0
EN
case study

ArcelorMittal

Learning Week w firmie ArcelorMittal.

ikona

Jaki był problem?

ArcelorMittal to największy producent stali na świecie. Co roku firma ArcelorMittal organizuje Learning Week - tydzień, w którym pracownicy mogą przeznaczyć czas pracy na to, aby dokształcać się z wybranych przez siebie tematów.

W tym roku tematem przewodnim była szeroko pojęta digitalizacja. Socjomania została zaproszona do przeprowadzenia szkolenia z zakresu personal brandingu w mediach społecznościowych, w których obecna jest zarówno firma, jak i jej pracownicy.

ikona

Rozwiązanie?

W 3 lokalizacjach firmy ArcelorMittal Poland (Zdzieszowice, Dąbrowa Górnicza oraz Kraków) przeprowadziliśmy szkolenia z personal brandingu przybliżając zainteresowanym to, jak zadbać o prywatność w najpopularniejszych serwisach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Twitter oraz Instagram), jakie treści publikować, a jakich unikać.

Przedstawiliśmy uczestnikom aktualne trendy w mediach społecznościowych oraz opowiedzieliśmy o tym w jaki sposób wpływają one zarówno na działania osób prywatnych jak i całej firmy.

ikona

Efekty?

Przeszkoliliśmy kilkunastu pracowników ArcelorMittal Poland z działań personal brandingowych w mediach społecznościowych, pomogliśmy zainteresowanym wybrać odpowiednie ustawienia prywatności oraz pokazaliśmy w jaki sposób powinna przebiegać komunikacja w posiadanych serwisach społecznościowych.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Młynarczyk

[email protected]

668 059 259

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?