Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Native Advertising, czyli reklama natywna, jako czarny koń reklamy online

25 lipca 2017 Karolina Majewska

Native advertising to subtelna, nienachalna forma reklamy, w której marka występuje raczej jako tło – nie gra pierwszych skrzypiec, jak w tradycyjnie rozumianej reklamie. Występuje „przy okazji”, przez co jest zdecydowanie łatwiejsza w konsumpcji. Mimo tego, że czasami ciężko jest odróżnić treść reklamy natywnej od zwykłych treści zamieszczanych w serwisach internetowych, ten typ contentu zawsze powinien być opatrzony odpowiednią informacją (reklama, promocja, treść sponsorowana).

Jak współpracować z blogerami. Influencer marketing w praktyce.

18 lipca 2017 Łukasz Dębski

Dlaczego temat współpracy blogerów i marek jest od kilku lat tak bardzo bardzo popularny? Konsumenci chcą oglądać prawdziwych i szczerych ludzi, chcą słuchać historii z życia wziętych, a nie takich, które nigdy im się nie przydarzą. Przede wszystkim jednak chcą widzieć „znajomych z sąsiedztwa”, ludzi podobnych do nich.

Najważniejsze zasady obecności firmy na Facebooku - regulamin i zasady

4 lipca 2017 Anna Żurek

Facebook się zmienia, ewoluuje. Powstają nowe formaty, funkcje, usługi, uaktualnienia algorytmu, narzędzia analityczne. Podobnie takiej zmianie ulega także regulamin serwisu oraz zasady określające nasze działania w tym kanale. Przyjrzyjmy się tym najważniejszym.

Jak powinien wyglądać Twój profil na LinkedIn – krótki tutorial krok po kroku

3 lipca 2017 Justyna Kwiecień

Współczesna rekrutacja (zwana rekrutacją 2.0) nie może ograniczać się do wysyłania czerstwych CV z wklejanym szablonem listu motywacyjnego. Rekruterzy zdają sobie z tego sprawę i szukają nowych rozwiązań w postaci mediów społecznościowych - i tu pojawia się LinkedIn. Czy warto w dzisiejszych czasach posiadać konto na tym serwisie? Nie tyle warto, co TRZEBA!

Publikuj posty na LinkedIn

3 lipca 2017 Łukasz Dębski

Zawsze chciałeś prowadzić bloga, ale... nie wiedziałeś, czy poradzisz sobie z panelem administracyjnym na Blogspot; nie wiedziałeś, ile zainwestować w serwer; nie postawiłeś bloga na Wordpress bo było to dla Ciebie za trudne; nie wykupiłeś swojej spersonalizowanej domeny? Jest na to sposób!

360 stopni - przykłady wykorzystania i sprzęt

23 marca 2017 Łukasz Dębski

Wideo oraz zdjęcia 360 stopni od jakiegoś czasu pojawiają się na naszych tablicach na Facebooku coraz częściej. Facebook zapowiedział, że sami także będziemy mogli dodawać tego rodzaju treści do serwisu.

Przegląd nowości na Instagramie w 2016 roku

13 grudnia 2016 Martyna Tarnawska

Instagram na początku 2016 roku ogłosił 500 mln użytkowników, a pod jego koniec serwuje nam coraz potężniejsze zmiany wewnątrz samej aplikacji - nowe funkcje, mechanizmy i rodzaje kont. Z tej okazji przygotowałam subiektywny przegląd najważniejszych nowości na Instagramie.

15 najlepszych narzędzi Social Media Managera

18 sierpnia 2016 Łukasz Dębski

Jakie narzędzia przydają się w pracy Social Media Managera? Jak ulepszyć swój fanpage, konto na Instagramie lub Twitterze? Właśnie na te pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule! Mamy dla Was zbiór 15 najlepszych narzędzi social media managera, z których możecie zacząć korzystać już teraz i sprawić, że Wasza praca będzie bardziej efektywna a komunikacja bardziej angażująca.

Wczytaj więcej