Wypracowanie kierunków rozwoju marki z wykorzystaniem Design Thinking.
service designszkolenia dedykowane
Usystematyzowanie wiedzy z zakresu efektywnego zarządzania ścieżkami klienta (Customer Journey)
Case studykonsultingservice design
Nowe podejście do doświadczeń klienta (user experience) oraz kompleksowa ścieżka klienta (customer journey), optymalizująca biznes szkoły programistycznej.
Case studykonsultingservice design
Doskonalenie doświadczenia klientów poprzez badanie grupy docelowej oraz pracę z Customer Journey i Service Gaps
konsultingservice design
Dedykowana ścieżka rozwojowa dla Działu Projektów Specjalnych RASP z zakresu mapowania ścieżek klienta.
Masz pytania na temat naszych usług? Zostaw nam kontakt do siebie
Dziękujemy za zainteresowanie naszymi usługami! Odezwiemy się w ciągu najbliższych 24 godzin.
Zapisz się do Socjopoczty
...jeśli chcesz otrzymywać od nas najlepsze informacje ze świata digital, zaproszenia na super eventy, wybrane elementy oferty i dedykowane akcje specjalne.
Dziękujemy!
Na twoją skrzynkę wysłaliśmy mail potwierdzający zapis do Socjopoczty.