Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Digital Marketing

Charakterystyka kursu

Świat marketingu rozwija się w bardzo szybkim tempie i obejmuje synergię wielu kanałów digital. Największe wyzwanie, jakie stoi aktualnie przed osobami pracującymi w branży marketingowej to nadążyć za tymi zmianami i umiejętnie zastosować je w swoich działaniach.

Kurs Professional Diploma in Digital Marketing jest świetną propozycją zarówno dla osób, które działają już w marketingu internetowym (np. specjalizują się w jednym narzędziu lub nadzorują pracę zespołu specjalistów), jak i osób początkujących. Jest on również odpowiedzią dla poszukujących studiów podyplomowych (5 poziom według Europejskich Ram Kwalifikacji). Program szkolenia został wypracowany przez ekspertów digital marketingu i zatwierdzony przez Radę Programową Digital Marketing Institute (przedstawiciele takich podmiotów, jak: Facebook, Google, Microsoft czy Twitter). Materiały szkoleniowe są na bieżąco aktualizowane tak, aby nadążyć za szybko zmieniającym się środowiskiem cyfrowym. Szkolenie kończy się egzaminem realizowanym przez Pearson Polska, który upoważnia do uzyskania międzynarodowego certyfikatu. Z tego powodu klienci często wybierają ten kurs zamiast klasycznych studiów z emarketingu.

Tematyka

  • digital marketingWstęp do Digital MarketinguModuł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.
  • search engine optimisationSearch Engine OptimisationModuł tłumaczy główne kwestie związane z pozycjonowaniem organicznym, przedstawia sposoby ich wdrożenia oraz narzędzia wspomagające.
  • pay per clickPay Per Click MarketingModuł wprowadza w tematykę reklam Google, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.
  • email marketingEmail MarketingModuł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii email począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.
  • display advertisingDigital Display AdvertisingModuł obejmuje informacje na temat kampanii display (m.in. formaty reklamowe i ich możliwości, planowanie kampanii, wyświetlanie reklam, grupa docelowa, kwestie budżetowe, śledzenie kampanii i optymalizacja).
  • social media marketingSocial Media MarketingModuł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie na różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube).
  • mobile marketingMobile MarketingModuł zawiera wprowadzenie do mobile marketingu, obejmujące trendy, możliwości i ryzyko, strategię i cele marketingowe, kwestie związane z reklamą oraz optymalizacją strony pod urządzenia mobilne, aplikacje mobilne i inne.
  • google analyticsWeb AnalyticsModuł ten dostarcza wiedzy dotyczącej praktycznego wykorzystania Google Analytics do osiągnięcia celów biznesowych. Dotyka tematyki e-commerce, uczy ustawień i konfiguracji celów, raportowania oraz poszczególnych funkcji.
  • strategia i planowaniePlanowanie kampanii DigitalTen moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Korzyści

  • 5 poziom według Europejskich Ram Kwalifikacji
  • Międzynarodowy certyfikat
  • 100% zdawalność egzaminu, ponad 82% - średni wynik naszych uczniów

Poznaj naszych trenerów

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Bartłomiej Rak

Bartek ma na swoim koncie 200+ przeprowadzonych szkoleń oraz 50 wystąpień publicznych, które przekładają się na 2000+ godzin doświadczenia trenerskiego. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi.

Bartłomiej Rak

The Vice

Bartek experience includes more than 200 trainings and 50 public speeches, which translates into 2,000 hours of coaching. He specializes in digital strategy planning and managing web projects.

Prowadzący Szymon Lisowski

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w social media. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Specjalista do spraw kampanii reklamowych w serwisie Facebook.

Szymon Lisowski

Digital Marketing Consultant

Szymon is the youngest certified Digital Marketing Institute trainer. From an early age fascinated with the marketing potential of social media and digital channels. He prepares and helps brands implement digital marketing strategies, conducts trainings and gives lectures.

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Prowadzący Maciej Wojtowicz

Doświadczenie z zakresu SEO, Google AdWords oraz Google Analytics zdobywał w pracy w agencji SEO/SEM, gdzie obsugiwał projekty dla Klientów z wielu różnych branż. Potwierdzeniem jego wiedzy są posiadane certyfikaty Google AdWords oraz Analytics.

Maciej Wojtowicz

Digital Marketing Consultant

He achieved a practical experience in a SEO, Google AdWords and Google Analytics field during his work in a digital agency. He has cooperated with Clients from different industries for almost 3 years. His knowledge is based also on external courses and conferences. He has received Google AdWords and Google Analytics certificates.

Prowadzący Karolina Majewska

Psycholog o specjalizacji z zakresu reklamy i zachowań konsumenckich. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym dla marek komercyjnych i z sektora publicznego.

Karolina Majewska

Digital Marketing Consultant

A psychologist specialized in the field of advertising and consumer behavior. She has over 7 years of experience in the advertising industry. She specializes in: strategic planning for the brands commercial and public sector, communication strategy, brand strategy, marketplace strategy (cities & regions), strategy workshops, digital strategy, EB strategy.

Prowadzący Karol Dziedzic

Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Na swoim koncie ma ponad 500 przeszkolonych firm. Współpracuje z podmiotami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Wykładowca na Collegium da Vinci i prelegent na konferencjach.

Karol Dziedzic

Google Certified Trainer

Analytics and AdWords certificated trainings with long experience. SEM/SEO/Analytics Audits & Consulting specialist. Professional dedicated trainer, who works with top polish startups, ecommerce sites and real estate developers. Lecturer at Collegium da Vinci in Poznan.

Opinie uczestników

Aneta Ałasa - Spychalska Product Manager Zarówno samą wiedzę jak i sposób przekazania jej przez trenerów oceniam pozytywnie. Na uwagę zasługuje też fakt sama atmosfera i warunki zajęć - przyjemny lokal, pyszna kawa, coś na słodko i fajne lunche ;) sprawiały, że nie czułam się jak na "typowym szkoleniu", ale fajnym, merytorycznym spotkaniu, na którym mogłam się dużo nauczyć. Dzięki Wam moja wiedza z obszaru digital marketingu znacznie wzrosła. Przede mną jeszcze sporo pracy własnej i nauki praktycznej, ale daliście naprawdę SOLIDNE podstawy do dalszego zgłębiania tematu :) Zdecydowanie łatwiej mi czytać raporty agencji zewnętrznych obsługujących aktywności digital, łatwiej też ich briefować

Ewa Skwarska-Maciejczuk Kurs okazał się dla mnie genialny, sama zaczęłam dużo czytać przeglądać nowinki tak, aby temat cały czas rozwijać. Jestem mamą powracają do pracy po "urlopie" i nie wiem, czy zdam ten egzamin czy nie, ale wiem że zainwestowane pieniążki w mój rozwój z Socjomanią, to najlepsza inwestycja jaką mogłam zrobić😀 za co bardzo dziękuję.

Agata Lipiec Główny specjalista ds. SM, PZU SA/PZU ŻYCIE SA Jestem zachwycona kursem Professional Diploma in Digital Marketing prowadzonym przez Socjomanię. Nie spodziewałam się, że po tylu latach pracy w mediach społecznościowych i szeroko rozumianym Internecie będę w stanie nauczyć się jeszcze czegoś nowego. I bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Największą zaletą kursu jest to, że prowadzą go praktycy z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu można nie tylko poszerzyć wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim zainspirować się ciekawymi rozwiązaniami i ich efektami, przetestować wszystkie omawiane narzędzia osobiście i poukładać zdobytą wiedzę. Międzynarodowy egzamin kończący kurs dodaje mu nie tylko prestiżu, ale i motywuje do systematycznej nauki.

Kursy rekomendowane przez

logo-facebook.png
logo-ogilvy.png
logo-paypal.png
logo-microsoft.png
logo-twitter.png
logo-google.png