Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Case study Coccodrillo. Media społecznościowe w ecommerce.

Brief

Coccodrillo to Polska marka odzieżowa, która zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją odzieży przeznaczonej dla niemowląt i dzieci do lat 14. Posiada prężnie działający sklep internetowy oraz sieć sklepów detalicznych, która liczy obecnie około 150 punktów na terenie Polski. Przedstawiciele Coccodrillo zgłosili się do nas ponieważ potrzebowali wiedzy w jaki sposób media społecznościowe mogą wpłynąć na działanie sklepu internetowego i sprzedaży stacjonarnej oraz widoczności marki Coccodrillo w internecie.

70%wzrost zasięgu i zaangażowania na Facebooku

Proponowane rozwiązania

Odpowiedzią Socjomanii było przeprowadzenie audytu grupy docelowej i przygotowanie wizji komunikacji w oparciu o serwis Facebook. Audyt grupy docelowej (kobiety - matki) dał solidną wiedzę dotyczącą ich obecności, zachowań i potrzeb w rożnych kanałach w Internecie. Na jego podstawie powstała wizja strategii będąca połączeniem solidnej wiedzy o grupie docelowej oraz celów biznesowych marki Coccodrillo. Następnym krokiem było szkolenie dla zarządu firmy i działu marketingu, w czasie którego zaprezentowano wyniki audytu i rekomendowaną ścieżkę działania.

Efekty

  • Nasze działania wzbudziły na tyle duże zainteresowanie, że na szkoleniu pojawili się przedstawiciele oddziałów zagranicznych marki Coccodrillo. W programie uwzględniliśmy również pokazanie trendów w mediach społecznościowych, w e-commerce oraz edukację w zakresie korzystania operacyjnego z funkcji poszczególnych serwisów.
  • Po przeprowadzonym szkoleniu Coccodrillo korzystała ze wsparcia polegającego na konsultacjach indywidualnych dotyczących tworzenia i wdrażania strategii w kanałach marki: Facebook, Google+.
  • Efekty (zarówno na poziomie ilościowym, jak i jakościowym) były widoczne już po pierwszych miesiącach.
  • Zaangażowanie i zasięg wzrosły w pierwszym etapie o ponad 70%.
     

Dowiedz się więcej o usługach konsultingowych w Socjomanii
< Przejdź na podstronę Konsulting.

363%wzrost liczby fanów w ciągu roku po szkoleniu

Poznaj case studies z naszych projektów