Podstawowy
6 spotkań
Webinar
Pozostało 9 miejscDMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 18 tys. absolwentów w 100 krajach.
Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 6 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.
Program webianaru zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.
6 cyklicznych spotkań webinarowych w czasie rzeczywistym z naszymi trenerami prowadzonymi w języku polskim wzbogacone są o równoległe materiały na platformie on-line (Socjomanii) w języku angielskim, gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.
Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI, we współpracy z Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).
Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Szymon Lisowski
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.
Specjalista od Customer Journey oraz pozyskiwania, podgrzewania i konwersji leadów. Budując swoje doświadczenie na e-commercach, potrafi dobrać, zaimplementować, skonfigurować, a następnie kontrolować najważniejsze narzędzia Mar-Tech, wspierające działania digitalowe na każdym ich etapie. Od ponad 10 lat praktyk realizacji projektów digital marketingowych, prowadzonych w międzynarodowych zespołach.
Strateg marketingowy. W pracy stawia na nieszablonowe i nowatorskie rozwiązania, gdzie w centrum stawiany jest użytkownik. Współpracowała z markami tj.: Skanska, Nokia, czy Santander Consumer Bank Polska. Szerokie doświadczenie w branży e-commerce zdobywała zarządzając projektami z obszaru budowania marki, mediów społecznościowych oraz kampanii SEO/SEM. Certyfikowany facylitator i miłośniczka procesu Design Thinking, co zwieńcza organizacją corocznej charytatywnej konferencji I DESIGN. W Socjomanii prowadzi szkolenia zajęcia w ramach kursów DMI, a także projekty dedykowane.
Od samego początku związana z planowaniem działań marketingowych oraz ich egzekucją. Brała czynny udział w kształtowaniu modelu biznesowego oraz w procesie pozyskiwania pierwszych 4000 płacących klientów. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści.
Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.
Specjalistka ds. digital marketingu. Od początku kariery zawodowej związana z marketingiem internetowym. Przygotowuje i wspiera w realizacji strategii oraz pomaga w procesach digitalizacji przedsiębiorstw. Praktyk w zakresie działań marketingowych dla e-commerce, zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Posiada przekrojową wiedzę dotyczącą narzędzi digital marketingowych.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami