Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

20.11 Social listening Warszawa Cena: 2 500.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 7

20.11 – 21.11, Warszawa

Social listening

Cena: od 2 500.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Strategiczne warsztaty pracy z digital data

Zespół Socjomanii coraz częściej podejmuje się wyzwań tworzenia strategii digital, w której wyjściowym etapem jest pozyskanie i interpretowanie danych pozyskanych z kanałów digitalowych, uzyskanych przy pomocy narzędzi do social monitoringu. Po wielu zrealizowanych projektach, charakteryzujących się różnymi nie tylko celami, motywacjami, ale i również branżami, postanowiliśmy stworzyć kompleksowe szkolenie dla naszych klientów. Na tego typu warsztatach przekazujemy wiedzę, jak pozyskiwać takie dane, analizować je, mierzyć ich skuteczność, a w końcowej fazie - wybrać zestaw technik i narzędzi, które posłużą w przyszłości do zadań związanych z social listeningiem.

Informacje o szkoleniu

Social listening, czyli „podsłuchiwanie” użytkowników Internetu może być wykorzystane m.in. w celu zgromadzenia nowych informacji na temat naszej marki czy konkurencji, zebrania opinii, które pomogą nam udoskonalić usługi czy wykrycia nowych punktów styku z interesariuszami. Szkolenie realizowane jest w formie 2-dniowych warsztatów zawierających zestaw autorskich, praktycznych ćwiczeń, których celem jest stworzenie taktyki monitoringu i analizy danych pozyskanych z uczestnikami szkolenia.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Jest to propozycja dedykowana dla specjalistów ds. marketingu, e-marketingu, brand managerów, managerów ds. komunikacji, właścicieli przedsiębiorstw. Wszystkich tych, którzy stawiają sobie świadomy cel - chcą lepiej poznać i zrozumieć strategiczne znaczenie analizy danych digitalowych w komunikacji ich marki.

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Mapa szkolenia

Dzień 1

9:00StartPowitanie

  • Przedstawienie formuły szkolenia – dwudniowego warsztatu nad stworzeniem taktyki monitoringu i analizy danych pozyskanych przez uczestników,
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia
  • Czas na warm up!

9:35Social listening&monitoring- wprowadzenie strategiczne

  • Humanistyczne podejście do social listeningu i monitoringu
  • Jak social listetning może odpowiedzieć na strategiczne pytania biznesu? Przykłady wykorzystania danych i wyciągania odpowiednich wniosków.
  • Jakie cele może spełniać social listening dla naszej marki? (przykłady dla firm B2C i B2B)
  • Przegląd narzędzi do social monitoringu i listeningu (ich porównanie i wyróżnienie funkcjonalności)

10:45 Faza I: Przygotowanie projektu

  • Czym jest fraza? Podstawowe koncepcje w social listeningu
  • Taktyki i scenariusze, jak przygotować się do strategicznego procesu social listeningu
  • Przegląd narzędzi pomocniczych, dzięki którym wyszukasz słowa kluczowe, pokrewne tematy i trendy
  • Część praktyczna - warsztaty

11:30 Faza II: Przygotowanie tematu

  • Słowa kluczowe, temat, dashboard – jak zbudowane są narzędzia do social monitoringu i listeningu?
  • Jak tworzyć kwerendy? Taktyki i wskazówki
  • Część praktyczna – ćwiczenie indywidualne

12:15Jakie dane możemy pozyskać dzięki social listeningowi?

  • Analiza jakościowa i ilościowa – podstawowe rozróżnienie i strategie procesu badawczego
  • Kategorie danych, które możemy pozyskać w procesie social listeningu ze wskazaniem ku temu narzędzi
  • Część praktyczna – ćwiczenie indywidualne

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00 Faza III: Przygotowanie narzędzia

  • Jak spersonalizować dashboard i pozyskiwać dane – spersonalizowanie narzędzia pod strategiczne cele naszego biznesu
  • Przegląd dodatkowych funkcji i zaawansowanych ustawień poszczególnych narzędzi – raporty, podsumowania
  • Przegląd dodatkowych narzędzi i taktyk, które pomogą w monitoringu i listeningu na kanałach takich jak Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin

15:00 Podsumowanie

  • Podsumowanie zebranych informacji podczas części warsztatowych
  • Sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2

9:00StartPowitanie

  • Powitanie, powtórzenie celów szkolenia i mała rozgrzewka

9:30 Faza IV: Analiza ilościowa

  • Cele i przykładowe wykorzystanie analizy ilościowej w procesie social listeningu
  • Wskazówki i dobre praktyki, jak przygotować analizę ilościową
  • Warsztat: analiza ilościowa na przykładzie swojej marki według wzoru przygotowanego przez trenerów

11:00 Faza V: Wyciąganie wniosków

  • Czym jest insight? Rodzaje i wykorzystanie – jak insighty mogą zoptymalizować komunikację naszej marki, a nawet wpłynąć na rozwój usług / produktów
  • Część praktyczna – ćwiczenie indywidualne

11:45 Faza VI: Analiza jakościowa

  • Rola pytań badawczych w procesie – jak je tworzyć?
  • Dobre praktyki w zakresie analizy jakościowej
  • Część praktyczna – ćwiczenie indywidualne z pomocą trenerów

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00 Faza VII: Podsumowanie zebranych danych

  • Przykłady, jak wykorzystać zebrane dane z social monitoringu i listeningu – praktyczne case studies z różnorodnych branż
  • Ograniczenia monitoringu jako metody pozyskiwania danych
  • Podsumowanie części warsztatowych i zaprezentowanie wyników analiz przez uczestników szkolenia

15:00Podsumowanie

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów

Profil trenera

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w trendach w content marketingu. Wspiera projekty strategiczne na etapie audytu, monitoringu, tworzenia person i planowania komunikacji marki w kanałach digital. Doświadczenie zdobywała m.in. jako community manager w Brand24.

Martyna Tarnawska

Digital Marketing Consultant

The youngest trainer at Socjomania, where she’s preparing and conducting trainings about social media networks and apps dedicated millenials. Social media enthusiast interested in the world of the Internet and new technologies almost from birth (that is, from when the first world website appeared).

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Bartek Pasiowiec 662 923 078