0
EN
szkolenia otwarte

Certyfikowany kurs Digital Marketing

Ocena szkolenia (150)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing
25.09 - 30.10 6 wolnych miejsc

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Maciej Wojtowicz

1:01 min

Informacje o szkoleniu
Professional Diploma in Digital Marketing

Świat marketingu rozwija się w bardzo szybkim tempie i obejmuje synergię wielu kanałów digital. Największe wyzwanie, jakie stoi aktualnie przed osobami pracującymi w branży marketingowej to nadążyć za tymi zmianami i umiejętnie zastosować je w swoich działaniach.


Kurs Professional Diploma in Digital Marketing jest świetną propozycją zarówno dla osób, które działają już w marketingu internetowym (np. specjalizują się w jednym narzędziu lub nadzorują pracę zespołu specjalistów), jak i osób początkujących. Jest on również odpowiedzią dla poszukujących studiów podyplomowych (5 poziom według Europejskich Ram Kwalifikacji). Program szkolenia został wypracowany przez ekspertów digital marketingu i zatwierdzony przez Radę Programową Digital Marketing Institute (przedstawiciele takich podmiotów, jak: Facebook, Google, Microsoft czy Twitter).

Materiały szkoleniowe są na bieżąco aktualizowane tak, aby nadążyć za szybko zmieniającym się środowiskiem cyfrowym. Szkolenie kończy się egzaminem realizowanym przez Pearson Polska, który upoważnia do uzyskania międzynarodowego certyfikatu. Z tego powodu klienci często wybierają ten kurs zamiast klasycznych studiów z emarketingu.

Program szkolenia

10:00

Wstęp do Digital Marketingu

 

  • Kluczowe koncepcje digital marketingu
  • Tradycyjny marketing a digital marketing
  • Możliwości digital marketingu - kanały
  • Customer Journey Map
  • Metodyka Digital Marketing Institute - 3i
  • Ustalanie celów według metodyki SMART
  • Badania rynku a rzeczywistość rynkowa
  • Narzędzia digital marketingu - przegląd
  • Kluczowe pojęcia związane z digital marketingiem
  • Kwestie prawne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Strona internetowa - Website Optimization

 

  • Kluczowe aspekty jeśli chodzi o planowanie strony www
  • Budowa stron internetowych - podstawy
  • Rola strony internetowej w kontekście działań digital marketing
  • Treści na stronie a realizowane przez nią cele
  • Wygląd strony - dobre praktyki, trendy
  • Czym jest UX oraz UI
  • Przygotowanie strony pod kątem kampanii digital
  • Testowanie i optymalizacja stron www
17:00

Zakończenie

10:00

Search Engine Optimisation (SEO) - część 1

  • Wprowadzenie do SEO
  • Zachowania konsumentów w internecie dotyczące wyszukiwania informacji/produktów
  • Działanie wyszukiwarek, aktualizacje algorytmu Google
  • Omówienie elementów widocznych w wynikach wyszukiwania Google (SERP)
  • Wyniki bezpłatne vs. płatne (Google AdWords)
  • Proces pozycjonowania - podział na on-page oraz off-page
  • Słowa kluczowe i treść na stronie (wybór i selekcja słów kluczowych, aktualizacja oraz wygląd treści na stronie)
  • Optymalizacja On-page (m.in. meta tagi, nagłówki, struktura URL, obrazki/zdjęcia, mapa strony, szybkość ładowania strony, robots.txt, linkowanie wewnętrzne)
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Search Engine Optimisation (SEO) - część 2

  • Off-page optimization (linki przychodzące i budowanie profilu linków, Content Marketing)
  • Narzędzia dla webmasterów i ich wykorzystanie w kontekście SEO
  • Dodatkowe narzędzia wspierające proces pozycjonowania oraz analizy wyników
  • Analiza skuteczności działań (ustalenie celów/KPI, raporty w Google Analytics, Google Search Console, monitorowanie pozycji)
  • Aspekty prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Social Media Marketing - cześć 1

 

  • Wprowadzenie do social media marketingu
  • Wyznaczenie celów i priorytetów działań w Social Media
  • Planowanie kampanii w Social Media - kluczowe aspekty
  • Analiza zachowań użytkowników w Social Media - Social Listening
  • Facebook: funkcje, ustawienia, tworzenie treści, zasięg, zaangażowanie, statystyki,
  • Twitter: funkcje, ustawienia, tworzenie treści, zaangażowanie,
  • LinkedIn: funkcje, ustawienia, zaangażowanie, profil osobowy oraz firmowy,
  • Instagram: funkcje, ustawienia, tworzenie treści, dodatkowe aplikacje,
  • Snapchat: funkcje, zasady działania
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Social Media Marketing + Video Advertising - cześć 2

  • Wprowadzenie do Video Marketingu
  • YouTube: funkcje, ustawienia, kanał, zaangażowanie, tworzenie video
  • Reklama na Facebooku i Instagramie: formaty, targetowanie, Menedżer reklam, statystyki,
  • Reklama na Twitterze: formaty, targetowanie, statystyki,
  • Reklama na LinkedIn: formaty, targetowanie, statystyki
  • Reklama na Snapchat: możliwości, formaty, targetowanie
  • Kwestie prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Paid Search (Google AdWords) - część 1

 

  • Kampanie w modelu Pay Per Click - wprowadzenie
  • Najważniejsze pojęcia związane z Paid Search
  • Możliwości i zalety kampanii Google PPC - Google AdWords
  • Ustalanie celów kampanii Google AdWords
  • Zasady działania aukcji w Google AdWords
  • Poznanie możliwych formatów oraz opcji targetowania reklam AdWords
  • Stworzenie konta i poznanie panelu reklamowego AdWords (warsztat)
  • Planowanie i ustawienie kampanii w wyszukiwarce (warsztat)
  • Wyszukiwanie i selekcja słów kluczowych
  • Tworzenie reklam tekstowych
  • Dobór oraz optymalizacja Landing Page
  • Budżetowanie i określanie stawek CPC
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Paid Search (Google AdWords) i Video Advertising - część 2

 

  • Kampanie w sieci reklamowej (banerowe) - Google Display Network (warsztat)
  • Planowanie kampanii remarketingowych
  • Możliwości reklamowe YouTube
  • Formaty oraz targetowanie reklam na YouTube
  • Zarządzanie kampaniami - optymalizacja działań oraz kosztów
  • Śledzenie konwersji i celów kampanii
  • Raportowanie oraz Google Analytics w kontekście AdWords
17:00

Zakończenie

10:00

Google Analytics

 

  • Wprowadzenie do analityki internetowej
  • Narzędzia analityczne
  • Wprowadzenie do Google Analytics 
  • Najważniejsze pojęcia, m.in.: współczynnik odrzuceń, konwersja, e-commerce, event
  • Instalacja kodu Google Analytics na stronie - na co zwrócić uwagę
  • Poznanie panelu Google Analytics
  • Ustalenie i wdrożenie celów w Google Analytics
  • Omówienie podstawowych raportów widocznych w Google Analytics (Odbiorcy, Pozyskiwanie, Zachowanie, Konwersje)
  • Sposoby analizy danych za pomocą raportów i funkcji Google Analytics
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Email Marketing

 

  • Wprowadzenie do Email Marketingu 
  • Strategie działań Email Marketingowych i planowanie kampanii
  • Systemy do e-mail marketingu (ESP)
  • Najważniejsze pojęcia oraz metryki
  • Budowanie oraz zarządzenie bazą subskrybentów
  • Tworzenie mailingów - design, copy, elementy techniczne
  • Filtrowanie oraz segmentacja
  • Mierzenie efektywności - dostarczalność oraz otwieralność wysyłek oraz inne metryki
  • Charakterystyka zachowań odbiorców, testy A/B, marketing automation
  • Dobre praktyki oraz wymogi prawne - RODO
17:00

Zakończenie

Część on-line

Content Marketing - część na platformie on-line Socjomanii

 

  • Wprowadzenie do Content Marketingu
  • Omówienie różnych typów treści
  • Cele w działaniach contentowych
  • Strategia Content Marketingowa - audyt, plan, grupa docelowa, analiza konkurencji 
  • Tworzenie treści - możliwe typy, przydatne narzędzia
  • Publikacja treści - dobór miejsc, kalendarz, promocja
  • Analiza oraz wskaźniki efektywności działań
10:00

Digital Strategy

 

  • Pierwsze kroki
  • Panowanie strategii - PROPEL model
  • Analiza sytuacji
  • Zebranie informacji
  • Grupa docelowa
  • Plan działania,
  • Wybór narzędzi, media plan
  • Budżetowanie
  • Cele oraz wskaźniki efektywności działań (KPI)
  • Iteracyjność
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórka

  • Omówienie przykładowych pytań egzaminacyjnych
  • Przypomnienie najistotniejszych terminów
  • Pytania uczestników
  • Dyskusja
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?