Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Audyt dotychczasowych działań i aktualne trendy to tylko początek. Case study BGŻ.

30kprzeanalizowanych aktywności administratora i fanów w ciągu 2013 roku

Audyt dotychczasowych działań

Działania Banku BGŻ w mediach społecznościowych można zaliczyć do interesujących. Dlatego też byliśmy zadowoleni, gdy po dedykowanym szkoleniu dla biura prasowego otrzymaliśmy kolejne zapytanie - tym razem od działu CSR, który sprawował pieczę nad jednym z facebookowych profili. Przedstawiciele tego działu wiedzeni potrzebą stałego rozwoju i „bycia na czasie” postanowili zweryfikować efekty dotychczasowych działań i przygotować się do zaplanowania nowych. Wszystko w przeddzień rozpoczęcia działań z nową agencją.

Propozycja Socjomanii

Zaproponowaliśmy audyt i ewaluację dotychczasowej komunikacji prowadzonej przez markę do roku wstecz oraz przegląd międzynarodowych trendów w internetowej komunikacji działań CSR-owych.

50%wpisów publikowanych na stronie nie było dziełem administratora

Efekty analizy

W trakcie prac audytowych odkryliśmy, że dotychczasowe działania pozostawiają wiele do życzenia. Począwszy od niewystarczającej aktywności administratora w komunikacji z fanami, poprzez stale spadający poziom zaangażowania i przyrostu fanów, a skończywszy na braku wykorzystania elementów graficznych odpowiednich do typu audytowanego profilu. Niestety również poziom prowadzonej komunikacji pozostawiał wiele do życzenia. Wpisy, które zostały przez nas określone jako wartościowe stanowiły tylko 5% wszystkich.
 

Dowiedz się więcej o usługach konsultingowych w Socjomanii
< Przejdź na podstronę Konsulting.

Poznaj case studies z naszych projektów