0
EN
szkolenia otwarte

Facebook Marketing

Ocena szkolenia (597)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Facebook Marketing
Online 8 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w erze pracy hybrydowej?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. 

Informacje o szkoleniu
Facebook Marketing
(Facebook dla biznesu)

Facebook to obok YouTube, największy serwis społecznościowy na świecie i w Polsce. Z jednej strony oferuje ogromny potencjał marketingowy, a z drugiej - liczba jego funkcji, opcji, narzędzi i zmian jest tak duża, że łatwo jest się w nim pogubić, nawet wprawnym marketerom.

Czy istnieją uniwersalne godziny publikacji postów na Facebooku? Czy bez zestawu konkretnych narzędzi uda Ci się w ogóle odnieść sukces na tym portalu? Nie da się zaprzeczyć, że wokół marketingu na niebieskim serwisie narosło wiele mitów.

Opracowane przez nas szkolenie omawia je wszystkie, udzielając jednocześnie wskazówek dotyczących rzeczywiście skutecznych praktyk.

Szkolenie Facebook dla biznesu koncentruje się na działaniach organicznych (niepłatnych) na Facebooku. Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać marketingowy potencjał Facebooka, jak skonfigurować swoją stronę firmową, jakie treści tworzyć na tę platformę, jak zaplanować swoje działania i jak je analizować. Poznasz również inspirujące case studies z różnych branż.

Szkolenie jest przeznaczone dla początkujących i średnio-zaawansowanych kursantów. Dzięki szkoleniu:

 

Jeśli szukasz szkolenia, które koncentruje się na działaniach płatnych (Facebook Ads) i chcesz nauczyć się obsługi Menedżera Reklam, sprawdź nasze szkolenia z Reklamy na Facebooku na poziomie podstawowym i zaawansowanym.

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do kursu

2

Wprowadzenie do Facebooka

  • Kim są użytkownicy Facebooka
  • Więcej o przyszłości Facebooka - w jaką zmierza stronę?
  • Algorytm Facebooka
  • Interfejs - gdzie znajdziemy podstawowe informacje
  • Profil prywatny a profil biznesowy
  • Meta Business Suite
  • Kim są Twoi odbiorcy?
  • Wiadomości automatyczne (na stronie firmowej)
  • Sprawdź statystyki swojej strony na FB i porównaj z danymi dla PL
  • Słowniczek pojęć
3

Skuteczna komunikacja na Facebooku

  • Native Tool - czyli Creator Studio
  • Dostepne formaty i ich prawidłowe użycie
  • Posty
  • Posty wielozdjęciowe
  • Karuzela
  • Post tekstowy
  • Video
  • Obraz z linkiem
  • Zdjęcie 360
  • Relacje
  • Materiał błyskawiczny
  • Eye-catchery
  • Transmisje Live - Streamyard
  • Planowanie działań
  • Jak często publikować swoje treści
  • Skanowanie treści
  • Jak długie powinny być treści - do and don'ts
  • Grupy na Facebooku
  • Ustawienia grupy na Facebooku
  • Wydarzenia
  • Konkursy
  • FAQ - najczęstsze pytania związane z Facebookiem
4

Analizowanie działań na Facebooku

  • Zasięg a wyświetlenia, czyli jak czytać statystyki na Facebooku
  • Jak analizować działania na Facebooku?
  • Dane dostępne na Facebooku
  • Co mierzyć?
  • Inne narzędzia do analizowania działań
5

Wprowadzenie do reklamy w Ekosystemie Meta

  • Wprowadzenie do reklamy w Ekosystemie Meta
  • Struktura kampanii reklamowych
  • Kampania i cele reklamowe
  • Zestawy reklam
  • Reklamy
6

Narzędzia dla administratorów

  • Zestaw przydatnych narzędzi
  • Wytyczne UOKiK dotyczące współpracy z Influencerami
  • Źródła wiedzy na temat Facebooka i social mediów
  • Jak skonfigurować sklep na Facebooku
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób początkujących

Rozpoczynających działania w social mediach i na Facebooku lub chcących ustrukturyzować swoją dotychczasową wiedzę.

Właścicieli i pracowników MŚP

Którzy sami prowadzą lub bezpośrednio nadzorują działania na Facebooku i chcą nauczyć się podstaw lub uzupełnić swoją wiedzę.

Brand managerów

Osób planujących działania marki w serwisie, chcących poznać możliwości Facebooka oraz najciekawsze przykłady jego wykorzystania w komunikacji.

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie serwisu i wykorzystać w pełni jego możliwości.

Szkolenie Facebook dla biznesu

Z Facebooka w Polsce korzysta aktualnie ponad 16 milionów użytkowników. Na całym świecie na portal zagląda każdego dnia 1.84 miliarda osób.

To ogromna publiczność, do której możesz dotrzeć ze swoim przekazem marketingowym. Twoje działania przyniosą jednak skutek tylko wtedy, jeżeli będą efektem przemyślanej strategii.

Dlaczego Twoja firma musi prowadzić marketing na Facebooku?

Prawdopodobnie na palcach jednej ręki możesz wymienić imiona znanych Ci osób, które nie posiadają konta na Facebooku. Z własnego doświadczenia wiesz również na pewno, że nie wchodzimy tam jedynie w celach prywatnych. Obserwujemy zarówno aktualizacje dodawane przez znajomych, jak i firmy. Być może to właśnie dzięki Facebookowi poznałeś marki czy miejsca, które dziś możesz określić mianem swoich ulubionych.

W identyczny sposób do Twojej firmy mogą docierać klienci. Musisz im jednak to umożliwić.

Posty na fanpage, różne formaty reklam Facebook Ads, grupy, relacje, sklep na Facebooku, opinie, Messenger... Facebook to prawdziwa kopalnia potencjalnych działań reklamowych, z których Twój biznes z powodzeniem może korzystać. Przygotowane przez nas szkolenie pomoże Ci dobrać optymalne kanały, a następnie zaplanować komunikację tak, aby rozpoznawalność Twojej marki rosła.

Co wyróżnia nasz kurs online Facebook dla biznesu?

Tworząc szkolenie, uwzględniliśmy zarówno nowości i trendy w social media, oczekiwania współczesnych klientów, jak i efekty biznesowe, które dzięki niemu osiągniesz. Możesz mieć pewność, że jego program jest dostosowany do wyzwań, z jakimi mierzą się współcześni marketerzy.

Kurs rozpoczyna się od podstawowych informacji, by stopniowo przechodzić ku bardziej zaawansowanym zagadnieniom, które umożliwią Ci stworzenie efektywnej strategii działań.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że środowisko mediów społecznościowych dynamicznie się zmienia. Facebook stale aktualizuje swój algorytm, wprowadza także nowe funkcje i formaty reklamowe, jednocześnie rezygnując z innych.

Możesz mieć jednak pewność, że na bieżąco aktualizujemy szkolenie, a Ty masz dostęp do zawsze aktualnej wersji.

Wybierając szkolenie online, sam decydujesz o porach zdobywania wiedzy. Nie musisz logować się na platformę w określonych godzinach - materiały będą do Twojej dyspozycji przez okrągły rok od wykupienia dostępu do kursu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz wielokrotnie wracać do interesujących Cię lekcji i uczyć się w swoim tempie.

Jeżeli w trakcie szkolenia pojawią się jakieś pytania, będziesz mógł je zadać w zamkniętej grupie na Facebooku dla kursantów, do której otrzymasz dostęp.

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz imienny certyfikat elektroniczny, który możesz dodać do swojego profilu na LinkedIn.

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Odkryj inne szkolenia Socjomanii dotyczące social media

Media społecznościowe stwarzają ogrom możliwości w zakresie budowania świadomości marki, podtrzymywania relacji z klientami, a nawet sprzedaży. I choć Facebook cały czas wiedzie na tym polu prym, inne kanały również mogą być ważnym elementem Twojej strategii marketingowej.

Być może zainteresuje Cię wówczas udział w następujących szkoleniach:

 

Serdecznie zachęcamy również do zapoznania się z ofertą szkoleń dedykowanych.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?