Kulisy Socjomaniakow - Sierpień 2014
Sierpień - powoli odczuwalny koniec lata, w powietrzu wisi nieco inna aura i zmiany. Podobnie u nas - po intensywnych dwóch miesiącach, ukształtowaniu się zespołu, nabieramy kilka oddechów przed kolejnym maratonem i zupełnymi nowościami. W między czasie szkolimy, rozpoczynamy długofalowe projekty i planujemy. A plany są duże i powoli zaczynają się realizować.
Kogo szkoliliśmy
Wśród sierpniowych szkoleń miało miejsce m.in. 48 godzin ze strategią social media i reklama na Facebooku, a wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele firm, takich jak Czerwona Torebka - grupa handlowa, w portfelu której znajdują się marki Merlin.pl oraz sieć sklepów Małpka Express. Mary Kay Cosmetics to firma założona 1963 roku, mająca w swojej ofercie produkty do pielęgnacji skóry i makijażu. Good One Group, w skład której wchodzą cztery główne podmioty w postaci: agencji Public Relations Good One PR, agencji interaktywnej BloomNet, agencji modelek i hostess Good One Models oraz firmy consultingowej w obszarze IT o nazwie Versoft. Mieliśmy przyjemność szkolić również przedstawicieli m.in. Axa Życie TU S.A. i Urzędu Miejskiego w Pszczynie.
Strategia, strategia!
Od dłuższego czasu w ramach naszych usług tworzymy strategię komunikacji dla klientów, przeprowadzamy audyty Social Media, doradzamy firmom w zakresie strategii. W sierpniu dołączyła do nas Magda, która wspiera zespół swoimi skillami strategicznymi.
Rozpoczęliśmy współpracę z Delisam, delikatesami oferującymi klientom w całym kraju produkty pochodzenia organicznego. W ramach współpracy przygotowaliśmy strategię komunikacji w mediach społecznościowych oraz plany komunikacji na trzy miesiące. Również dla Poznańskiego Maratonu przeprowadziliśmy szkolenie wraz ze strategią komunikacji.
Kobieco, biznesowo, warsztatowo
Katarzyna przeprowadziła warsztaty z LinkedIn z grupą kobiet z PWN Global - Proffesional Women's Network, na których opowiadała o personal brandingu na LinkedIn, znaczeniu wizerunku w mediach społecznościowych, z uwzględnieniem względów zawodowych i aspektów społecznościowych. Mówiła również o narzędziach, za pomocą których zawodowy personal branding może być wzmacniony.
6 rozdanie dyplomów Akademii Socjomanii
Absolwenci Akademii Socjomanii we Wrocławiu i Warszawie doczekali się rozdania dyplomów. Oczywiście towarzyszyły temu wzruszające podsumowania, pochwały, wskazówki na przyszłość, dobre jedzenie i czas spędzony na długich rozmowach.
Sesja zdjęciowa
Na sam koniec sierpnia zorganizowaliśmy sesję zdjęciową, której przewodził fotograf Kamil Krajewski. Efekty możecie zobaczyć na cover photo Socjomanii na Facebook i Twitter oraz innych kanałach, a już wkrótce na nowej stronie www!
#Backstage:
Na deser
Podsumowaliśmy dotychczasowe kampanie tego roku, a także to, co działo się na Woodstock Festival 2014 i jak podczas festiwalu działały media społecznościowe. Na blogu wylądowało też dłuższe podsumowanie tego, co działo się w czerwcu i lipcu (a się działo!).