Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Digital Marketing

Charakterystyka kursu

Świat marketingu rozwija się w bardzo szybkim tempie i obejmuje synergię wielu kanałów digital. Największe wyzwanie, jakie stoi aktualnie przed osobami pracującymi w branży marketingowej to nadążyć za tymi zmianami i umiejętnie zastosować je w swoich działaniach.

Kurs Professional Diploma in Digital Marketing jest świetną propozycją zarówno dla osób, które działają już w marketingu internetowym (np. specjalizują się w jednym narzędziu lub nadzorują pracę zespołu specjalistów), jak i osób początkujących. Jest on również odpowiedzią dla poszukujących studiów podyplomowych (5 poziom według Europejskich Ram Kwalifikacji). Program szkolenia został wypracowany przez ekspertów digital marketingu i zatwierdzony przez Radę Programową Digital Marketing Institute (przedstawiciele takich podmiotów, jak: Facebook, Google, Microsoft czy Twitter). Materiały szkoleniowe są na bieżąco aktualizowane tak, aby nadążyć za szybko zmieniającym się środowiskiem cyfrowym. Szkolenie kończy się egzaminem realizowanym przez Pearson Polska, który upoważnia do uzyskania międzynarodowego certyfikatu. Z tego powodu klienci często wybierają ten kurs zamiast klasycznych studiów z emarketingu.

Tematyka

  • digital marketingWstęp do Digital MarketinguModuł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.
  • search engine optimisationSearch Engine OptimisationModuł tłumaczy główne kwestie związane z pozycjonowaniem organicznym, przedstawia sposoby ich wdrożenia oraz narzędzia wspomagające.
  • pay per clickPay Per Click MarketingModuł wprowadza w tematykę reklam Google, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.
  • email marketingEmail MarketingModuł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii email począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.
  • display advertisingDigital Display AdvertisingModuł obejmuje informacje na temat kampanii display (m.in. formaty reklamowe i ich możliwości, planowanie kampanii, wyświetlanie reklam, grupa docelowa, kwestie budżetowe, śledzenie kampanii i optymalizacja).
  • social media marketingSocial Media MarketingModuł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie na różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube).
  • mobile marketingMobile MarketingModuł zawiera wprowadzenie do mobile marketingu, obejmujące trendy, możliwości i ryzyko, strategię i cele marketingowe, kwestie związane z reklamą oraz optymalizacją strony pod urządzenia mobilne, aplikacje mobilne i inne.
  • google analyticsWeb AnalyticsModuł ten dostarcza wiedzy dotyczącej praktycznego wykorzystania Google Analytics do osiągnięcia celów biznesowych. Dotyka tematyki e-commerce, uczy ustawień i konfiguracji celów, raportowania oraz poszczególnych funkcji.
  • strategia i planowaniePlanowanie kampanii DigitalTen moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Korzyści

  • 5 poziom według Europejskich Ram Kwalifikacji
  • Międzynarodowy certyfikat
  • 100% zdawalność egzaminu, ponad 82% - średni wynik naszych uczniów

Poznaj naszych trenerów

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Bartłomiej Rak

Bartek ma na swoim koncie 200+ przeprowadzonych szkoleń oraz 50 wystąpień publicznych, które przekładają się na 2000+ godzin doświadczenia trenerskiego. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi.

Bartłomiej Rak

The Vice

Bartek experience includes more than 200 trainings and 50 public speeches, which translates into 2,000 hours of coaching. He specializes in digital strategy planning and managing web projects.

Prowadzący Szymon Lisowski

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w social media. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Specjalista do spraw kampanii reklamowych w serwisie Facebook.

Szymon Lisowski

Digital Marketing Consultant

Szymon is the youngest certified Digital Marketing Institute trainer. From an early age fascinated with the marketing potential of social media and digital channels. He prepares and helps brands implement digital marketing strategies, conducts trainings and gives lectures.

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Prowadzący Maciej Wojtowicz

Doświadczenie z zakresu SEO, Google AdWords oraz Google Analytics zdobywał w pracy w agencji SEO/SEM, gdzie obsugiwał projekty dla Klientów z wielu różnych branż. Potwierdzeniem jego wiedzy są posiadane certyfikaty Google AdWords oraz Analytics.

Maciej Wojtowicz

Digital Marketing Consultant

He achieved a practical experience in a SEO, Google AdWords and Google Analytics field during his work in a digital agency. He has cooperated with Clients from different industries for almost 3 years. His knowledge is based also on external courses and conferences. He has received Google AdWords and Google Analytics certificates.

Opinie uczestników

Paulina Krasnopolska Director of Communications, JLL Szkolenie DMI to niesamowita, skondensowana dawka wiedzy. Bardzo dobrze przygotowani trenerzy, ciekawe prezentacje, dużo przykładów i ćwiczeń. Trafiłam też na wspaniałą grupę studentów, którzy wymieniali się doświadczeniami, mówili o swoich spostrzeżeniach dotyczących różnych narzędzi, różnych kampanii. Było to moje piąte szkolenie z Socjomanią – wszystkie oceniam bardzo wysoko. Żyjemy w świecie, w którym wszystko dzieję się szybko, a najszybciej zmieniają się chyba narzędzia marketingu internetowego – warto dowiedzieć się więcej. Polecam szkolenie DMI – wszyscy znajdą dla siebie coś interesującego.

Joanna Drozdowska Marketing Manager, Double Brand Z mojego punktu widzenia było OK. Ten kurs zrobiłam przede wszystkim ze względu na wiedzę i to wiedzę przekazywaną właśnie przez ludzi, którzy są praktykami. Poleciła mi go koleżanka i tutaj się nie zawiodłam. Mniej zależy mi na certyfikacie czy zdanym egzaminie, więc może chwilami wolałabym więcej praktyki niż teorii, ale wiem, że to jest kurs zakończony egzaminem, więc teoria musi być. Po każdych zajęciach wracałam do domu z głową pełną myśli, ale też workiem nowych narzędzi, możliwości łączenia ich z tym, co już wiem czy wykorzystuje.

Monika Drobik Inbound Marketing Specialist, Future Processing Socjomania jest dla mnie jedyną marką w polskiej branży Social Media, której bezgranicznie ufam. Certyfikowany kurs z Digital Marketingu to ogromny pakiet wartościowej wiedzy, który wniósł do mojej pracy nową jakość. To co go wyróżnia na tle innych, to przede wszystkim trenerzy - profesjonaliści, którzy zarażają swoją pasją. Mnie zarazili na dobre :)

Kursy rekomendowane przez

logo-microsoft.png
logo-twitter.png
logo-paypal.png
logo-ogilvy.png
logo-facebook.png
logo-google.png