Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podsumowanie 2016 roku w świecie SEM

2 stycznia 2017 Maciej Wojtowicz

Poprzedni rok obfitował w różnego rodzaju nowości i zmiany, jeśli chodzi o digital marketing. Dużo działo się także w świecie SEO oraz reklamy Google AdWords. Nie wszystkie zmiany możemy już ocenić – na efekty i wyciąganie wniosków potrzeba więcej czasu. Jednak już teraz możemy wskazać te wydarzenia, które na pewno mają (oraz będą miały!) duży wpływ na działania reklamodawców w obrębie wyszukiwarek. Wybrałem osiem, moim zdaniem, najistotniejszych wydarzeń, jakie miały miejsce w 2016 roku. Większość z nich nawiązuje do trendu mobile, co już nikogo nie powinno dziwić.

Przegląd nowości na Instagramie w 2016 roku

13 grudnia 2016 Martyna Tarnawska

Instagram na początku 2016 roku ogłosił 500 mln użytkowników, a pod jego koniec serwuje nam coraz potężniejsze zmiany wewnątrz samej aplikacji - nowe funkcje, mechanizmy i rodzaje kont. Z tej okazji przygotowałam subiektywny przegląd najważniejszych nowości na Instagramie.

15 najlepszych narzędzi Social Media Managera

18 sierpnia 2016 Łukasz Dębski

Jakie narzędzia przydają się w pracy Social Media Managera? Jak ulepszyć swój fanpage, konto na Instagramie lub Twitterze? Właśnie na te pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule! Mamy dla Was zbiór 15 najlepszych narzędzi social media managera, z których możecie zacząć korzystać już teraz i sprawić, że Wasza praca będzie bardziej efektywna a komunikacja bardziej angażująca.

Kalejdoskop 6 potrzeb w dobie komunikacji w mediach społecznościowych

16 sierpnia 2016 Martyna Tarnawska

Jak nie pogubić się w kalejdoskopie mediów społecznościowych? Wyróżniliśmy sześć potrzeb, które są według nas najważniejsze w dobie komunikacji w mediach społecznościowych. Taki podział pozwala nam nie tylko posegregować kanały społecznościowe, ale również dopasować tworzone przez nas treści do odpowiednich kanałów.

Płynna rzeczywistość Zuckerberga. Facebook Live w praktyce

4 maja 2016 Marcin Niewęgłowski

Słowa “mobile was a thing, and video is the next big thing” będące wypowiedzią Nicoli Mendelsohn podczas Mobile World Congress 2016, idealnie streszczają wizję rozwoju tej platformy społecznościowej na najbliższe lata

Jak zdobyć więcej followersów na Instagramie? 2/3

21 kwietnia 2016 Martyna Tarnawska

Instagram staje się narzędziem wykorzystywanym przez coraz większą liczbę marek. Jesteś wśród nich? Zastanawiasz się, CO Twoja marka mogłaby tam publikować? Przygotowałam specjalnie dla Ciebie 9 różnych technik, dzięki którym Twój content na Instagramie będzie interesował, ciekawił i angażował odbiorców.

Snapchat, a drużyny sportowe

19 kwietnia 2016 Martyna Tarnawska

Snapchat staje się coraz potężniejszym komunikatorem i narzędziem marketerów. Wbrew stereotypom nie jest to tylko kanał komunikacji najmłodszej grupy docelowej - pojawiają się tam różne marki, w tym prześledzone przez nas, coraz aktywniejsze drużyny sportowe. Sprawdźcie 17 sposobów na komunikację z fanami i wykorzystajcie pomysły nie tylko, gdy prowadzicie profil drużyny sportowej!

Przykłady działań content marketingowych w branżach, które są mało sexy

24 lutego 2016 Marcin Niewęgłowski

Tematyka marek jako wydawców, platform informacyjnych istnieje w marketingu od dobrych kilkunastu lat. Dopiero jednak rozwój mediów internetowych oraz spadająca skuteczność dotychczasowych działań “push” w reklamie doprowadziło do tego, że content marketing zyskał na znaczeniu.

Wczytaj więcej