Sami jesteśmy także przyzwyczajeni do szybkiego tempa funkcjonowania na dzisiejszym rynku. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że niejednokrotnie zebranie i wyłączenie znaczącej części zespołu (w szczególności managerów) na udział w sesjach szkoleniowych może być wyzwaniem.
Ale pracę w środowisku digitalowym mamy we krwi! Jesteśmy liderami pracy hybrydowej i asynchronicznej (Socjomania jest autorem pierwszej w Polsce konferencji poświęconej pracy hybrydowej, zrealizowanej w 2020 roku, gdy organizacje doipiero przestawiały się na modele asynchroniczne). Dlatego przygotowaliśmy...
Jesteśmy digital marketerami z kilkunastoletnimi stażami w branży, a każdy z trenerów prowadzących Akademię współpracował w swojej historii z dziesiątkami, a może i setkami organizacji w mnóstwie, nawet nietypowych branż. Doradzaliśmy strategicznie firmom od producentów bielizny erotycznej po producentów ogromnych koparek do kopalni odkrywkowych, od marek wdrażających ultranowoczesne systemy A.I. w produkcji przemysłowej, po rzemieślnicze manufaktury pieczywa. Dla nas nie ma branży, której nie potrafilibyśmy poznać i zrozumieć tak, aby przygotować dedykowany program szkoleniowy.