Podstawowy
6 spotkań co tydzień
Warszawa
Brak miejscDMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 18 tys. absolwentów w 100 krajach.
Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 6 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.
Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.
Nasze zajęcia wzbogacone są o równoległe kursy na platformach on-line (DMI i Socjomanii), gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.
Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI, we współpracy z Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.
Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Maciej Wojtowicz
Szkoli z serwisów społecznościowych, a także doradza w tworzeniu strategii obecności firm w tych kanałach. Przeprowadził ponad 90 otwartych szkoleń dla wielu firm z sektora prywatnego (branża FMCG, budowlana, IT, edukacja, HoReCa) i publicznego (urzędy, ministerstwa, NGO). Posiada certyfikat Google Analytics oraz certyfikat Digital Marketing oraz Social Media Marketing. Wykładowca na poznańskich uczelniach: studia podyplomowe na WSB (Innowacyjny e-marketing) oraz Collegium da Vinci (Nowy Marketing).
Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Jego mocną stroną są szkolenia z content marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.
Tworzy projekty strategiczne w kanale digital dla branż B2B i B2C oparte na wnikliwej analizie rynku, konkurencji, poznaniu specyfiki biznesu klienta, produktów oraz grupy docelowej. Pomaga również w ich wdrażaniu, przechodząc cały proces razem z klientem. Jest współautorem strategii dla LOT Cargo, Międzynarodowych Targów Poznańskich, Grupy Impel, Grupy Siemens w Polsce.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.
Specjalizuje się w planowaniu i realizacji strategii digital w oparciu o efektywne kanały i narzędzia online. W branży Digital od 16 lat. Przez 12 lat związany z Onet.pl, gdzie odpowiadał za planowanie, rozwój i wdrażanie wielu innowacyjnych rozwiązań reklamowych i marketingowych: Performance Marketing, e-Commerce, Lead Generation, Paid Search czy Classifieds. Odpowiadał za szkolenie zespołów sprzedażowych i marketingowych z nowoczesnych rozwiązań digitalowych.