Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Strategy & Planning

Charakterystyka kursu

Program kursu został opracowany przez międzynarodowych ekspertów w zakresie digital marketingu i skupia się na aktualnych trendach i najlepszych praktykach w zakresie planowania strategii digital. Dzięki udziałowi w zajęciach uczestnicy dowiedzą się jak zbudować efektywną strategię digital, jak wykorzystać digital w budowaniu przewag konkurencyjnych i silnej marki, jak zmierzyć się z digitalizacją wewnątrz organizacji i jak wykorzystać ją w własnej karierze zawodowej.
Podczas kursu uczestnicy poznają najnowsze metody, techniki i narzędzia, które służą rozwojowi strategii digital w organizacji oraz budowaniu marek.

Zajęcia składają się z części wykładowych, case study oraz praktycznych ćwiczeń, które łączą wiedzę z zakresu digital marketingu oraz zarządzania. Jednym z elementów kursu jest opracowanie i zaprezentowanie strategii digital. Ostatnie zajęcia poświęcone zostaną wystąpieniom uczestników oraz powtórzeniu materiału z kursu i przygotowaniu do egzaminu.

Tematyka

  • Wprowadzenie do digital strategy&planning
  • Komunikacja tradycyjna
  • Komunikacja digital
  • Kanały komunikacji digital
  • Obsługa klienta w kanale digital
  • Budżet i planowanie zasobów
  • Big data i analityka
  • Digital Leadership
  • Projektowanie Strategii

Korzyści

  • Międzynarodowy certyfikat
  • 5 poziom według Europejskich Ram Kwalifikacji

Poznaj naszych trenerów

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Karolina Majewska

Psycholog o specjalizacji z zakresu reklamy i zachowań konsumenckich. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym dla marek komercyjnych i z sektora publicznego.

Karolina Majewska

Digital Marketing Consultant

A psychologist specialized in the field of advertising and consumer behavior. She has over 7 years of experience in the advertising industry. She specializes in: strategic planning for the brands commercial and public sector, communication strategy, brand strategy, marketplace strategy (cities & regions), strategy workshops, digital strategy, EB strategy.

Opinie uczestników

Ewa Bender ‎Digital Strategy Planner, Cube Group SA Oceniam szkolenie pozytywnie – doceniam zwłaszcza sposób w jaki kurs porządkuje wiedzę i dostarcza praktycznych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy oraz przyjemną, otwartą atmosferę, która pozwalała na ciekawe dyskusje, a nie tylko bierne przyswajanie materiału. Od zakończenia kursu nie było chyba dnia, żebym nie powracała do materiałów szkoleniowych. To co okazało się chyba najbardziej cenne, to: a) rozpisanie procesu tworzenia strategii na poszczególne etapy – pozwoliło mi to uporządkować system pracy wewnątrz firmy i z klientami b) nacisk na etap analizy, zwłaszcza budowania person, czego do tej pory nie praktykowaliśmy, i customer journey, co pomaga sensownie planować kampanie, ale też ułatwia sprzedaż, bo pozwala w przystępny sposób zaprezentować strategię klientom, c) zestaw konkretnych narzędzi do analizy.

Krzysztof Bobiński Marketing Manager, YASUMI Kurs oceniam bardzo dobrze zarówno pod względem merytorycznym (Pani Karolina wkładała ogrom serca, żeby pokazać nam temat praktycznie i czasami dwoiła się i troiła, aby przejść przez mniej interesujące moduły), jak i organizacyjnym - taka forma moim zdaniem świetnie się sprawdziła - jedyny minus to sporo czasu na dojazdy, ale mam nadzieję, że kiedyś otworzycie filię w Trójmieście ;) Najważniejsze dla mnie było to, że tyle razy omówiliśmy kolejność poszczególnych etapów planowania i strategii, że teraz, przy ustalaniu czegokolwiek, faktycznie myślę "tą" kolejnością. Organizacja tego procesu nie tylko usprawnia pracę, ale też daje mi wiele spokoju, że o niczym nie zapomnę, niczego nie pominę, że zawsze podejdę do tematu kompleksowo. Będę zdecydowanie polecać!

Kursy rekomendowane przez

logo-microsoft.png
logo-facebook.png
logo-ogilvy.png
logo-paypal.png
logo-google.png
logo-twitter.png