0
EN
case study

Coccodrillo

Media społecznościowe w ecommerce.

ikona

Jaki był problem?

Coccodrillo to Polska marka odzieżowa, która zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją odzieży przeznaczonej dla niemowląt i dzieci do lat 14. Posiada prężnie działający sklep internetowy oraz sieć sklepów detalicznych, która liczy obecnie około 150 punktów na terenie Polski. Przedstawiciele Coccodrillo zgłosili się do nas ponieważ potrzebowali wiedzy w jaki sposób media społecznościowe mogą wpłynąć na działanie sklepu internetowego i sprzedaży stacjonarnej oraz widoczności marki Coccodrillo w internecie.

ikona

Rozwiązanie?

 

Odpowiedzią Socjomanii było przeprowadzenie audytu grupy docelowej i przygotowanie wizji komunikacji w oparciu o serwis Facebook. Audyt grupy docelowej (kobiety - matki) dał solidną wiedzę dotyczącą ich obecności, zachowań i potrzeb w rożnych kanałach w Internecie. Na jego podstawie powstała wizja strategii będąca połączeniem solidnej wiedzy o grupie docelowej oraz celów biznesowych marki Coccodrillo. Następnym krokiem było szkolenie dla zarządu firmy i działu marketingu, w czasie którego zaprezentowano wyniki audytu i rekomendowaną ścieżkę działania.

ikona

Efekty?

  • Nasze działania wzbudziły na tyle duże zainteresowanie, że na szkoleniu pojawili się przedstawiciele oddziałów zagranicznych marki Coccodrillo. W programie uwzględniliśmy również pokazanie trendów w mediach społecznościowych, w e-commerce oraz edukację w zakresie korzystania operacyjnego z funkcji poszczególnych serwisów.
  • Po przeprowadzonym szkoleniu Coccodrillo korzystała ze wsparcia polegającego na konsultacjach indywidualnych dotyczących tworzenia i wdrażania strategii w kanałach marki: Facebook, Google+.
  • Efekty (zarówno na poziomie ilościowym, jak i jakościowym) były widoczne już po pierwszych miesiącach.
  • Zaangażowanie i zasięg wzrosły w pierwszym etapie o ponad 70%.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Katarzyna Zięba-Lewicka

[email protected]

528 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?