0
EN

Blog o marketingu internetowym

5 czerwca 2014 | Agnieszka Molęda

Kulisy socjomaniaków kwiecień/maj 2014

Oj działo się, działo! Poniżej dowiecie się gdzie byliśmy, kiedy nas nie było, co działo się za kulisami i gdzie będzie można nas spotkać w najbliższym czasie.

Rośniemy w siłę!

Po pierwsze, Socjomania powiększyła swoje szeregi. Te dwa miesiące zaobfitowały w dwa nowe nabytki (i na tym jeszcze nie koniec) i jeśli to czytacie to wiedzcie, że pisze do Was jeden z nich ;). Być może niektórzy z Was zaliczyli test na spostrzegawczość i zdążyli zauważyć, że już od początku maja dumnie przemawiałam do Was na kanałach Socjomanii i na blogu. Korzystając zatem z okazji - OFICJALNIE WITAM SIĘ Z Wami.

Oprócz mnie dołączyła Kasia, która odpowiadać będzie wraz z Moniką (której miły głos i pokłady cierpliwości poznali wszyscy, którzy z zapisami na szkolenia mieli do czynienia :)) za wzorowy kontakt z klientem.

Flesz z dwóch ostatnich miesięcy Socjomanii

Kwiecień i maj wypełnione były wieloma ważnymi dla nas projektami, w których przedstawialiśmy media społecznościowe w wielu różnych odsłonach. Kwiecień obfitował w szkolenia zróżnicowane tematycznie. Edukowaliśmy na temat strategii, content marketingu, reklamy na Facebooku. Swoją obecnością zaszczyciły nas marki, takie jak TVN; Europress Polska, oferująca gazety i czasopisma z całego świata; Instytut badawczy GFK; G.EN. Gaz Energia; Paged Meble, firma dbająca o doskonałe formy wnętrz, a także marka odzieżowa Top Secret.

Kwiecień 2014 klienci SocjomaniiKwiecień 2014 klienci Socjomanii

W maju szkoliliśmy Ambasadę Kanady z mediów społecznościowych w wydaniu dyplomatycznym i międzynarodowym. Częścią tego projektu szkoleniowego jest ewaluacja, w formie spotkań i konsultacji (jesteśmy w trakcie kolejnych etapów). Jego uczestnicy to dyplomaci na czele z Panią Ambasador. Szkolenie przybrało formę dwóch bloków. Pierwszy - teoretyczny, zawierał niezbędną wiedzę wraz z praktycznymi przykładami wykorzystania mediów społecznościowych przez ambasady na świecie. Drugi to warsztaty z Twittera i Facebooka.
Maj 2014 klienci SocjomaniiMaj 2014 klienci Socjomanii

Akademia Socjomanii pełną parą!

Trwa 6 edycja Akademii Socjomanii! Wrocławska edycja dobiegła końca, aktualnie edukujemy warszawskich socjomaniaków. Podczas zajęć dzielimy się wiedzą o wizerunku eksperta w social media (Twitter, LinkedIn, Slideshare), o opracowywaniu contentu na Pinterest, Instagram i Tumblr. Mówimy także, jak działać podczas kryzysów w mediach społecznościowych, w jaki sposób poruszać się w blogosferze i jak stworzyć solidną i przemyślaną strategię social media. Podczas trwania Akademii niektóre grupy tak bardzo się ze sobą zżyły, że nie chciały opuścić zajęć :)
Skupienie opanowało salę - czyli egzamin Akademii SocjomaniiSkupienie opanowało salę - czyli egzamin Akademii Socjomanii

Współpracujemy m.in. z Łukaszem Dębskim z agencji Socializer, Moniką Czaplicką - specjalistką od kryzysów w social media, Anną Miotk z Newspoint, Michałem Góreckim z koszulkowo, Pawłem Loedl z VML Poland.
Akademia SocjomaniiAkademia Socjomanii

W maju nie zabrakło także dużej dawki wiedzy o social media w branży modowej, o której mówiła Kasia na festiwalu Neo Fashion Jamboree. Kasia wyjaśniała, jak wykorzystać media społecznościowe w celu skutecznej promocji w branży fashion.
Neo Fashion JamboreeNeo Fashion Jamboree

Na naszych kanałach mogliście zaobserwować Tydzień z Google+, podczas którego przedstawialiśmy dobre rady i praktyki w prowadzeniu komunikacji na kanale, który staje się coraz bardziej popularny, jednak polskie marki wciąż jeszcze raczkują. Pokazujemy jak to zmienic :)


Przyglądaliśmy się także nowym funkcjonalnościom Pinteresta, ale o tym jeszcze więcej już wkrótce podczas Tygodnia z Pinterestem. Obserwujcie naszego Facebooka!

Co dalej?

Wkrótce czeka nas wymiana doświadczeń i burze mózgów podczas zjazdu uczestników Akademii Socjomanii na początku lipca! Nie możemy się doczekać, będzie się działo:)
Te 5 minut przyjemności to dla nas krótka chwila na nabranie sił do dalszych działań (a te będą nam potrzebne).

W najbliższej przyszłości czeka nas mnóstwo wyzwań. Szykuje się coś naprawdę duuuuużeeeego… Póki co zdradzimy tylko, że zakasamy rękawy, szkolimy się z kreatywnych metod pracy z grupą i szlifujemy nasze anglojęzyczne skille. Nabieramy wiatru w żagle, które ponieść nas mają na sam środek (lub drugą stronę) marketingowego oceanu ;)

Wciąż rośnie zainteresowanie naszymi szkoleniami tematycznymi! Przypominamy, że są jeszcze miejsca na szkolenia:
Wprowadzenie do social media marketingu
Reklama na Facebooku
48 godzin ze strategią Social Media
NOWE! LinkedIn w komunikacji marki
NOWE! Szkolenie Twitter

%SZKOLENIA%

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?