0
EN
szkolenia otwarte
Online

Akademia Digital Socjomanii

(150)
Online Akademia Digital Socjomanii

Szkolenie przekrojowe

40h

Kurs Online

Pozostało 999 miejsc
0,00 zł +23% VAT
Miejsca 999/999

Jak odbywają się nasze szkolenia w erze pracy hybrydowej?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. 

Charakterystyka kursu

 
 
 
 
 
 
 
 

DMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 18 tys. absolwentów w 100 krajach. 

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 6 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.

Program webianaru zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

6 cyklicznych spotkań webinarowych w czasie rzeczywistym z naszymi trenerami prowadzonymi w języku polskim wzbogacone są o równoległe materiały na platformie on-line (Socjomanii) w języku angielskim, gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.

Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI, we współpracy z Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).

100 Partnerów Edukacyjnych na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

wstęp do digital marketingu

Wstęp do Digital Marketingu

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

content marketing

Content marketing 

Moduł obejmuje informacje na temat typu treści, strategii content marketingowej oraz wskaźniki efektywności działań.

social media marketing

Social Media Marketing

Moduł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie w różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube).

seo

SEO (Search Engine Optimization)

Moduł przedstawia najważniejsze elementy organicznego pozycjonowania stron internetowych od strony technicznej i contentowej.

strona internetowa

Strona internetowa

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z projektowaniem strony i testowaniem rozwiązań nawiązując także do dobrych praktyk uwzględniających zasady UX i UI.

google ads

Pay Per Click Marketing

Moduł wprowadza w tematykę reklam Google, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.

e-mail marketing

E-mail Marketing

Moduł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii e-mail począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.

google analytics

Web Analytics

Moduł wprowadza do narzędzia Google Analytics - jego konfiguracji oraz dostępnych raportów. Całość spina klamra dotycząca analityki w ramach ekosystemu digital.

digital strategy

Planowanie kampanii Digital

Ten moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Szymon Lisowski

1:37 min

Program szkolenia

Moduł 1 2h

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Podstawowe koncepcje i pojęcia
  • Marketing internetowy vs marketing tradycyjny
  • Ekosystem digital - przegląd kanałów i narzędzi digitalowych
  • Modele i koncepcje markretingu internetowego
  • Głowne działy marketingu digitalowego
  • Badania rynkowe i badania marketingowe
  • Grupa odbiorców i grupa docelowa
  • Segmentacja, personalizacja, kastomizacja
Moduł 2 2h

Digital Customer Journey

  • Czy jest Customer Journey - ścieżka klienta
  • 10 przykładów zastosowań podróży klientów
  • Case study CJ w różnych branżach
  • Elementy Customer Journey
  • CJ a lejek sprzedazowy
  • Punkty styku z marką
  • Atrybucja
  • Customer Experience
Moduł 3 3h

Content Marketing

  • Czym jest Content Marketing
  • Cele Content Marketingu
  • Jak czytamy treści w internecie
  • Najważniejsze elementy contentu
  • Dopasowanie contentu do grupy docelowej
  • Content Marketing a wybrane kanały digital
  • Formaty Content Marketingu
  • Content Marketing w B2B i B2C 
  • Tworzenie i recykling treści
  • Przydatne narzędzia
  • Mierzenie efektywności
  • Content Marketing w kampaniach PPC
Moduł 4 2h

Search Engine Optimization

  • Czym jest SEO, SEM i PPC
  • Cele związane z SEO
  • Algorytmy Google
  • Działanie wyszukiwarki z perspektywy Użytkownika
  • Optymalizacja techniczna - kod
  • On-page vs off-page 
  • On-page - najważniejsze informacje 
  • Off-page - najważniejsze informacje
  • Przydatne narzędzia
  • Analiza efektywności działań SEO
  • SEO Copywriting
Moduł 5 2h

Zarządzanie stroną WWW

  • Zarządzanie stroną internetową
  • CMS
  • Hosting
  • Domeny i adresy URL
  • Umieszczanie treści na stronie / aktualizacje
  • Wtyczki dodatkowe 
  • UX oraz UI
  • Zasady tworzenia tekstów / designu / heurestyki
  • Szyfrowanie strony
Moduł 6 3h

Social Media Marketing

  • Specyfika marketingu w mediach społecznościowych
  • Cele Social Media Marketingu
  • Komunikacja organiczna a płatna
  • Główne zasady optymalizacji profili w mediach społecznościowych
  • Algorytmy w mediach społecznościowych
  • Rodzaje profili w mediach społecznościowych
  • Najważniejsze cechy i różnice w najpopularniejszych platformach społecznościowych
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • Pinterest
  • Komunikatory 
  • Pozostałe platformy i ich funkcje
  • Mierzenie skuteczności działań w mediach społecznościowych
  • Wideo w mediach społecznościowych
  • Hashtagi
Moduł 7 2h

Płatne działania w Social Mediach

  • Systemy aukcyjne w platformach społecznościowych
  • Kanały a grupy docelowe 
  • Algorytmy optymalizujące
  • Ograniczenia regulaminowe
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
Moduł 8 2h

Reklama w wyszukiwarkach

  • Czym jest PPC
  • System aukcyjny w Google Ads
  • Cele i typy reklam w ekosystemie Google
  • Wybór słów kluczowych
  • Szacowanie budżetów
  • Mierzenie efektywności działań w Google Ads
  • Google Display Network
  • Kampanie wideo w różnych kanałach
  • Modele rozliczeń
  • Performance i Affiliate
  • Programmatic
Moduł 9 2h

Youtube i Wideomarketing

  • Specyfika i strategie marketingu na YouTube
  • Optymalizacja kanału
  • Optymalizacja filmów
  • Algorytm YouTube
  • Działania płatne
  • Formaty reklamowe i specyfikacja
Moduł 10 1h

Natywne i dedykowane kampanie online

  • Kreacje reklamowe - najlepsze praktyki
  • Modele rozliczeń reklamy internetowej
  • Inne rodzaje reklamy
  • Kampanie reklamowe w serwisach WWW
Moduł 11 2h

Email Marketing i Marketing Automation

  • Co to jest e-mail marketing i jakie cele może realizować
  • Budowanie list i segmentacja danych
  • ESP 
  • Projektowanie wysyłek - najważniejsze informacje
  • Testowanie wysyłek
  • Co to jest marketing automation i jakie cele może realizować
  • Przegląd możliwości i obszarów zastosowan Marketing Automation
  • Mierzenie efektywności działań e-mail marketingu
  • Testy mailingu
Moduł 12 2h

Analityka Internetowa

  • Czym jest Google Analytics 
  • Rodzaje danych możliwe do pozyskania 
  • Praktyczne wykorzystanie Google Analytics do optymalizacji działań digitalowych
  • Najważniejsze sekcje w Google Analytics 
  • Aspekty techniczne - zasady instalacji i konfiguracji 
  • Analityka a GDPR - anonimizacja danych
  • Big data
Moduł 13 2h

Planowanie kampanii i raportowanie

  • Planowanie i raportowanie względem celów i kanałów 
  • Dobór KPI ze względu na cel i kanał
  • KPI główne i pomocnicze 
  • Planowanie budżetów i media plany
  • Miejsce raportowania w modelu SOSTAC.
  • Cykle raportowania - strategiczny, taktyczny, operacyjny.
  • Tryby raportowania
  • Obieg informacji w organizacji
  • Budżetowanie
  • Briefing i debriefing
Moduł 14 1h

Podstawy Strategii Digital

  • Czym jest strategia digital i jakie elementy zawiera
  • Modele strategiczne 
  • Strategia marki, strategia biznesowa, strategia komunikacji a strategia digital 
  • Cele strategiczne
  • Zarzadzanie strategiczne
  • Reguła 3i
  • Egzekucja zwinna
  • Skalowanie działań
Moduł 15 2h

Social Selling

  • Czym jest Social Selling i jakie cele może realizować
  • Czym NIE JEST Social Selling
  • Social Selling a Personal Branding 
  • Wybór kanałów
  • Rola relacji w procesie Social Selling
  • Rola dostarczania wartości
  • Scoring Leadu
  • Taktyki Social Sellingowe
  • Narzędzia wspierające
  • Model realizacji procesu sprzedażowego w mediach społecznościowych
Moduł 16 3h

E-commerce

  • Specyfika e-commerce w Polsce i na świecie
  • Przegląd najważniejszych trendów e-commerce'owych
  • Platformy i silniki e-commerce
  • Narzędzia i rozwiązania zewnętrzne wspierające działalność e-commerce
  • Najważniejsze elementy sklepu internetowego
  • Optymalizacja konwersji
  • Wartość klientów
  • Crosselling i upselling w e-commerce
  • Customer Service w e-commerce
  • CRM
  • Porzucone koszyki i anti-churn.
  • Logistyka w e-commerce
  • Bezpieczeństwo sprzedaży
  • Promocje sprzedażowe
  • Metody płatności
  • Remarketing przedsprzedażowy i posprzedażowy w strategii e-commerce.
  • Marketplace'y
Moduł 17 2h

Wspołpraca z partnerami zewnętrznymi

  • Rodzaje partnerów - agencje, freelancerzy, domy mediowe 
  • Przygotowanie briefu
  • Media plan
  • Modele współpracy i rozliczeń
  • Zasady dobrej współpracy 
  • Raportowanie wyników i kontrola pracy podwykonawcy
  • Umowy partnerskie
  • Poszukiwania partnera
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

  • Formuła elastyczna - dostęp do materiałów jest nieograniczony, logujesz się platformę, kiedy chcesz. 
  • W materiałach dydaktycznych znajdują się dla Ciebie takie materiały jak: video, prezentacje, transkrypty, quizy wiedzy, linki do przydatnych artykułów czy case studies. Szacunkowy czas niezbędny do zapoznania się z przygotowaną ścieżką dydaktyczną to około 90h.
  • Do materiałów, które zostały opublikowane na platformie, możesz wracać przez cały czas trwania procesu, a także po jego zakończeniu, w celu powtórzenia wiedzy lub ewaluacji działań. Okres dostępu dla platformy obejmuje 2 lata.

Platforma online
  • Formuła zawiera dostęp do platformy e-learningowej (analogiczny do formuły on-line na platformie) oraz 6 całodziennych, odbywających się raz w tygodniu spotkań webinarowych w czasie rzeczywistym z naszymi trenerami prowadzonymi w języku polskim.
  • Webinary to zajęcia warsztatowe, które są komplementarne do ścieżki na platformie e-learningowej. Na zajęciach razem z trenerem i innymi uczestnikami poznajesz najpopularniejsze narzędzia digital - ich potencjał i funkcjonalności. Uczysz się, jaką rolę zajmują w ekosystemie digital oraz jak analizować dane, które są przez nie dostarczane.
  • Całość ścieżki w tym modelu to aż 132h poświęcone na poznanie narzędzi digital, na co składa się około 90h na platformie e-learningowej oraz 42h spotkań webinarowych. 

Platforma online

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

 

Learning Management System
ze wszystkimi modułami wideo

Międzynarodowy
certyfikat

 

Baza wiedzy
Digital Marketing Institute

Maksymalnie 8 osób
w grupie

Dla kogo jest to szkolenie?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijający karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w 10 tygodni.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 75 EUR.
Kiedy najlepiej zapisać się na egzamin i w jakiej formie się odbywa?
Rekomendujemy, aby na egzamin zapisać się po powtórzeniu całego materiału na platformie i indywidualnych konsultacjach z trenerem. Do egzaminu możesz podejść w wybranej przez siebie placówce Pearson VUE lub w formie zdalnej. W związku z przedłużającym się zagrożeniem epidemiologicznym DMI umożliwiło zdawanie testu w warunkach domowych.
Jaką muszę mieć wiedzę?
Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić - sprawdź! Ważne, aby Twoja znajomość języka angielskiego była na poziomie co najmniej komunikatywnym.
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje odbywają się online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Do kogo skierowane są webinary?
Webinary skierowane są do osób, które chcą odbyć pełnowartościowe szkolenie w czasie rzeczywistym. Nasze webinary mają interaktywną formę. Dbamy o to, aby każdy uczestnik mógł wziąć udział w dyskusji i zaplanowanych ćwiczeniach.
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować z udziału w webinarium?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia danej edycji kursu w formule webinarium, możliwy jest udział w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia danej edycji kursu, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) uczestnika.
Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Jaki jest limit osób, które biorą udział w jednym webinarze?
Dbamy o to, aby nasze grupy były nieduże, by zachować interaktywną formę zajęć, dlatego w jednym spotkaniu może wziąć udział max. 12 osób.
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Przed kursem uczestnicy otrzymują przewodnik ze wskazówkami jak krok po kroku założyć takie konta demo.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy mogę skorzystać z więcej niż jednej godziny konsultacji?
Tak. Możesz je dokupić kontaktując się indywidualnie z Concierge.

Podobne szkolenia

Akademia Digital Socjomanii

+ 1 h konsultacji GRATIS 0,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Akademia Digital Socjomanii

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?