0
EN
case study

Wyższe Szkoły Bankowe

Aktualizacja informacji na temat mediów społecznościowych.

ikona

Jaki był problem?

Szkoły WSB to stały Klient Socjomanii. WSB stara się, aby wszystkie jej oddziały posiadające profil na LinkedIn oraz Facebooku miały wiedzę jakie są aktualne możliwości tych mediów społecznościowych.

W 2018 roku WSB postanowiło po raz kolejny zaktualizować wiedzę administratorów na temat zmian w social media i tego, jak można wykorzystać organiczne możliwości Facebooka i LinkedIn do tego, aby zachęcić przyszłych studentów do aplikowania na kierunki oferowane przez WSB.

ikona

Rozwiązanie?

Socjomania przeprowadziła dedykowane szkolenie dla administratorów profili na Facebooku oraz LinkedIn WSB. Podczas szkolenia podjęliśmy tematy związane z aktualnymi możliwościami jakie dają social media i panującymi obecnie trendami.

Omówiliśmy także możliwości efektywnego wykorzystania dostępnych formatów treści oraz sposoby walki ze spadającymi zasięgami po ostatnich zmianach w algorytmie Facebooka. W ciągu szkolenia wykorzystywaliśmy brand24, Sentione Sotrender, Audience Insights oraz Answer the public.

ikona

Efekty?

Przeszkoliliśmy 9 administratorów profili szkoły na Facebooku i LinkedIn. Zaktualizowaliśmy wiedzę na temat obsługiwanych mediów społecznościowych oraz content marketingu.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Młynarczyk

[email protected]

668 059 259

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?