klienta w internecie
Obsługa klienta w internecie wymaga odpowiedniego zespołu, zestawu procedur oraz narzędzi digital, które umożliwią osiągnięcie satysfakcjonującej efektywności.
Na powyższy proces składaja się następujące kroki:
- audyt dotychczasowych zapytań,
- segragacja i priorytetyzacja zapytań w oparciu o odpowiednie składowej,
- opracowanie ścieżek postępowania,
- opracowanie TOV odpowiedzi w zależności od dwóch zmiennych: rangi zapytania oraz charakteru marki,
- opracowanie procedut postępowania oraz szkolenia dla zespołu,
- wdrożenie i automatyzacja narzędzi digital.
Efektywny digital BOK nie tylko potrafi spełnić oczekiwania konsumentów, ale również skutecznie dosprzedaje ofertę.
Zobacz przykładowe case study: Zibi
Hybrydowe środowisko pracy
Wraz ze zmianą naszego modelu pracy - przejściem na pracę hybrydową, zdalną lub po prostu elastyczną - w każdej organizacji pojawiły się nowe wyzwania i problemy do zaadresowania.
W Socjomanii w hybrydowym modelu pracujemy już od wielu lat. Specyfika naszej pracy, ciągłe podróże oraz nasza kultura organizacyjna pozwalają nam doskonale rozumieć wyzwania z jakimi się teraz spotykasz. Pomożemy Ci:
- lepiej zarządzać czasem i organizacją pracy w warunkach hybrydowych i zdalnych,
- lepiej przygotowywać i przeprowadzać spotkania,
- lepiej zarządzać efektywnością i motywacją zespołów,
- lepiej zarządzić komunikacją i przepływem informacji.
Weź udział w naszej dedykowanej ścieżce rozwojowej, w której czerpiesz wiedzę od praktyków - liderów, manadżerów i właścicieli organizacji.
Na bazie doświadczeń wielu organizacji oraz przedsiębiorców podeszliśmy do organizacji #PracaHybrydowaKonferencja. To pigułka wiedzy, inspiracji oraz miks doświadczeń w kontekście tworzenia hybrydowego i efektywnego środowiska pracy. Począwszy od doświadczeń osób pracujących w tym modelu od niedawna, a skończywszy na podmiotach, które na pracy hybrydowej zbudowały swoją przewagę rynkową. Więcej o konferencji możesz dowiedzieć się tutaj pracahybrydowa.pl.
Szeroki przekrój wiedzy z zakresu narzędzi digital oraz zespół o kompetencjach w zakresie psychologii, socjologii, oraz strategii digital pozwalają nam być wiarygodnym partnerem w zakresie tworzenia zdalnego i jednocześnie efektywnego środowiska pracy.
Zobacz przykładowe case study: Codecool
Optymalizacja i adaptacja usług do warunków rynkowych
Service design jest obszarem naszego zainteresowania od 2014 roku. Nasi facylitatorzy rozwijali się na zagranicznych studiach i kursach w Barcelonie (Design Thinkers Academy), Londynie (Hyper Island) i Helsinkach (Laurea University of Applied Sciences). Od tamtego momentu, planując strategię, warsztaty, czy projektując nowe rozwiązania, wykorzystujemy elementy tej metodyki. Wierzymy, że taki sposób działania najlepiej odpowiada na potrzeby współczesnego rynku.
Katarzyna Młynarczyk (CEO Socjomanii) jest współzałożycielką polskiego oddziału Service Design Network i Stowarzyszenia Service Design Poland.
Zobacz przykładowe case study: Continental
Dowiedz się więcej
Employee Advocacy
Employee Advocacy jest to kolejny etap Employer Brandingu w organizacji, wykorzystujący m.in.komunikację w narzędziach digital. To synergia między budowaniem marki konsumenckiej i marki pracodawcy z pomocą najbardziej autentycznego nośnika, jakim są nasi pracownicy.
Zastanawiasz się czy Employee Advocacy ma sens?
Oto jeden z argumentów: siła komunikatu opublikowanego przez osobę prywatną na LinkedIn jest 8-krotnie mocniejsza niż siła komunikatu publikowanego na profilu firmowym.
W Socjomania, w ramach spersonalizowanego procesu wdrażania Employee Advocacy oferujemy:
- raport z oceną działań ekspertów - pracowników w kanałach internetowych,
- zdefiniowanie potencjalnych ambasadorów członków programu employee advocacy,
- dobór odpowiednich dla Ciebie kanałów internetowych do wdrożenia działań employee advocacy wraz z dedykowanym szkoleniem,
- stworzenie programu wdrożenia oraz taktyki employee advocacy dla Twojej organizacji,
- przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu personal brandingu ekspertów, pracowników przy wykorzystaniu mediów społecznościowych,
- wsparcie lidera programów employee advocacy i wdrożenia strategii employer brandingu w kanałach digital.
Zobacz przykładowe case study: Biedronka, RASP
Wsparcie projektów HR
Nowa rzeczywistość wymusiła redefinicję strategii HR. Jako Socjomania pomożemy Ci w jej odpowiednim zaprojektowaniu i wdrożeniu.
Dzięki doświadczeniom jakie zdobyliśmy w licznych projektach digital zyskaliśmy ogromną wiedzy również w tym, jak projektować i wdrażać rozwiązania, aby z jednej strony wykorzystywać potencjał pracowników, a z drugiej strony uwzględniać ich bariery i w świadomy sposób je niwelować.
A to wszystko przy użyciu zwinnych metod pracy i nowatorskich narzędzi i z ponad 12 letnim doświadczeniem digital. Z naszymi Klientami współtworzymy następujące procesy:
- wspieramy biznesy we wdrażaniu pracy hybrydowej, przy jednoczesnym budowaniu identyfikacji z wartościami firmy,
- współtworzymy programy dla liderów,
- organizujemy procesy związane z EB i employer advocacy, zarówno na etapie pozyskania, przygotowania jak i zaangażowania zespołów w działania digital Twojej firmy,
- wypracowujemy i realizujemy procesy związane z transformacją i zmianą,
- opracowujemy ścieżki Candidate Experience,
- wpieramy zespoły w zdefiniowaniu misji i wizji i projekty związane z kulturą organizacji.
Lubimy wyzwania i nowe projekty. Każdego Klienta i jego wyzwanie traktujemy indywidualnie.
Jeśli chciałbyś, abyśmy przedstawili Ci pomysł na rozwiązanie Twojego HR’owego problemu - daj znać. Chętnie pomożemy!