0
EN
szkolenia otwarte

Akademia Digital Socjomanii

Ocena szkolenia (150)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Akademia Digital Socjomanii
Online 12 wolnych miejsc

Akademia Digital Socjomanii
- to nasze autorskie,
przekrojowe szkolenie obejmujące
najważniejsze obszary Digital Marketingu.

 

Dopasowane w 100% do potrzeb Twojej organizacji     i zespołu. 

D

 

Czym jest Akademia Digital Socjomanii?

 

Stworzyliśmy Akademię Digital Socjomanii w oparciu o nasze ponad 10-letnie doświadczenie na rynku w roli strategicznego doradcy w firmach polskich i zagranicznych. Współpracując z różnymi markami - małymi oraz tymi wielkimi - dostrzegaliśmy często potrzebę u specjalistów, managerów ale także członków zarządów uzyskania kompleksowej pomocy, wiedzy oraz praktycznych kompetencji z zakresu płynnego poruszania się po narzędziach, taktykach i rozwiązaniach składający się na digitalową rzeczywistość marketingową dzisiejszego rynku.

 

Tak powstał nasz najbardziej przekrojowy, a zarazem najbardziej obszerny kurs, który przygotuje Twój zespół do efektywnego wykorzystywania zasobów marketingowych w Twojej firmie, a także dostarczy praktyczną wiedzę z zakresu planowania i zarządzania działaniami digital marketingowymi w Twoim zespole.

Dla kogo jest to szkolenie?

Działów marketingu i sprzedaży

W celu podniesienia przekrojowych kompetencji z zakresu digital marketingu z najlepszymi trenerami.

Specjalistów do spraw digital marketingu

Aby zdobyć kompleksową wiedzę i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm i managerów

Dla zespołów chcących efektywnie zarządzać swoimi działaniami marketingowymi

Całych organizacji 

Aby różne działy w firmie mogły efektywnie współpracować wykorzystując kanały digital. 

  • Formuła elastyczna - dostęp do materiałów jest nieograniczony, logujesz się platformę, kiedy chcesz. 
  • W materiałach dydaktycznych znajdują się dla Ciebie takie materiały jak: video, prezentacje, quizy wiedzy, linki do przydatnych artykułów, interaktywne szablony do wykorzystania czy case studies.
  • Do materiałów, które zostały opublikowane na platformie, możesz wracać przez cały czas trwania procesu, a także po jego zakończeniu, w celu powtórzenia wiedzy lub ewaluacji działań. Okres dostępu dla platformy obejmuje nawet 1 rok.

Platforma online
  • To unikatowy, dedykowany, szyty na miarę potrzeb Twojej organizacji program szkoleniowy, który wykorzystuje naszą najlepszą wiedzę w odniesieniu do Twojej branży, produktów lub usług i sytuacji rynkowej. Program naszej Akademii Digital „szyjemy na miarę”, sięgając po przykłady z Twojej branży i robiąc research najlepszych praktyk w Twojej dziedzinie, wykorzystywanych w Polsce i na świecie.
  • Blended learning? Tylko spotkania na żywo? Online lub offline? Formułę zawsze dopasujemy do potrzeb i możliwości Twojej organizacji. Czas trwania każdego z modułów ustalamy indywidualnie z Tobą, ale sami rekomendujemy podział całej Akademii na cykliczne spotkania grupowane tematycznie trwające po 4-7h.
  • Spotkania na żywo online to najczęściej zajęcia z elementami warsztatowymi, które są komplementarne do ścieżki na platformie e-learningowej. Na zajęciach razem z trenerem i innymi uczestnikami poznajesz najpopularniejsze narzędzia digital - ich potencjał i funkcje. Uczysz się, jaką rolę zajmują w ekosystemie digital oraz jak analizować dane, które są przez nie dostarczane. 
  • Całość ścieżki w tym modelu to co najmniej 35h spotkań webinarowych / online na żywo, których zakres i czas trwania może zostać wydłużony indywidualnie w porozumieniu z Tobą i w zależności od potrzeb Twojego Zespołu. Oprócz spotkań na żywo, część materiału przez uczestników może być zrealizowana asynchronicznie w formie materiałów VOD. 

Platforma online

 

Główną ideą Akademii Digital Socjomanii jest podnoszenie kompetencji działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta oraz całej organizacji, w której istotną cześcią działalności jest wykorzystanie kanałów digitalowych. 

 

Z naszego szkolenia dowiesz się, m .in.:
 

 

Program szkolenia

Moduł 1 2h

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Podstawowe koncepcje i pojęcia
  • Marketing internetowy vs marketing tradycyjny
  • Ekosystem digital - przegląd kanałów i narzędzi digitalowych
  • Modele i koncepcje markretingu internetowego
  • Głowne działy marketingu digitalowego
  • Badania rynkowe i badania marketingowe
  • Grupa odbiorców i grupa docelowa
  • Segmentacja, personalizacja, kastomizacja
Moduł 2 2h

Digital Customer Journey

  • Czy jest Customer Journey - ścieżka klienta
  • 10 przykładów zastosowań podróży klientów
  • Case study CJ w różnych branżach
  • Elementy Customer Journey
  • CJ a lejek sprzedazowy
  • Punkty styku z marką
  • Atrybucja
  • Customer Experience
Moduł 3 3h

Content Marketing

  • Czym jest Content Marketing
  • Cele Content Marketingu
  • Jak czytamy treści w internecie
  • Najważniejsze elementy contentu
  • Dopasowanie contentu do grupy docelowej
  • Content Marketing a wybrane kanały digital
  • Formaty Content Marketingu
  • Content Marketing w B2B i B2C 
  • Tworzenie i recykling treści
  • Przydatne narzędzia
  • Mierzenie efektywności
  • Content Marketing w kampaniach PPC
Moduł 4 2h

Search Engine Optimization

  • Czym jest SEO, SEM i PPC
  • Cele związane z SEO
  • Algorytmy Google
  • Działanie wyszukiwarki z perspektywy Użytkownika
  • Optymalizacja techniczna - kod
  • On-page vs off-page 
  • On-page - najważniejsze informacje 
  • Off-page - najważniejsze informacje
  • Przydatne narzędzia
  • Analiza efektywności działań SEO
  • SEO Copywriting
Moduł 5 2h

Zarządzanie stroną WWW

  • Zarządzanie stroną internetową
  • CMS
  • Hosting
  • Domeny i adresy URL
  • Umieszczanie treści na stronie / aktualizacje
  • Wtyczki dodatkowe 
  • UX oraz UI
  • Zasady tworzenia tekstów / designu / heurestyki
  • Szyfrowanie strony
Moduł 6 3h

Social Media Marketing

  • Specyfika marketingu w mediach społecznościowych
  • Cele Social Media Marketingu
  • Komunikacja organiczna a płatna
  • Główne zasady optymalizacji profili w mediach społecznościowych
  • Algorytmy w mediach społecznościowych
  • Rodzaje profili w mediach społecznościowych
  • Najważniejsze cechy i różnice w najpopularniejszych platformach społecznościowych
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • Pinterest
  • Komunikatory 
  • Pozostałe platformy i ich funkcje
  • Mierzenie skuteczności działań w mediach społecznościowych
  • Wideo w mediach społecznościowych
  • Hashtagi
Moduł 7 2h

Płatne działania w Social Mediach

  • Systemy aukcyjne w platformach społecznościowych
  • Kanały a grupy docelowe 
  • Algorytmy optymalizujące
  • Ograniczenia regulaminowe
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
Moduł 8 2h

Reklama w wyszukiwarkach

  • Czym jest PPC
  • System aukcyjny w Google Ads
  • Cele i typy reklam w ekosystemie Google
  • Wybór słów kluczowych
  • Szacowanie budżetów
  • Mierzenie efektywności działań w Google Ads
  • Google Display Network
  • Kampanie wideo w różnych kanałach
  • Modele rozliczeń
  • Performance i Affiliate
  • Programmatic
Moduł 9 2h

Youtube i Wideomarketing

  • Specyfika i strategie marketingu na YouTube
  • Optymalizacja kanału
  • Optymalizacja filmów
  • Algorytm YouTube
  • Działania płatne
  • Formaty reklamowe i specyfikacja
Moduł 10 1h

Natywne i dedykowane kampanie online

  • Kreacje reklamowe - najlepsze praktyki
  • Modele rozliczeń reklamy internetowej
  • Inne rodzaje reklamy
  • Kampanie reklamowe w serwisach WWW
Moduł 11 2h

Email Marketing i Marketing Automation

  • Co to jest e-mail marketing i jakie cele może realizować
  • Budowanie list i segmentacja danych
  • ESP 
  • Projektowanie wysyłek - najważniejsze informacje
  • Testowanie wysyłek
  • Co to jest marketing automation i jakie cele może realizować
  • Przegląd możliwości i obszarów zastosowan Marketing Automation
  • Mierzenie efektywności działań e-mail marketingu
  • Testy mailingu
Moduł 12 2h

Analityka Internetowa

  • Czym jest Google Analytics 
  • Rodzaje danych możliwe do pozyskania 
  • Praktyczne wykorzystanie Google Analytics do optymalizacji działań digitalowych
  • Najważniejsze sekcje w Google Analytics 
  • Aspekty techniczne - zasady instalacji i konfiguracji 
  • Analityka a GDPR - anonimizacja danych
  • Big data
Moduł 13 2h

Planowanie kampanii i raportowanie

  • Planowanie i raportowanie względem celów i kanałów 
  • Dobór KPI ze względu na cel i kanał
  • KPI główne i pomocnicze 
  • Planowanie budżetów i media plany
  • Miejsce raportowania w modelu SOSTAC.
  • Cykle raportowania - strategiczny, taktyczny, operacyjny.
  • Tryby raportowania
  • Obieg informacji w organizacji
  • Budżetowanie
  • Briefing i debriefing
Moduł 14 1h

Podstawy Strategii Digital

  • Czym jest strategia digital i jakie elementy zawiera
  • Modele strategiczne 
  • Strategia marki, strategia biznesowa, strategia komunikacji a strategia digital 
  • Cele strategiczne
  • Zarzadzanie strategiczne
  • Reguła 3i
  • Egzekucja zwinna
  • Skalowanie działań
Moduł 15 2h

Social Selling

  • Czym jest Social Selling i jakie cele może realizować
  • Czym NIE JEST Social Selling
  • Social Selling a Personal Branding 
  • Wybór kanałów
  • Rola relacji w procesie Social Selling
  • Rola dostarczania wartości
  • Scoring Leadu
  • Taktyki Social Sellingowe
  • Narzędzia wspierające
  • Model realizacji procesu sprzedażowego w mediach społecznościowych
Moduł 16 2h

Wspołpraca z partnerami zewnętrznymi

  • Rodzaje partnerów - agencje, freelancerzy, domy mediowe 
  • Przygotowanie briefu
  • Media plan
  • Modele współpracy i rozliczeń
  • Zasady dobrej współpracy 
  • Raportowanie wyników i kontrola pracy podwykonawcy
  • Umowy partnerskie
  • Poszukiwania partnera

 

W naszym szkoleniu brało udział już kilka międzynarodowych organizacji, wyposażając w nowe digitalowe kompetencje swoje całe zespoły sprzedażowe lub marketingowe.

Zobacz przykład realizacji Akademii Digital Socjomanii u niektórych z naszych Klientów

Wszystkie case studies

Dedykowana ścieżka rozwojowa w ramach programu GROHE Digital Academy

Szczegóły

 

Akademia Digital Socjomanii to nie tylko przygotowany obszerny pakiet szkoleniowy - ale cały program rozwojowy, który wspiera samodzielną kontynuację zdobywania kompetencji digitalowych przez uczestników.

Szczegółowy program i zawartość merytoryczną dopasujemy w 100% do potrzeb Twojego Zespołu. 

 

 

Bazując na naszym doświadczeniu z zakresu współpracy z managerami HR dużych międzynarodowych organizacji, świadomie przygotowaliśmy szkolenie tak, aby umożliwić realne podnoszenie praktycznych kwalifikacji pracowników - z jednoczesnymi możliwościami ewaluacji efektów szkolenia, planowania indywidualnych ścieżek rozwojowych (np. dla managerów, czy poszczególnych działów operacyjnych). Szkolenie jest przygotowane tak, aby elastycznie dopasować jego zawartość i położyć nacisk na najbardziej istotne dla Twojej firmy obszary kompetencji.

 

 

Oferujemy:

 

 

 

Co w sytuacji, gdy nie masz możliwości zorganizowania wspólnego szkolenia dla całego zespołu w tym samym czasie?

 

Sami jesteśmy także przyzwyczajeni do szybkiego tempa funkcjonowania na dzisiejszym rynku. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że niejednokrotnie zebranie i wyłączenie znaczącej części zespołu (w szczególności managerów) na udział w sesjach szkoleniowych może być wyzwaniem.

 

Ale pracę w środowisku digitalowym mamy we krwi! Jesteśmy liderami pracy hybrydowej i asynchronicznej (Socjomania jest autorem pierwszej w Polsce konferencji poświęconej pracy hybrydowej, zrealizowanej w 2020 roku, gdy organizacje doipiero przestawiały się na modele asynchroniczne). Dlatego przygotowaliśmy... 

 

 

Dwie firmuły Akademii Digital Socjomanii

 

FORMUŁA "NA ŻWYO" - ONLINE LUB OFFLINE

podczas której Uczestnicy spotykają się na sesjach online, na żywo z trenerem Socjomanii. Program każdego z webinarów jest dopasowany do indywidualnych potrzeb konkretnej firmy, a uczestnicy biorą udział w ćwiczeniach praktycznych, interaktywnych warsztatach oraz poznają tajniki digitalu na własnych case study.
FORMUŁA VOD (KURS ONLINE)

podczas której uczestnicy otrzymują dostęp do obszernego kursu wideo, omawiającego wszystkie zagadnienia z programu Akademii. Materiał wideo został przygotowany w sposób przedstawiający najbardziej uniwersalną wiedzę, do łatwego zrozumienia i zostosowania w konkretnej, nawet bardzo specyficznej branży. Ta opcja polega na uzyskaniu dostępu do materiałów wideo na naszej platformie e-learningowej, z których uczestnicy mogą korzystać w dogodnej dla siebie chwili przez okres nawet 1 roku! 
 

 

Co w sytuacji, jeśli obawiasz się, że specyfika Twojej branży wymaga wysoce indywidualnego podejścia do ścieżki rozwojowej? 

 

Jesteśmy digital marketerami z kilkunastoletnimi stażami w branży, a każdy z trenerów prowadzących Akademię współpracował w swojej historii z dziesiątkami, a może i setkami organizacji w mnóstwie, nawet nietypowych branż. Doradzaliśmy strategicznie firmom od producentów bielizny erotycznej po producentów ogromnych koparek do kopalni odkrywkowych, od marek wdrażających ultranowoczesne systemy A.I. w produkcji przemysłowej, po rzemieślnicze manufaktury pieczywa. Dla nas nie ma branży, której nie potrafilibyśmy poznać i zrozumieć tak, aby przygotować dedykowany program szkoleniowy.

 

 

Sprawdź program Akademii Digital Socjomanii i zobacz, jakich korzyści może dostarczyć Twojemu Zespołowi!

 

 

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?