0
EN
szkolenia otwarte
12.11 - 17.12

Certyfikowany kurs Digital Marketing

(150)
12.11 - 17.12 Certyfikowany kurs Digital Marketing

Podstawowy

6 spotkań

Webinar

Pozostało 5 miejsc
6 700,00 zł 5 360,00 zł +23% VAT
Miejsca 5/12

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. Do końca roku  zaplanowaliśmy szereg szkoleń webinarowych w zupełnie nowej formule masterclasses. 

Charakterystyka kursu

 
 
 
 
 
 
 
 

DMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 18 tys. absolwentów w 100 krajach. 

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 6 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.

Program webianru zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

Nasze zajęcia wzbogacone są o równoległe materiały na platformie on-line (Socjomanii), gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.

Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI, we współpracy z Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).

100 Partnerów Edukacyjnych na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

wstęp do digital marketingu

Wstęp do Digital Marketingu

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

content marketing

Content marketing 

Moduł obejmuje informacje na temat typu treści, strategii content marketingowej oraz wskaźniki efektywności działań.

social media marketing

Social Media Marketing

Moduł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie w różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube).

seo

SEO (Search Engine Optimization)

Moduł przedstawia najważniejsze elementy organicznego pozycjonowania stron internetowych od strony technicznej i contentowej.

strona internetowa

Strona internetowa

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z projektowaniem strony i testowaniem rozwiązań nawiązując także do dobrych praktyk uwzględniających zasady UX i UI.

google ads

Pay Per Click Marketing

Moduł wprowadza w tematykę reklam Google, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.

e-mail marketing

E-mail Marketing

Moduł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii e-mail począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.

google analytics

Web Analytics

Moduł wprowadza do narzędzia Google Analytics - jego konfiguracji oraz dostępnych raportów. Całość spina klamra dotycząca analityki w ramach ekosystemu digital.

digital strategy

Planowanie kampanii Digital

Ten moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Maciej Wojtowicz

1:01 min

Program szkolenia

10:00

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Podstawowe koncepcje i pojęcia w digital marketingu
  • Benefity digital marketingu
  • Strategie inboundowe i outboundowe
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital
  • Definiowanie celów marketingowych w metodyce SMART
  • Metodyka 3i Digital Marketing Institute
  • Research grup docelowych i konkurencji w digitalu
  • Dotarcie do konsumenta - Customer Journey Map
  • Digital marketing w kontekście kampanii 360
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Content Marketing

  • Koncepcje i strategie content marketingowe
  • Research i audyt działań w content marketingu
  • Typy contentu i formaty treści
  • Opracowywanie planu contentowego
  • Tworzenie person
  • Metryki i efektywność content marketingu
17:00

Zakończenie

10:00

Content Marketing

  • Tworzenie contentu i kuratela nad treściami
  • Publikowanie i dystrybucja contentu
  • Recykling w content marketingu
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Social Media Marketing

  • Kluczowe platformy społecznościowe
  • Optymalizacja profili organizacji w kanałach społecznościowych
  • Tworzenie społeczności i angażowanie odbiorców w social media
  • Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, LinkedIn, Twitter i Snapchat)
  • Narzędzia analityczne wspierajace targetowanie i research grup docelowych
  • Tworzenie strategii social media
17:00

Zakończenie

10:00

Email Marketing

  • Kluczowe koncepcje e-mail marketingu
  • Narzędzia i strategie w e-mail marketingu
  • Projektowanie wysyłek
  • Tworzenie efektywnych kampanii e-mail marketingowych
  • Testowanie i optymalizacja kampanii
  • Przegląd narzędzi Marketing Automation
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Website Optimization

  • Web design i optymalizacja stron internetowych
  • Tworzenie podstawowych stron internetowych
  • Website copy i główne heurystyki w projektowaniu stron
  • User-Centered Design - UX vs UI
  • Elementy audytu UX w ecommerce
  • Mierzenie efektywności strony internetowej
17:00

Zakończenie

10:00

SEO (Search Engine Optimization)

  • Kluczowe elementy SEO
  • Powiązanie SEO oraz celów biznesowych organizacji
  • Słowa kluczowe i tworzenie planu contentowego
  • Optymalizacja strony (on-page i off-page)
  • Analiza efektywności działań SEO
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Analityka z Google Analytics

  • Podstawy analityki internetowej
  • Tworzenie i konfigurowanie konta Google Analytics
  • Ustawianie celów w Google Analytics
  • Monitorowanie kampanii w GA
  • Przegląd raportów 
17:00

Zakończenie

10:00

Paid Search (PPC) i Google Ads

  • Kluczowe elementy Paid Search
  • Tworzenie kampanii search w Google Ads
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii search w Google Ads
  • Analiza efektywności kampanii w Google Ads
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Display and video advertising

  • Kluczowe elementy kampanii display i video
  • Tworzenie i zarządzanie kanałem na Youtube
  • Google Display Network i formaty Youtube Ads
  • Tworzenie kampanii display i video
  • Targetowanie w kampaniach display i video
  • Optymalizacja i efektywność kampanii display/video
17:00

Zakończenie

10:00

Digital Marketing Strategy

  • Proces tworzenia strategii digital
  • Określenie celów strategii oraz KPI
  • Digital Strategy Research
  • Taktyki digital
  • Realizacja strategii
  • Komunikowanie strategii digital wewnątrz organizacji
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórka i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

 

Learning Management System
ze wszystkimi modułami wideo

Międzynarodowy
certyfikat

 

Baza wiedzy
Digital Marketing Institute

Maksymalnie 8 osób
w grupie

Dla kogo jest to szkolenie?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijający karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w 10 tygodni.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 60 EUR.
Jaką muszę mieć wiedzę?
Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić - sprawdź! Ważne, aby Twoja znajomość języka angielskiego była na poziomie co najmniej komunikatywnym.
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Do kogo skierowane są webinary?
Webinary skierowane są do osób, które chcą odbyć pełnowartościowe szkolenie w czasie rzeczywistym. Nasze webinary mają interaktywną formę. Dbamy o to, aby każdy uczestnik mógł wziąć udział w dyskusji i zaplanowanych ćwiczeniach.
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze webinaru?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia webinaru, możliwy jest udział w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia webinaru, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Jaki jest limit osób, które biorą udział w jednym webinarze?
Dbamy o to, aby nasze grupy były nieduże, by zachować interaktywną formę zajęć, dlatego w jednym spotkaniu może wziąć udział max. 8 osób.
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy mogę skorzystać z więcej niż jednej godziny konsultacji?
Tak. Podczas rejestracji na webinar, w koszyku możesz dodać dodatkowe godziny konsultacji.
 Możesz je również dokupić po spotkaniu kontaktując się indywidualnie z Concierge.

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Digital Marketing

+ 1 h konsultacji GRATIS 6 700,00 zł 5 360,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?