Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Uczestniczymy w projektowaniu usługi na każdym etapie. Case study CCIG.

Stworzenie nowej usługi związanej z social media

Call Center Inter Galactica to jeden z największych podmiotów w branży call center w Europie Środkowo-Wschodniej. Charakteryzuje się doskonałą znajomością rynku wynikającą z wieloletniego doświadczenia oraz nastawieniem na innowacyjność i wszechstronność. W świetle zmieniających się technologii nie można stać w miejscu, dlatego też CCIG podjęło decyzję o stworzeniu nowej usługi w oparciu o media społecznościowe. W tym celu rozpoczęto poszukiwania zewnętrznego eksperta, który wewnętrznie stworzy nową usługę związaną ze sprzedażą i obsługą klienta w kanałach social media. W branży call center bardzo głośno komentuje się popularność mediów społecznościowych. Są nawet głosy, że do 2015 znikoma liczba kontaktów z firmami będzie odbywała się nimi.

93%odsetek wpisów reklamacyjnych na Facebooku, na które zareagowały polskie telekomy w 2013 roku (Sotrender)

Zaczynaliśmy od zera

Na wstępie usługa nie była określona. Wiedzieliśmy za to do czego ma służyć - sprzedaży i obsługi klienta w kanałach społecznościowych. Uczestniczyliśmy zatem we wczesnych etapach jej projektowania, począwszy od zdefiniowania jej zakresu, procesu działania, stworzeniu i koordynowaniu działań zespołu, przygotowaniu materiałów promocyjnych, reprezentowaniu klienta na konferencjach itd.

Social Media Sales

Każdego dnia dziesiątki tysięcy ludzi szukają informacji w mediach społecznościowych. Proszą o pomoc w wyborze różnych produktów i usług, zadają zapytania firmom z usług, których korzystają, a często też zgłaszają problemy, które napotkali podczas wykorzystania danych produktów. Wielokrotnie te wypowiedzi pozostają przez dłuższy czas bez reakcji drugiej strony. Podmioty z branży call center, specjalizujące się w outsourcingu kontaktu z klientami idealnie nadają się do obsługi takich zapytań. Stworzona przez zespół CCIG usługa - Social Media Sales - łączy w sobie wiedzę Socjomanii o kanałach społecznościowych oraz doświadczenie CCIG w obsłudze zapytań w call center.
 

Dowiedz się więcej o usługach konsultingowych w Socjomanii
< Przejdź na podstronę Konsulting.

20-40%odsetek wzmianek o markach ogólnopolskich w serwisie Facebook w porównaniu do innych kanałów social media

Poznaj case studies z naszych projektów