0
EN
szkolenia otwarte
Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing + Karnet open na wiedzę

(150)
Online Certyfikowany kurs Digital Marketing + Karnet open na wiedzę

Podstawowy

Kurs Digital Marketing 90h + Karnet Open 215h

Kurs Online

Pozostało 19 miejsc
7 790,00 zł 4 700,00 zł +23% VAT
Miejsca 19/20


Oferta PREMIUM na Black Weeks

 dla 20 pierwszych osób!

Tylko do 30.11.2023 r.

 

Z czego się składa pakiet PREMIUM?

 

Certyfikowany kurs Digital Marketing


Roczny dostęp do kursu online na licencji Digital Marketing Institute. W cenie ujęta jest 1h konsultacji indywidualnych, koszt certyfikacji i jedno podejście do egzaminu.

 

Karnet Open na wiedzę


Kwartalny dostęp do 16 autorskich kursów online Socjomanii z możliwością aktywacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.  

 

Konsultacje indywidualne z trenerem / digitalk dla zespołu

W ofercie PREMIUM otrzymujesz dodatkową 1h konsultacji indywidualnych lub inspiracyjny edukacyjny digitalk dla wybranego zespołu lub całej firmy. Ty decydujesz!

 

 

Informacje o ofercie PREMIUM

Karnet open na wiedzę to dostęp do wszystkich autorskich kursów online Socjomanii realizowanych na platformie e-learningowej na 3 miesiące. Dostęp do kursów w ramach karnetu możesz aktywować w ciągu 12 miesięcy od zakupu.

Łączna wartość kursów dostępnych w ramach karnetu to ponad 12 tys. złotych!

Jake kursy obejmuje karnet open?

DMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 50 tys. absolwentów w ponad 100 krajach. 

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 11 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.

Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

Kurs osadzony jest na platformie on-line Socjomanii, gdzie uczestnicy zapoznają się z materiałami video, transkryptami lekcji, artykułami i prezentacjami. Materiały edukacyjne są w języku angielskim. Poszczególne moduły wzbogacone zostały także o case studies przygotowane przez trenerów Socjomanii. Dodatkowo uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych.

Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI, we współpracy z Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).

Konsultacje idywidualne czy digitalk - co wybrać?


W pakiecie PREMIUM oferujemy dodatkową 1h konsultacji indywidualnych z trenerem Socjomanii, które możesz wykorzystać np. w celu przygotowania do egzaminu. 

Chcesz zaimponować pracodawcy? Alternatywną opcją, jest godzinny digitalk dla Twojego zespołu.

Digitalk to merytoryczne i inspirujące wystąpienie Trenera Socjomanii, które dostarczy kompleksowej wiedzy w skondensowanej formie. 

Możesz wybrać jeden z 3 tematów digitalków:
1. AI w biznesie
2. Trendy w social mediach
3. Personal branding na LinkedIn 

 

 

Socjomania Platinum Partnerem
Digital Marketing Institute za wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku

Socjomania została wyróżniona spośród 137 Partnerów Edukacyjnych Digital Marketing Institute na świecie i nagrodzona za wysokie wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku:

  • spośród zgłoszonych kursantów do procesu certyfikacji, aż 93% podeszło do egzaminu po zakończonym kursie,
  • z tego 83% kursantów pomyślnie zdało egzamin,
  • a wskaźnik satysfakcji oceny kursantów z przeprowadzonego szkolenia oraz przygotowania do egzaminu wynosił
    80%. 


Co oznacza, że Socjomania znalazła się w pierwszej 13 Partnerów edukacyjnych Digital Marketing Institute.

Kurs "Digital Marketing" na licencji DMI zatwierdzony przez

google linkedin microsoft

Tematyka kursu Digital Marketing

wstęp do digital marketingu

Wstęp do Digital Marketingu

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

content marketing

Content marketing 

Moduł obejmuje informacje na temat typu treści, strategii content marketingowej oraz wskaźniki efektywności działań.

social media marketing

Social Media Marketing

Moduł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie w różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube).

seo

SEO (Search Engine Optimization)

Moduł przedstawia najważniejsze elementy organicznego pozycjonowania stron internetowych od strony technicznej i contentowej.

strona internetowa

Strona internetowa

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z projektowaniem strony i testowaniem rozwiązań nawiązując także do dobrych praktyk uwzględniających zasady UX i UI.

google ads

Pay Per Click Marketing

Moduł wprowadza w tematykę reklam Google, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.

e-mail marketing

E-mail Marketing

Moduł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii e-mail począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.

google analytics

Web Analytics

Moduł wprowadza do narzędzia Google Analytics - jego konfiguracji oraz dostępnych raportów. Całość spina klamra dotycząca analityki w ramach ekosystemu digital.

digital strategy

Planowanie kampanii Digital

Ten moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Szymon Lisowski

1:37 min

Program szkolenia

Lekcja 1 3:00

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Podstawowe koncepcje i pojęcia w digital marketingu
  • Benefity digital marketingu
  • Strategie inboundowe i outboundowe
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital
  • Definiowanie celów marketingowych w metodyce SMART
  • Metodyka 3i Digital Marketing Institute
  • Research grup docelowych i konkurencji w digitalu
  • Dotarcie do konsumenta - Customer Journey Map
  • Digital marketing w kontekście kampanii 360
Dodatek 3:30

Zarządzanie projektami

  • Efektywne korzyści z zarządzania projektami
  • Typowe zadania związane z zarządzaniem projektami
  • Zestaw umiejętności do zarządzania projektami
  • 7-etapowa struktura zarządzania projektami

Efektywne zarządzanie czasem

  • Sposoby skutecznego rozpatrywania wniosków
  •  Korzyści z efektywnego zarządzania czasem
  •  Rozróżnij między pilnymi a ważnymi zadaniami
  •  Dobre praktyki
  •  Strategie oszczędzające czas
  •  Eliminowanie „złodziei czasu”

 

Lekcja 2 4:00

Content Marketing

  • Koncepcje i strategie content marketingowe
  • Research i audyt działań w content marketingu
  • Typy contentu i formaty treści
  • Opracowywanie planu contentowego
  • Tworzenie person
  • Metryki i efektywność content marketingu
  • Tworzenie contentu i curatela nad treściami 
  • Publikowanie i dystrybucja contentu
  • Recykling w content marketingu 
Dodatek 0:30

Zwiększ swoją kreatywność

  • Generowanie pomysłów i rozwiązań
  • Taktyki usuwania barier twórczych
  • Skuteczne rozpoznanie niepowodzenia pomysłu
Lekcja 3 4:54

Social Media Marketing

  • Kluczowe platformy społecznościowe
  • Optymalizacja profili organizacji w kanałach społecznościowych
  • Tworzenie społeczności i angażowanie odbiorców w social media
  • Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, LinkedIn, Twitter i Snapchat)
  • Narzędzia analityczne wspierajace targetowanie i research grup docelowych
  • Tworzenie strategii social media
Lekcja 4 4:10

SEO (Search Engine Optimization)

  • Kluczowe elementy SEO
  • Powiązanie SEO oraz celów biznesowych organizacji
  • Słowa kluczowe i tworzenie planu contentowego
  • Optymalizacja strony (on-page i off-page)
  • Analiza efektywności działań SEO
Dodatek 0:30

Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów

  • Skutecznie identyfikuj problemy
  • Strategia rozwiązywania problemów
  • Narzędzia do rozwiązywania problemów
Lekcja 5 4:20

Paid Search (PPC) i Google Ads

  • Kluczowe elementy Paid Search
  • Tworzenie kampanii search w Google Ads
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii search w Google Ads
  • Analiza efektywności kampanii w Google Ads
Dodatek 0:30

Sztuka perswazji

  • Perswazja podczas interakcji z innymi
  • Techniki perswazji w ofertach
  • Maksymalizacja wpływu ofert
  • Przezwyciężanie sprzeciwów wobec ofert
Lekcja 6 5:20

YouTube and Display Advertising

  • Kluczowe elementy kampanii display i video
  • Tworzenie i zarządzanie kanałem na Youtube
  • Google Display Network i formaty Youtube Ads
  • Tworzenie kampanii display i video
  • Targetowanie w kampaniach display i video
  • Optymalizacja i efektywność kampanii display/video
Lekcja 7 4:00

Email Marketing

  • Kluczowe koncepcje e-mail marketingu
  • Narzędzia i strategie w e-mail marketingu
  • Projektowanie wysyłek
  • Tworzenie efektywnych kampanii e-mail marketingowych
  • Testowanie i optymalizacja kampanii
  • Przegląd narzędzi Marketing Automation
Dodatek 0:30

Jak być lepszym mówcą

  • Korzyści ze skutecznej komunikacji w miejscu pracy
  • Sygnały niewerbalne
  • Rodzaje komunikacji
  • Strategie komunikacji
Lekcja 8 4:10

Website Optimization

  • Web design i optymalizacja stron internetowych
  • Tworzenie podstawowych stron internetowych
  • Website copy i główne heurystyki w projektowaniu stron
  • User-Centered Design - UX vs UI
  • Elementy audytu UX w ecommerce
  • Mierzenie efektywności strony internetowej
Dodatek 0:30

Zwinne myślenie

  • Zasady zwinnego myślenia
  • Podejście „testuj i ucz się”
  • „Testuj i ucz się” korzyści dla marketerów
  • Zastosowanie koncepcji MVP do marketingu cyfrowego
  • Kampanie
  • Korzyści z elastycznego myślenia dla marketerów 
Lekcja 9 5:39

Analityka z Google Analytics

  • Podstawy analityki internetowej
  • Tworzenie i konfigurowanie konta Google Analytics
  • Ustawianie celów w Google Analytics
  • Monitorowanie kampanii w GA
  • Przegląd raportów 
Lekcja 10 4:00

Digital Marketing Strategy

  • Proces tworzenia strategii digital
  • Określenie celów strategii oraz KPI
  • Digital Strategy Research
  • Taktyki digital
  • Realizacja strategii
  • Komunikowanie strategii digital wewnątrz organizacji
Dodatek 0:30

Zostań myślicielem strategicznym

  • Znaczenie myślenia strategicznego
  • Nowa strategia
  • Korzyści z myślenia strategicznego
  • Zachowania związane z myśleniem strategicznym
  • Kroki Future-basing®
Video chat 1:00

Powtórka i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego

Korzyści ze szkolenia Digital Marketing

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

 

Learning Management System
ze wszystkimi modułami wideo

Międzynarodowy
certyfikat

 

Baza wiedzy
Digital Marketing Institute

 

Elastyczna formuła
e-learningu

Dla kogo jest dedykowany kurs Digital Marketing?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijający karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w 10 tygodni.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 75 EUR.
Kiedy najlepiej zapisać się na egzamin i w jakiej formie się odbywa?
Rekomendujemy, aby na egzamin zapisać się po powtórzeniu całego materiału na platformie i indywidualnych konsultacjach z trenerem. Do egzaminu możesz podejść w wybranej przez siebie placówce Pearson VUE lub w formie zdalnej.
Jaką muszę mieć wiedzę?
Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić - sprawdź! Ważne, aby Twoja znajomość języka angielskiego była na poziomie co najmniej komunikatywnym.
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje odbywają się online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy startują kursy? Kiedy otrzymam dostęp do mojego kursu?
Dostęp do platformy e-learningowej każdemu kursantowi przyznajemy indywidualnie. Terminy kursu na stronie są umowne i są związane z naszą rekomendacją co do czasu przejścia przez materiały dydaktyczne - nie warto rozwlekać tego w czasie. Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo po odesłaniu do nas podpisanego formularza zamówienia usługi szkoleniowej oraz do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności. Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Czy wybierając kurs on-line muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów. Jedyną formą na żywo są dodatkowe konsultacje z naszymi trenerami (w pakiecie kursu on-line 1h), na które należy się zapisać z wyprzedzeniem czasowym.
Ile mam czasu na zdanie egzaminu?
Kursantów korzystających z formy on-line zgłaszamy do certyfikacji po przejściu całej ścieżki dydaktycznej. Dzięki temu, dopiero od tego momentu naliczany jest okres pół roku na podejście do egzaminu. Jeśli w tym czasie Socjomania otrzyma wiadomość o nadchodzącej zmianie syllabusa, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym, do kiedy możesz zdać egzamin z obecnej wersji programu kursu.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Po ukończeniu kursu na platformie Socjomania może wystawić imienne zaświadczenie. Certyfikat wydawany jest tylko tym osobom, które po ukończonym kursie podeszły i pomyślnie go zdały egzamin, uzyskując wynik powyżej 60%. Certyfikat wydaje Digital Marketing Institute, na którego licencji Socjomania prowadzi międzynarodowe kursy Digital Marketing i Strategy & Leadership.
Czy pod kątem merytorycznym kurs on-line różni się od materiału w kursie w formule webinarowej? Czy po tych kursach są inne egzaminy?
Pod kątem merytorycznym oba kursy nie różnią się od siebie - różnica dotyczy jedynie formy nauki (on-line vs zajęcia webinarowe). Egzamin przeprowadzony po kursach jest taki sam - w formie testu w autoryzowanych jednostkach Pearson VUE.
Jak długo będę miał/a dostęp do materiałów na platformie?
Kupując kurs on-line otrzymujesz dostęp do platformy na okres 1 roku oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie (nowych syllabusów). Pamiętaj jednak, że do egzaminu możesz podejść z tych materiałów dydaktycznych, z których zgłosiliśmy Cię do procesu certyfikacji, od tego momentu naliczany jest bowiem czas podejścia do testu w jednostkach Pearson VUE. Nie wpływa to jednak na dostępność dla Ciebie materiałów na naszej platformie.
Jaka jest zdawalność egzaminu DMI?
W 2022 roku spośród zgłoszonych do certyfikacji kursantów 93% podeszło do egzaminu po kursie, a 83% pomyślnie zdało egzamin.
Czy mogę rozłożyć płatność na raty?
Tak, dopuszczamy możliwość płatności ratalnej. Jeśli chcesz rozbić płatność za kurs na 2 raty, to Twoja płatność zostanie podzielona na 2 transze z założeniem, iż pierwsza płatność powinna do nas dotrzeć przed udostępnieniem kursu. Termin płatności za drugą transzę ustalimy z Tobą indywidualnie.

Nie korzystamy z pośredników, cały proces odbywa się bezpośrednio pomiędzy Socjomanią, a klientem na podstawie stosownego formularza zamówienia. Dzięki temu rozwiązaniu, nie generujesz historii kredytowej w Biurze Informacji Kredytowej (BIK). Nasza oferta umożliwia rozłożenie płatności bez wpływu na Twoją ocenę kredytową.

Jeśli chcesz rozłożyć płatność na więcej niż 2 raty, skontaktuj się z nami. Na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. :)

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Digital Marketing + Karnet open na wiedzę

7 790,00 zł 4 700,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing + Karnet open na wiedzę

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?