Na podstawie naszych najpopularniejszych szkoleń otwartych przygotowaliśmy także ich wersje w postaci kursów wideo online.
Nasze standardowe szkolenia prowadzimy:
W sytuacji zagrożenia epidemiologicznego: w formie webinarów live, na żywo z trenerem, w zaplanowanych terminach,
A docelowo, w bezpiecznej sytuacji: w formie spotkań z uczestnikami w naszych salach szkoleniowych w Krakowie.
Kursy online to natomiast forma, w której uczysz się sam, na własną rękę, we własnym tempie. Każdy kurs to kilka godzin profesjonalnie nagranych materiałów video, dostęp do platformy online z prezentacjami i dodatkowymi materiałami do nauki, dostęp do grup wymiany wiedzy i interakcji z trenerem oraz możliwość zaliczenia testu i zdobycia certyfikatu ukończenia kursu!
Zobacz przykładowe lekcje i wybierz odpowiedni kurs dla siebie! >>
"Optymalizacja profilu osobowego" - lekcja z kursu online „LinkedIn" autorstwa Katarzyny Młynarczyk, prezesa Socjomanii!
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Projektantka usług, certyfikowany trener Digital Marketing Insitute. Współtwórca polskiego oddziału SDN i Stowarzyszenia Service Design Poland, wykładowca i praktyk metodyki service design i design thinking oraz netnografii. Szkoli z potencjału narzędzi biznesowych (głównie Linkedin). Posiada MBA z Service Innovation (Laurea University, Helsinki). Przez ostatnie 6 lat przeprowadziła +200 szkoleń dla klientów z różnych branż od działów biznesowych, sprzedaży, HR, employer brandingu do kadry zarządzającej.
Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Jego mocną stroną są szkolenia z content marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.