0
EN
case study

Dentsply Sirona

Strony na Facebooku dla kilku regionów - spójna komunikacja.

ikona

Jaki był problem?

Dentsply Sirona to lider w dostarczaniu profesjonalnych produktów i technologii dentystycznych. W związku ze stworzeniem kolejnych stron na Facebooku na regiony CEE, firma zgłosiła się do nas z prośbą o analizę dotychczasowych działań na Facebooku, a także o dostarczenie wiedzy na temat tego, w jaki sposób może angażować swoją grupę docelową, zwiększyć jej liczebność, scalić komunikację na 5 obsługiwanych kontach oraz tworzyć reklamy zwiększające zasięg ich wpisów.

ikona

Rozwiązanie?

Podczas dedykowanego szkolenia dla administratorów stron na Facebooku mogliśmy przeanalizować dotychczasowy sposób komunikacji, publikowane treści oraz wykorzystywane formaty postów. Ustaliliśmy dobre praktyki dotyczące komunikacji oraz elementy, które wymagają optymalizacji.

Wspólnie z uczestnikami szkolenia określiliśmy grupy docelowe oraz linie komunikacyjne dla firmy. Skupiliśmy się na dwóch najważniejszych grupach dla Dentsply Sirona, czyli stomatologach i implantologach.

W drugiej części szkolenia podjęliśmy temat content marketingu na Facebooku (co pisać i jak pisać, aby angażować grupę docelową) oraz omówiliśmy podstawowe funkcje Menedżera Reklam analizując dokładnie możliwości reklamowe oraz grupę docelową, przy pomocy narzędzia Audience Insights.

ikona

Efekty?

W trakcie szkolenia stworzyliśmy 2 najważniejsze dla Klienta persony. Do każdej z nich określiliśmy m.in. psychografię, jej zainteresowania oraz punkty styku z marką. Szkolenie dedykowane pozwoliło administratorom zdobyć dodatkową wiedzę na temat sposobów komunikacji i reklamy, usprawnić proces tworzenia contentu i jego promocji wśród szerszej grupy odbiorców.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Michał Macherzyński

[email protected]

539 993 211

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?