0
EN
szkolenia otwarte
16.02 - 06.04

Certyfikowany kurs Digital Marketing

(150)
16.02 - 06.04 Certyfikowany kurs Digital Marketing

Zaawansowany

6 spotkań co tydzień

Warszawa

Pozostało 7 miejsc
6 200,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/7

Charakterystyka kursu

digital marketing institute

Program szkolenia został wypracowany przez ekspertów digital marketingu i zatwierdzony przez Radę Programową Digital Marketing Institute (przedstawiciele takich podmiotów, jak: Facebook, Google, Microsoft czy Twitter).

Materiały szkoleniowe są na bieżąco aktualizowane tak, aby nadążyć za szybko zmieniającym się środowiskiem cyfrowym.

90 partnerów na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

Wstęp do Digital Marketingu

Wstęp do Digital Marketingu

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

Wstęp do Digital Marketingu

Search Engine Optimization

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z pozycjonowaniem organicznym, przedstawia sposoby ich wdrożenia oraz narzędzia wspomagające.

Wstęp do Digital Marketingu

Pay Per Click Marketing

Moduł wprowadza w tematykę reklam Google, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.

Wstęp do Digital Marketingu

E-mail Marketing

Moduł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii e-mail począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.

Wstęp do Digital Marketingu

Digital Display Advertising

Moduł obejmuje informacje na temat kampanii display (m.in. formaty reklamowe i ich możliwości, planowanie kampanii, wyświetlanie reklam, grupa docelowa, kwestie budżetowe, śledzenie kampanii i optymalizacja).

Wstęp do Digital Marketingu

Social Media Marketing

Moduł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie na różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube).

Wstęp do Digital Marketingu

Mobile Marketing

Moduł zawiera wprowadzenie do mobile marketingu, obejmujące trendy, możliwości i ryzyko, strategię i cele marketingowe, kwestie związane z reklamą oraz optymalizacją strony pod urządzenia mobilne, aplikacje mobilne i inne.

Wstęp do Digital Marketingu

Web Analytics

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

Wstęp do Digital Marketingu

Planowanie kampanii Digital

Ten moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Program szkolenia

10:00

Wstęp do Digital Marketingu

  • Metodyka Digital Marketing Institute
  • Kluczowe koncepcje digital marketingu
  • Tradycyjny marketing a digital marketing
  • Możliwości digital marketingu
  • Charakterystyka digital marketingu
  • Implikacje digital marketingu
  • Badania rynku a rzeczywistość rynkowa
  • Kluczowe pojęcia związane z digital marketingiem
  • Narzędzia digital marketingu
  • Kwestie prawne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Search Engine Optimisation

  • Wprowadzenie do SEO
  • Wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie
  • Mechanika wyszukiwarki
  • Proces pozycjonowania
  • Algorytmy Google
  • On-page optimization (m.in. meta tagi, nagłówki, struktura URL, obrazki/zdjęcia, mapa strony, szybkość ładowania strony, robots.txt, linkowanie wewnętrzne)
  • Słowa kluczowe i treść na stronie (wybór i selekcja słów kluczowych, aktualizacja i wygląd treści na stronie)
  • Off-page optimization (linki przychodzące i budowanie profilu linków, Content Marketing)
  • Narzędzia dla webmasterów i ich wykorzystanie w kontekście SEO
  • Analiza skuteczności działań (ustalenie celów/KPI, raporty w Google Analytics, Google Search Console, monitorowanie pozycji)
  • Aspekty prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Pay Per Click Marketing I

  • Wprowadzenie do PPC, najważniejsze pojęcia
  • Zalety kampanii Pay Per Click
  • Google PPC - Google AdWords
  • Cele kampanii
  • Stworzenie konta i ustawienie kampanii
  • Planowanie kampanii w wyszukiwarce
  • Narzędzia badawcze
  • Wyszukiwanie i selekcja słów kluczowych
  • Kreacja reklam
  • Analiza Landing Pages
  • Targetowanie
  • Budżetowanie
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Pay Per Click Marketing II

  • Planowanie kampanii remarketingowych w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google
  • Kampanie w sieci reklamowej - Google Display Network
  • Panel reklam Google AdWords
  • Zarządzanie kampanią
  • Śledzenie konwersji
  • Raportowanie oraz Google Analytics w kontekście AdWords
  • Aspekty prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Mobile Marketing

  • Podstawowe założenia i trendy
  • Możliwości i potencjalne ograniczenia i zagrożenia Mobile Marketingu
  • Urządzenia mobilne - możliwości
  • SMS Content
  • Strategia SMS Marketingu
  • Kampanie Mobile
  • Strony mobilne i układy ich projektowania
  • Aplikacje mobilne
  • „The Big App Decision”
  • Proximity Marketing
  • Bluetooth
  • Formaty reklamowe - kupony
  • Implementacja
  • Kroki strategii Mobile Marketingu
  • Cele

  • Testowanie

  • Mobile i social media
  • Regulaminy i założenia prawne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital Display Advertising

  • Podstawowe założenia i trendy
  • Kroki kampanii Display
  • Zalety Digital Display

  • Grupa docelowa i targetowanie kampanii
  • Wyzwania Digital Display w dobie Adblock i Banner Blidness
  • 
Cele i wartość biznesowa
  • Budżet kampanii
  • Jak stworzyć efektywną strategię kampanii Display?
  • Formaty Display

  • Cechy reklam: Jak stworzyć efektywną reklamę Display?
  • 
Śledzenie wyników kampanii
  • 
Capping
  • Optymalizacja kampanii Display

  • Planowanie kampanii Display
  • 
Regulaminy i założenia prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Social Media Marketing I

  • Wprowadzenie do social media marketingu
  • Wyznaczenie celów i priorytetów
  • Social Listening
  • Content mrketing
  • Facebook: funkcje, ustawienia, tworzenie treści, zasięg, zaangażowanie, statystyki
  • Instagram: funkcje, ustawienia, tworzenie treści, aplikacje dodatkowe
  • Twitter: funkcje, ustawienia, profil, zaangażowanie, Periscope
  • LinkedIn: funkcje, ustawienia, profil, zaangażowanie, profile firmowe
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Social Media Marketing II

  • Google+: funkcje, ustawienia, zaangażowanie, Hangouty
  • Pinterest: funkcje, ustawienia, wykorzystanie w biznesie,
  • YouTube: funkcje, ustawienia, kanał, zaangażowanie
  • Reklama na Facebooku i Instagramie: formaty, targetowanie, Menedżer reklam, statystyki,
  • Reklama na Twitterze: formaty, targetowanie, statystyki,
  • Reklama na Linkedin: formaty, targetowanie
  • Laws & Guidelines
17:00

Zakończenie

10:00

Email Marketing:

  • Podstawowe założenia
  • Najważniejsze pojęcia oraz metryki
  • Elementy techniczne
  • Proces planowania kampanii
  • Dostarczalność
  • Gromadzenie danych online
  • Systemy do e-mail marketingu
  • Gromadzenie danych w świecie realnym
  • Filtrowanie oraz segmentacja
  • Planowanie
  • Design wiadomości
  • Mierzenie efektywności
  • Charakterystyka zachowań odbiorców
  • Spit testing
  • E-mail copy
  • Dobre praktyki oraz wymogi prawne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Web Analytics

  • Podstawowe założenia
  • Współczynnik odrzuceń
  • Cele
  • Szybkość strony
  • Ustawienia konta
  • Wyszukiwanie w witrynie
  • Kod Google Analytics
  • Eventy
  • Konwersje
  • Konfiguracja celów oraz lejków
  • e-Commerce
  • Dashboard
  • Raporty Standardowe
  • Grupy odbiorców
  • Raportowanie Real Time
  • Analytics a Google Adwords
  • Nieszablonowe raporty
  • Źródła ruchu
  • Dobre praktyki oraz wymogi prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Planowanie kampanii Digital

  • Pierwsze kroki
  • Analiza sytuacji
  • Zebranie informacji
  • Grupa docelowa
  • Cele
  • Wybór narzędzi
  • Plan działania
  • Budżetowanie
  • Wskaźniki efektywności działań
  • Iteracyjność
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórka

  • Omówienie przykładowych pytań egzaminacyjnych
  • Przypomnienie najistotniejszych terminów
  • Powtórka z działania narzędzi Adwords i Analytics
  • Pytania uczestników
  • Dyskusja
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Korzyści ze szkolenia

Międzynarodowy
certyfikat

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

Zobacz zapowiedz szkolenia

Czego nauczysz się na szkoleniu Digital Marketing

1:11 min

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Dowiedz się wiecej o szkoleniu

Digital Marketing dla Twojego zespołu

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Digital Marketing

+ 1 h konsultacji GRATIS 6 200,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing

Na jakim etapie jesteś?