Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

. Social listening Cena: zł + 23% VAT Rekrutacja zakończona

. – .,

Social listening

Cena: od zł + 23% VAT
Miejsca:

Strategiczne warsztaty pracy z digital data

Zespół Socjomanii coraz częściej podejmuje się wyzwań tworzenia strategii digital, w której wyjściowym etapem jest pozyskanie i interpretowanie danych pozyskanych z kanałów digitalowych, uzyskanych przy pomocy narzędzi do social monitoringu. Po wielu zrealizowanych projektach, charakteryzujących się różnymi nie tylko celami, motywacjami, ale i również branżami, postanowiliśmy stworzyć kompleksowe szkolenie dla naszych klientów. Na tego typu warsztatach przekazujemy wiedzę, jak pozyskiwać takie dane, analizować je, mierzyć ich skuteczność, a w końcowej fazie - wybrać zestaw technik i narzędzi, które posłużą w przyszłości do zadań związanych z social listeningiem.

Informacje o szkoleniu

Social listening, czyli „podsłuchiwanie” użytkowników Internetu może być wykorzystane m.in. w celu zgromadzenia nowych informacji na temat naszej marki czy konkurencji, zebrania opinii, które pomogą nam udoskonalić usługi czy wykrycia nowych punktów styku z interesariuszami. Szkolenie realizowane jest w formie 2-dniowych warsztatów zawierających zestaw autorskich, praktycznych ćwiczeń, których celem jest stworzenie taktyki monitoringu i analizy danych pozyskanych z uczestnikami szkolenia.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Jest to propozycja dedykowana dla specjalistów ds. marketingu, e-marketingu, brand managerów, managerów ds. komunikacji, właścicieli przedsiębiorstw. Wszystkich tych, którzy stawiają sobie świadomy cel - chcą lepiej poznać i zrozumieć strategiczne znaczenie analizy danych digitalowych w komunikacji ich marki.

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Mapa szkolenia

Profil trenera

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w trendach w content marketingu. Wspiera projekty strategiczne na etapie audytu, monitoringu, tworzenia person i planowania komunikacji marki w kanałach digital. Doświadczenie zdobywała m.in. jako community manager w Brand24.

Martyna Tarnawska

Digital Marketing Consultant

The youngest trainer at Socjomania, where she’s preparing and conducting trainings about social media networks and apps dedicated millenials. Social media enthusiast interested in the world of the Internet and new technologies almost from birth (that is, from when the first world website appeared).

Miejsce szkolenia

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211