0
EN
szkolenia otwarte
28.01

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

(7)
28.01 Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

Podstawowy

1 dzień

Na żywo online

Pozostały 4 miejsca
990,00 zł +23% VAT
Miejsca 4/7

Informacje o szkoleniu 
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

 

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) staje się nieodzownym elementem sukcesu. Wciąż ewoluująca technologia AI ma ogromny potencjał do transformacji strategii marketingowych, dostarczając nowe narzędzia, pomysły i możliwości. Według analiz Gartnera do 2026 roku 80% wyspecjalizowanych stanowisk kreatywnych będzie wykorzystywać AI w codziennej pracy.

 

Podczas szkolenia dowiesz w jaki sposób wykorzystać potencjał narzędzi AI do usprawnienia swoich codziennych zadań. Poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci usprawnić Twój własny workflow i pozwolą zaoszczędzić czas, który możesz przeznaczyć na działania strategiczne, prace kreatywne, czy poprawę doświadczeń klienta.

 

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu i agencji reklamowych, którzy chcą efektywniej wykonywać codzienne obowiązki oraz do liderów zespołów marketingowych, chcących poznać potencjał i możliwości AI we wspieraniu istniejących procesów i optymalizacji powtarzalnych czynności.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

 

 

Przed spotkaniem na sali szkoleniowej (także tej wirtualnej), uczestnicy otrzymają zadanie do wykonania i materiały do przeczytania przed spotkaniem.

Program szkolenia

10:00

Digital marketing w erze AI 

  • Wprowadzenie do AI i jej wpływu na krajobraz digital marketingu
  • Analiza danych, personalizacja w komunikacji z klientem, tworzenie contentu i inne dziedziny, w których sztuczna inteligencja może usprawnić działania marketingowe - przydatne narzędzia i przykłady jej wykorzystania
  • Case studies - sukcesy marketingowe z wdrożenia AI: analiza przykładów firm i marek, które z powodzeniem wdrożyły AI w swoje działania marketingowe
  • Wprowadzenie do promptowania
11:15

Przerwa kawowa

11:30

Wykorzystanie AI w content marketingu

  • Automatyzacja tworzenia treści - od artykułów po posty na social media
  • Optymalizacja SEO z wykorzystaniem AI: narzędzia i techniki wykorzystujące AI do poprawy widoczności treści w wyszukiwarkach
  • Personalizacja treści
  • Desk research z wykorzystaniem narzędzi AI, czyli jak wykorzystać sztuczna inteligencję do lepszego zrozumienia trendów i grup docelowych
  • Praca warsztatowa z wykorzystaniem omawianych narzędzi (m.in. ChatGPT, Microsoft Copilot)
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Tworzenie grafik z wykorzystaniem AI

  • Narzędzia AI do generowania grafik: przegląd dostępnych narzędzi AI, które umożliwiają tworzenie wysokiej jakości grafik, np. Canva, Midjourney, Dalle-AI
  • Personalizacja wizualna i branding: Jak AI wspiera tworzenie spójnych grafik, które są zgodne z identyfikacją wizualną marki
  • Wykorzystanie AI do dostosowywania grafik na potrzeby wykorzystania publikacji w platformach social mediowych
  • Praktyczne warsztaty z tworzenia grafik z wykorzystaniem omawianych narzędzi
15:30

Tworzenie filmów i muzyki z wykorzystaniem AI

  • AI w produkcji wideo: przegląd narzędzi AI ułatwiających tworzenie i edycję filmów, np. Lumen5, Kapwing
  • Generowanie muzyki za pomocą AI: przykłady wykorzystania i przydatne narzędzia
  • Szybszy montaż, edycja i recykling materiałów wideo z wykorzystaniem narzędzi AI
  • Warsztaty z tworzenia wideo  z wykorzystaniem omawianych narzędzi
16:30

Tworzenie własnego asystenta AI z ChatGPT

  • Jak stworzyć własnego asystenta AI bez umiejętności programowania?
  • Personalizacja i uczenie asystentów AI – jak trenować asystentów AI?
17:00

Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie

Dla kogo jest to szkolenie?

Pracownicy działów marketingu

Chcących efektywniej wykonywać codzienne obowiązki.

Liderzy zespołów marketingowych

Chcących usprawnić pracę swojego zespołu i uzyskać przewagę nad konkurencją.

Content managerowie i social media managerowie

Szukających wskazówek i narzędzi, które pomogą im w usprawnieniu procesu tworzenia contentu

Właściciele MŚP

Chcących poznać narzędzia AI, dzięki którym usprawnią swoje działania marketingowe i efektywniej wykorzystają dostępne zasoby.

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny elektroniczny certyfikat, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, możliwy jest udział w szkoleniu w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 15 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy podczas szkolenia pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas szkolenia wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed szkoleniem.
Jaka jest minimalna liczba osób, aby dana edycja szkolenia została uruchomiona?
Do startu danej edycji szkolenia niezbędna jest grupa 5 osób. Jeśli nie uda nam się z jakiś powodów zebrać takiej minimalnej grupy, poinformujemy Cię niezwłocznie o tej sytuacji i zaproponujemy wybór innego rozwiązania: zapis na kolejną edycję danego szkolenia, wybór innych naszych autorskich kursów z dostępnej oferty w ramach wpłaconej kwoty lub całkowity zwrot wpłaconych środków.
Czy po szkoleniu otrzymam prezentację z zajęć?
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.

Opinie naszych uczestników

Podobne szkolenia

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

990,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu
19.12 6 wolnych miejsc 13.02 8 wolnych miejsc 06.03 8 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?