0
EN
case study

Coty

Trendy w marketingu internetowym

ikona

Jaki był problem?

Coty Polska jest trzecią największą firmą kosmetyczną działającą na rynku detalicznym w Polsce. Wśród jej marek znajdują się m.in. Calvin Klein, Rimmel, Davidoff czy Marc Jacobs. Zespół marketingu Coty potrzebował najświeższych informacji na temat kierunków rozwoju marketingu internetowego, najnowszych trendów oraz najciekawszych rozwiązań, które mógłby zastosować w swojej działalności.

ikona

Rozwiązanie?

Po zbadaniu potrzeb i szczegółowych oczekiwań, zaproponowaliśmy dedykowane szkolenie traktujące o trendach w marketingu internetowym, które są istotne z punktu widzenia marki działającej na rynku kosmetyków. Przedstawiliśmy najnowsze zmiany w popularnych kanałach komunikacji, takich jak Facebook czy Snapchat, oraz wynikające z nich konsekwencje i szanse. Ponieważ od kilku lat obserwujemy dynamiczny wzrost konsumpcji treści na urządzeniach mobilnych, zaprezentowaliśmy skutki tego fenomenu oraz implikacje, jakie niesie dla działań digital marketingowych. Wśród omawianych trendów pojawiły się m.in. video marketing, native advertising, content marketing, najnowsze sposoby kierowania przekazów reklamowych i social CRM. Ponadto, kanały internetowe stanowią coraz częściej miejsce obsługi klienta, dlatego też część spotkania poświęciliśmy na omówienie trendów, narzędzi i rozwiązań wspierających te procesy.

ikona

Efekty?

Zespół marketingu Coty zapoznał się z najważniejszymi trendami, które w najbliższych latach będą kluczowe w kontekście realizacji strategii marketingowych organizacji w internecie. Przedstawiono także rozwiązania, które w znacznym stopniu mogą usprawnić i uatrakcyjnić działania w digitalu. Dzięki szkoleniu, uczestnicy mogli uzupełnić swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego, a także dowiedzieć się, w którym kierunku powinni skierować dalsze kroki, by osiągać zamierzone cele.

Opinia klienta

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?