Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Potencjał social media dla branży bielizny seksownej.
Case study Obsessive.

1200 przeanalizowanych fraz marki

Wyzwanie

Marka Obsessive potrzebowała uspójnienia komunikacji w social media, a także wygenerowania pomysłów na nowe formy promocji za pomocą narzędzi internetowych. Zadanie nie było łatwe - branża bielizny seksownej bywa tematem tabu wśród wielu grup docelowych, a jej promocja musi spełniać określone wymogi - być angażująca, czasami kontrowersyjna, zachęcająca do kupna, a jednocześnie mieszcząca się w granicach dobrego smaku. Taka właśnie jest marka Obsessive - potrafi podejść do tematu swoich produktów w sposób nieszablonowy, zabawny i angażujący. Naszym zadaniem było wskazanie nowych obszarów, w której mogłaby rozpocząć promocję i dialog ze swoimi konsumentami.

Oferta

Zaproponowaliśmy marce audyt danych wtórnych i komunikacji marki w Internecie, co w konsekwencji umożliwiło nam wskazanie obszarów problemowych i wypracowanie kierunków strategicznych komunikacji marki. Nie tylko wskazaliśmy problemy w spójności komunikacji marki, ale i wypracowaliśmy konkretne rekomendacje i ich przewidywane rezultaty. Następnie, kładąc nacisk na wyznaczone cele działań marketingu internetowego, wykonaliśmy audyt serwisów społecznościowych i strony marki oraz jej konkurencji, audyt fraz, zachowań i aktywności odbiorców marki Obsessive. Finalnie stworzyliśmy dokument z najważniejszymi wnioskami z analizy i rekomendacjami. Skonstruowaliśmy persony komunikacyjne i przygotowaliśmy scenariusze dotarcia do nich poprzez kanały internetowe. W kierunkach strategicznych postawiliśmy na dodatkowe rozwiązania w kontekście sklepu internetowego i wykorzystania potencjału social media w tym zakresie. Po zebraniu wniosków i założeń z całego procesu badawczego, odbyło się spotkanie z klientem, na którym wypracowaliśmy strategie działania i dodatkowe pomysły.


484slajdów audytu
przygotowanego przez Socjomanię

18%wzrost activity index profilu marki
na Instagramie

Efekty

  • stworzony przez nas dokument z audytem dotychczasowych działań marki, a także jej otoczenia, konkurencji i danych zastanych, wraz z rekomendacjami i wskazówkami, liczył 484 slajdów,
  • wykorzystane zarekomendowane formaty w social media, które zaangażowały fanów,
  • wzrost liczby fanów na Instagramie o 21% i wzrost o 18% activity index profilu marki na Instagramie na przestrzeni 4 miesięcy po wdrożeniu naszych rekomendacji w strategii komunikacji na tym kanale.
     

Dowiedz się więcej o usługach konsultingowych w Socjomanii
< Przejdź na podstronę Konsulting.

Poznaj case studies z naszych projektów