0
EN
case study

Henkel

Program Employee Advocacy dla pracowników Henkel

ikona

Jaki był problem?

Henkel to globalna firma, która oferuje szeroką gamę innowacyjnych produktów do użytku domowego i przemysłowego. W firmie pracuje wielu specjalistów, którzy mają ogromną wiedzę na temat rynku.

Henkel postanowił zaprosić wybrane osoby do programu Employee Advocacy, dzięki któremu pracownicy mogli dowiedzieć się jak stworzyć profesjonalny profil na LinkedIn (to na nim miała odbywać się profesjonalna komunikacja) oraz jak dzielić się swoją wiedzą i wydarzeniami organizowanymi przez Henkel.

Zadaniem Socjomanii było stworzenie procesu w którym, w kroku pierwszym, wyrównano wiedzę uczestników a następnie, w kroku drugim, przeszkolono 15 pracowników Henkel.

ikona

Rozwiązanie?

Początkowym etapem szkolenia było wyrównanie wiedzy uczestników odnośnie działań na Linkedin. W tym celu Socjomania przygotowała dedykowany kurs online, w którym przybliżaliśmy pracownikom Henkel ideę Linkedin.

Kurs zawierał m.in. informacje o tym jak można wykorzystać Linkedin do profesjonalnej komunikacji oraz pomysły na publikacje. Pokazaliśmy też, jak odpowiednio wypełnić profil osobowy - jego wypełnienie było zadaniem domowym, które każdy z uczestników miał wykonać przed kolejnym etapem projektu.

W drugim etapie odbyło się szkolenie, w którym udział wzięli wszyscy zaproszeni do programu Employee Advocacy pracownicy. Na szkoleniu oceniliśmy wprowadzone w pierwszym etapie zmiany do profilu osobowego (wzrosty Social Selling Index u niektórych osób sięgnęły kilkunastu punktów!).

Szczegółowo omówiliśmy również takie tematy jak ustawienia prywatności, profil płatny, tworzenie sieci kontaktów na LinkedIn oraz tworzenie odpowiednich treści (skąd brać treści, jak udostępniać, jak pisać). Na zakończenie szkolenia każdy z uczestników stworzył wstępny harmonogram publikacji na swoim profilu.

ikona

Efekty?

Mieliśmy swój udział we wprowadzeniu jednego z pierwszych oficjalnych projektów Employee Advocacy do tak wielkiej firmy. Przeszkolonych zostało 15 osób, które do tej pory aktywnie dzielą się na LinkedIn treściami dotyczącymi produktów Henkel, branży oraz udostępniają treści firmowe wśród swoich znajomych - profesjonalistów z branży.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Michał Macherzyński

[email protected]

539 993 211

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?