Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

. Facebook od podstaw - szkolenie korespondencyjne Cena: zł + 23% VAT Rekrutacja zakończona

. – .,

Facebook od podstaw - szkolenie korespondencyjne

Cena: od zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Czym są szkolenia korespondencyjne, wie chyba każdy, kto urodził się przed rokiem 89’. W naszym wydaniu, to 10 tygodniowy kurs (90 godzin) dla zabieganych, którzy potrzebują zdobyć wiedzę krok po kroku o tym, jak prowadzić komunikację w serwisie Facebook i wykorzystać jego potencjał reklamowy.

Na czym polega kurs?

Wszystkich uczestników zapraszamy do specjalnej, zamkniętej grupy na Facebooku. Tam codziennie, od poniedziałku do piątku o 10:00 Socjomania publikuje jedną lekcję - porcję wiedzy do przyswojenia na dany dzień. Czasem będzie to lista artykułów, czasem prezentacja lub wideo. Dlaczego wybraliśmy grupę na Facebooku? Możemy tam swobodnie rozmawiać, dzielić się wiedzą i doświadczeniami. Codziennie o 15:00 przez godzinę nasi eksperci będą odpowiadać na Wasze pytania związane z daną lekcją. Dzięki temu krok po kroku, w ciągu niespełna 2 miesięcy każdy uczestnik posiądzie pełną, niezbędną wiedzę do prowadzenia skutecznej komunikacji na Facebooku.

Program ułożony jest tak, aby przyswojenie materiału zajmowało nie więcej, niż 1 godzinę dziennie.

Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu (test), każdy uczestnik otrzymuje dyplom.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Jeśli odnosisz wrażenie, że Twoja doba ma więcej, niż 24 godziny, a mimo to wciąż masz mało czasu na naukę, to jest to propozycja dla Ciebie. Kurs stworzony jest z myślą o tych, którzy chcą zdobyć wiedzę do profesjonalnego zarządzania fanpage na Facebooku. Choć kilka pierwszych lekcji dedykowanych jest osobom początkującym, to w miarę upływu czasu omawiane tematy będą traktować o bardziej zaawansowanych zagadnieniach.

Mapa szkolenia

Profil trenera

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Bartłomiej Rak

Bartek ma na swoim koncie 200+ przeprowadzonych szkoleń oraz 50 wystąpień publicznych, które przekładają się na 2000+ godzin doświadczenia trenerskiego. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi.

Bartłomiej Rak

The Vice

Bartek experience includes more than 200 trainings and 50 public speeches, which translates into 2,000 hours of coaching. He specializes in digital strategy planning and managing web projects.

Prowadzący Szymon Lisowski

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w social media. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Specjalista do spraw kampanii reklamowych w serwisie Facebook.

Szymon Lisowski

Digital Marketing Consultant

Szymon is the youngest certified Digital Marketing Institute trainer. From an early age fascinated with the marketing potential of social media and digital channels. He prepares and helps brands implement digital marketing strategies, conducts trainings and gives lectures.

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Opinie uczestników 5 opinii

Anika GrabowskaPrzyznam, że przyzwyczaiłam się do tej dobrej dawki wiedzy i będzie mi tego brakowało. Chętnie skorzystałabym z kolejnego szkolenia online :) Barbara KasprzykSzkolenie dodało mi nowej energii i rozjaśniło wiele wątpliwości. Przede wszystkim istotne było dla mnie pojęcie istoty spójności komunikacji na FB i usystematyzowanie wiedzy. Sama wiedza przekazana była w bardzo przestępny, uporządkowany sposób - dzięki czemu będę mogła płynnie wprowadzić zmiany w swojej działalności. Do tego osoby prowadzące, które zawsze były gotowe odpowiadać na pytania, choćby najbardziej błahe. Szkolenie było niezwykle pomocne za co Wam ogromnie dziękuję. Marta KobielaPrzez te wspólne tygodnie, minionych miesięcy (!), zdążyłam się przyzwyczaić do naszych lekcji :), których teraz mi brakuje. Dziękuję za ten koncentrat wiedzy! Życzę wszystkim uczestnikom Grupy: Powodzenia, a ekipie Socjomanii kolejnych inspirujących i twórczych projektów.

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Bartek Pasiowiec 662 923 078