0
EN

Blog o marketingu internetowym

14 września 2011 | Bartłomiej Rak

Facebook przedstawia przycisk "subscribe" - takie facebookowe "follow"

Wczoraj Facebook zapowiedział wprowadzenie ulepszeń do funkcjonalności list znajomych - co większość osób uznała za odpowiedź FB na „kręgi” Google+. Dziś dowiedzieliśmy się o planach uruchomienia przycisku „subscribe”, który funkcjonalnie będzie przypominał twitterowy przycisk „follow”…

O ulepszonych listach znajomych pisaliśmy już wczoraj. Dzisiejszy wpis na blogu Facebooka to dla mnie całkiem spore zaskoczenie. Funkcjonalność przycisku „subscribe” prezentuje się w następujący sposób:

  • po pierwsze będziemy mogli decydować o typie informacji (np. zdjęcia, statusy itd.) i częstotliwości (All updates, Most updates i Important updates) jakie docierają do naszego news feeda

Nowa funkcjonalność subscribeNowa funkcjonalność subscribe

  • po drugie będziemy mogli otrzymywać informacje od osób, które nie są naszymi znajomymi. W tym przypadku również będziemy mogli zdecydować o częstotliwości otrzymywania informacji

Nowa funkcjonalność subscribeNowa funkcjonalność subscribe

  • po trzecie inni użytkownicy będą mogli otrzymywać nasze informacje nawet jeżeli nie jesteśmy znajomymi (odwrotność wcześniejszego punktu) - będą to wpisy oznaczone przez nas jako „public”. Aby pozwolić innym użytkownikom Facebooka na „subscribe ” Waszej osoby musicie przejść na stronę i kliknąć w „Allow Subscribers”

Teraz pora oczekiwać na odpowiedź z Google+ :). Trzeba również zadać pytanie, czy przycisk „subscribe” pojawi się również w przypadku stron marek i jaki będzie miało to wpływ na przycisk „lubię”…

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?