0
EN
case study

RASP

W ramach procesu został stworzony dedykowany dla RASP program employee advocacy.

ikona

Jaki był problem?

Ringier Axel Springer Polska to wiodący wydawca na rynku cyfrowym w Polsce, ceniony za swe portfolio, w skład którego wchodzą zarówno media tradycyjne, jak i internetowe.  Jest to wydawca zarówno na rynku prasy tradycyjnej, jak i online, posiadający w swym portfolio tak znane marki, jak Fakt, Newsweek, Forbes czy Przegląd Sportowy.
Ringier Axel Springer Polska posiada najlepsze serwisy internetowe z najpopularniejszym polskim portalem Onet.pl na czele. Ringier Axel Springer Polska oferuje użytkownikom, klientom i partnerom szerokie spektrum zintegrowanych usług i produktów.

ikona

Rozwiązanie?

Zaproponowane rozwiązanie to stworzenie programu employee advocacy ułożonego w dedykowany dla specyfiki RASP proces wdrożenia. Na co położyliśmy nacisk w tym procesie?

  • Program EA  w RASP to wzmocnienie deklaracji biznesu z perspektywy pracownika i klienta. Dlatego identyfikacja pracownika z firmą może znacznie zwiększyć zasięg udostępnianych informacji, przyciągając uwagę potencjalnych klientów oraz wzmocnić utożsamianie się z firmą.
     
  • Dedykowany program employee advocacy RASP, to naszym zdaniem win-win, zarówno dla organizacji, jak i pracowników, którzy wzmacniają swoją pozycję eksperta.

ikona

Efekty?

  • Zaplanowany i zrealizowany w całości proces, świadomie wzmacniający cele biznesowe RASP z wykorzystaniem LinkedIn.
     
  • Implementacja wiedzy i spójne wytyczne dla całego zespołu z uwzględnieniem skalowalności projektu wewnątrz organizacji.
     
  • Zwiększenie zasięgu organizacji w serwisie LinkedIn.
     
  • Poprawa spójności w zakresie komunikacji i pozycjonowania organizacji i jej ekspertów na poziomie wyszukiwania
    oraz uzyskanie właściwych wskazówek dotyczących przedstawiania i budowania zasięgu informacji i wiedzy poszczególnych specjalistów.
     
  • Efekt długofalowy:  budowania skali informacji, widoczności i wiarygodności ekspertów RASP w oczach partnerów,
    współpracowników, przyszłych pracowników, klientów i branży.
     


Przykłady wykorzystanych narzędzi:

 

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Młynarczyk

[email protected]

668 059 259

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?