0
EN
szkolenia otwarte
Online

Akademia Digital Socjomanii

(150)
Online Akademia Digital Socjomanii

Szkolenie przekrojowe

40h

Kurs Online

Pozostało 12 miejsc
4 500,00 zł +23% VAT
Miejsca 12/12

Współtwórz z nami Twoje wymarzone szkolenie

Odpowiedz na kilka pytań, a w prezencie otrzymasz od nas rabat w wysokości 15% na nasze kursy online, szkolenia stacjonarne i karnet open!

Wypełnij ankietę

Akademia Digital Socjomanii to nasze autorskie,
przekrojowe szkolenie video online obejmujące
najważniejsze obszary Digital Marketingu.

Czym jest Akademia Digital Socjomanii?

 

Stworzyliśmy Akademię Digital Socjomanii w oparciu o nasze ponad 10-letnie doświadczenie na rynku w roli strategicznego doradcy w firmach polskich i zagranicznych. Współpracując z różnymi markami - małymi oraz tymi wielkimi - dostrzegaliśmy często potrzebę u specjalistów, managerów ale także członków zarządów uzyskania kompleksowej pomocy, wiedzy oraz praktycznych kompetencji z zakresu płynnego poruszania się po narzędziach, taktykach i rozwiązaniach składający się na digitalową rzeczywistość marketingową dzisiejszego rynku.

 

Tak powstał nasz najbardziej przekrojowy, a zarazem najbardziej obszerny kurs, który przygotuje Twój zespół do efektywnego wykorzystywania zasobów marketingowych w Twojej firmie, a także dostarczy praktyczną wiedzę z zakresu planowania i zarządzania działaniami digital marketingowymi w Twoim zespole.

 

Z naszego szkolenia dowiesz się, m .in.:
 

 

Tematyka

wstęp do digital marketingu

Wprowadzenie do Digital Marketingu

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

content marketing

Content marketing 

Moduł obejmuje informacje na temat typu treści, strategii content marketingowej oraz wskaźniki efektywności działań.

social media marketing

Social Media Marketing

Moduł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie w różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube).

seo

SEO (Search Engine Optimization)

Moduł przedstawia najważniejsze elementy organicznego pozycjonowania stron internetowych od strony technicznej i contentowej.

strona internetowa

Zarządzanie stroną WWW
Moduł tłumaczy główne kwestie związane z projektowaniem strony i testowaniem rozwiązań nawiązując także do dobrych praktyk uwzględniających zasady UX i UI.

google ads

Social Selling
Moduł wprowadza w tematykę social sellingu, personal brandingu w mediach społecznościowych, taktyk sprzedażowych oraz narzędzi, które wspierają proces sprzedaży.

e-mail marketing

E-mail Marketing i Marketing Automation

Moduł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii e-mail począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.

google analytics

Analityka Internetowa
Moduł wprowadza do narzędzia Google Analytics - jego konfiguracji oraz dostępnych raportów. Całość spina klamra dotycząca analityki w ramach ekosystemu digital.

digital strategy

Planowanie kampanii i raportowanie

Ten moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Program szkolenia

Moduł 1 2h

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Podstawowe koncepcje i pojęcia
  • Marketing internetowy vs marketing tradycyjny
  • Ekosystem digital - przegląd kanałów i narzędzi digitalowych
  • Modele i koncepcje markretingu internetowego
  • Głowne działy marketingu digitalowego
  • Badania rynkowe i badania marketingowe
  • Grupa odbiorców i grupa docelowa
  • Segmentacja, personalizacja, kastomizacja
Moduł 2 2h

Digital Customer Journey

  • Czy jest Customer Journey - ścieżka klienta
  • 10 przykładów zastosowań podróży klientów
  • Case study CJ w różnych branżach
  • Elementy Customer Journey
  • CJ a lejek sprzedazowy
  • Punkty styku z marką
  • Atrybucja
  • Customer Experience
Moduł 3 3h

Content Marketing

  • Czym jest Content Marketing
  • Cele Content Marketingu
  • Jak czytamy treści w internecie
  • Najważniejsze elementy contentu
  • Dopasowanie contentu do grupy docelowej
  • Content Marketing a wybrane kanały digital
  • Formaty Content Marketingu
  • Content Marketing w B2B i B2C 
  • Tworzenie i recykling treści
  • Przydatne narzędzia
  • Mierzenie efektywności
  • Content Marketing w kampaniach PPC
Moduł 4 2h

Search Engine Optimization

  • Czym jest SEO, SEM i PPC
  • Cele związane z SEO
  • Algorytmy Google
  • Działanie wyszukiwarki z perspektywy Użytkownika
  • Optymalizacja techniczna - kod
  • On-page vs off-page 
  • On-page - najważniejsze informacje 
  • Off-page - najważniejsze informacje
  • Przydatne narzędzia
  • Analiza efektywności działań SEO
  • SEO Copywriting
Moduł 5 2h

Zarządzanie stroną WWW

  • Zarządzanie stroną internetową
  • CMS
  • Hosting
  • Domeny i adresy URL
  • Umieszczanie treści na stronie / aktualizacje
  • Wtyczki dodatkowe 
  • UX oraz UI
  • Zasady tworzenia tekstów / designu / heurestyki
  • Szyfrowanie strony
Moduł 6 3h

Social Media Marketing

  • Specyfika marketingu w mediach społecznościowych
  • Cele Social Media Marketingu
  • Komunikacja organiczna a płatna
  • Główne zasady optymalizacji profili w mediach społecznościowych
  • Algorytmy w mediach społecznościowych
  • Rodzaje profili w mediach społecznościowych
  • Najważniejsze cechy i różnice w najpopularniejszych platformach społecznościowych
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • Pinterest
  • Komunikatory 
  • Pozostałe platformy i ich funkcje
  • Mierzenie skuteczności działań w mediach społecznościowych
  • Wideo w mediach społecznościowych
  • Hashtagi
Moduł 7 2h

Płatne działania w Social Mediach

  • Systemy aukcyjne w platformach społecznościowych
  • Kanały a grupy docelowe 
  • Algorytmy optymalizujące
  • Ograniczenia regulaminowe
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
Moduł 8 2h

Reklama w wyszukiwarkach

  • Czym jest PPC
  • System aukcyjny w Google Ads
  • Cele i typy reklam w ekosystemie Google
  • Wybór słów kluczowych
  • Szacowanie budżetów
  • Mierzenie efektywności działań w Google Ads
  • Google Display Network
  • Kampanie wideo w różnych kanałach
  • Modele rozliczeń
  • Performance i Affiliate
  • Programmatic
Moduł 9 2h

Youtube i Wideomarketing

  • Specyfika i strategie marketingu na YouTube
  • Optymalizacja kanału
  • Optymalizacja filmów
  • Algorytm YouTube
  • Działania płatne
  • Formaty reklamowe i specyfikacja
Moduł 10 1h

Natywne i dedykowane kampanie online

  • Kreacje reklamowe - najlepsze praktyki
  • Modele rozliczeń reklamy internetowej
  • Inne rodzaje reklamy
  • Kampanie reklamowe w serwisach WWW
Moduł 11 2h

Email Marketing i Marketing Automation

  • Co to jest e-mail marketing i jakie cele może realizować
  • Budowanie list i segmentacja danych
  • ESP 
  • Projektowanie wysyłek - najważniejsze informacje
  • Testowanie wysyłek
  • Co to jest marketing automation i jakie cele może realizować
  • Przegląd możliwości i obszarów zastosowan Marketing Automation
  • Mierzenie efektywności działań e-mail marketingu
  • Testy mailingu
Moduł 12 2h

Analityka Internetowa

  • Czym jest Google Analytics 
  • Rodzaje danych możliwe do pozyskania 
  • Praktyczne wykorzystanie Google Analytics do optymalizacji działań digitalowych
  • Najważniejsze sekcje w Google Analytics 
  • Aspekty techniczne - zasady instalacji i konfiguracji 
  • Analityka a GDPR - anonimizacja danych
  • Big data
Moduł 13 2h

Planowanie kampanii i raportowanie

  • Planowanie i raportowanie względem celów i kanałów 
  • Dobór KPI ze względu na cel i kanał
  • KPI główne i pomocnicze 
  • Planowanie budżetów i media plany
  • Miejsce raportowania w modelu SOSTAC.
  • Cykle raportowania - strategiczny, taktyczny, operacyjny.
  • Tryby raportowania
  • Obieg informacji w organizacji
  • Budżetowanie
  • Briefing i debriefing
Moduł 14 1h

Podstawy Strategii Digital

  • Czym jest strategia digital i jakie elementy zawiera
  • Modele strategiczne 
  • Strategia marki, strategia biznesowa, strategia komunikacji a strategia digital 
  • Cele strategiczne
  • Zarzadzanie strategiczne
  • Reguła 3i
  • Egzekucja zwinna
  • Skalowanie działań
Moduł 15 2h

Social Selling

  • Czym jest Social Selling i jakie cele może realizować
  • Czym NIE JEST Social Selling
  • Social Selling a Personal Branding 
  • Wybór kanałów
  • Rola relacji w procesie Social Selling
  • Rola dostarczania wartości
  • Scoring Leadu
  • Taktyki Social Sellingowe
  • Narzędzia wspierające
  • Model realizacji procesu sprzedażowego w mediach społecznościowych
Moduł 16 2h

Wspołpraca z partnerami zewnętrznymi

  • Rodzaje partnerów - agencje, freelancerzy, domy mediowe 
  • Przygotowanie briefu
  • Media plan
  • Modele współpracy i rozliczeń
  • Zasady dobrej współpracy 
  • Raportowanie wyników i kontrola pracy podwykonawcy
  • Umowy partnerskie
  • Poszukiwania partnera
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijających karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w kilka tygodni.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Czy wybierając kurs online muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje odbywają się online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę skorzystać z więcej niż jednej godziny konsultacji?
Tak. Możesz je dokupić kontaktując się indywidualnie z Concierge.

Podobne szkolenia

Akademia Digital Socjomanii

+ 1 h konsultacji GRATIS 4 500,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Akademia Digital Socjomanii

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?