0
EN
case study

Bulmach

Indywidualna ścieżka konsultacyjna dotycząca działań reklamowych w Google.

ikona

Jaki był problem?

Bulmach to firma, która oferuje rozwiązania i produkty z branży hydrauliki siłowej oraz obrabiarek do metalu. Na rynku polskim działa już prawie 25 lat.


Przedstawiciel firmy Bulmach zgłosił się do Socjomanii z zapytaniem o możliwość przeprowadzenia szkolenia, które pozwoli mu przyswoić zagadnienia związane z działaniami reklamowymi w ekosystemie Google. Wiedza ta jest niezbędna w perspektywie zlecenia realizacji tych działań zewnętrznym podmiotom.

Z racji tego, że uczestnikiem szkolenia miała być osoba zarządzająca działaniem całej firmy, szkolenie to nie mogło być "techniczne" czy narzędziowe, a bardziej dostarczyć wiedzy na takim poziomie, aby Klient mógł skutecznie współpracować z obecnymi oraz potencjalnymi partnerami świadczącymi usługi SEO oraz Google Ads dla firmy Bulmach. 

ikona

Rozwiązanie?

Program szkolenia został opracowany na bazie analizy potrzeb Klienta. Z racji rozbudowanej tematyki - SEO, Google Ads, Google Analytics, zaproponowaliśmy ścieżkę konsultacji. Spotkania szkoleniowe w ramach tej ścieżki zostały podzielone tematycznie, tak aby skupić się za każdym razem na określonym kanale/narzędziu.

Spotkania zostały rozplanowane w czasie, dzięki czemu Klient miał czas po każdym z nich, aby przyswoić zdobytą wiedzę oraz zebrać pytania, na które mogliśmy odpowiedzieć podczas kolejnych spotkań. Oprócz spotkań szkoleniowych zaproponowaliśmy także dodatkowe elementy ścieżki - pomoc w optymalizacji nowej strony pod kątem SEO/UX oraz wparcie w procesie rekrutacji partnera do realizacji działań SEO i Google Ads.

ikona

Efekty?

W efekcie wraz z Klientem przeszliśmy przez proponowaną przez nas ścieżkę spotkań szkoleniowych - cały procesznajduje się na poniższym zdjęciu. Klient zyskał wiedzę, która pozwoli mu skuteczniej realizować działania z obszaru SEO/Google Ads.

Już podczas całej ścieżki konsultacyjnej Klient na bieżąco wykorzystywał zdobytą wiedzę z nowo wybraną agencją SEM, które realizować będzie działania reklamowe. Pozostajemy w kontakcie z Klientem jeśli chodzi o pozostałe, opcjonalne elementy proponowane w ramach ścieżki konsultacyjnej.

 

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Michał Macherzyński

[email protected]

539 993 211

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?