0
EN
szkolenia otwarte
Online

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

(48)
Online Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

Zaawansowany

90h

Kurs Online

Pozostało 7 miejsc
4 290,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/8

Kurs dostępny na raty

Rozwijamy dostępność naszych kursów, umożliwiając Ci spłatę w wygodnych ratach. Bezpiecznie, bez pośredników, bez wpływu na BIK. Nasza oferta umożliwia rozłożenie płatności bez wpływu na Twoją ocenę kredytową. Cały proces odbywa się pomiędzy Tobą a Socjomanią.

Skontaktuj się z nami - dostosujemy warunki do Twoich potrzeb!

Chcę kupić kurs na raty

Charakterystyka kursu

digital marketing institute

Certyfikowany kurs Digital Strategy & Leadership na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter. 

Dla kogo jest kurs

Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.

Zakres tematyczny

Kurs Strategy &Leadership obejmuje materiały dydaktyczne na platformie on-line (DMI i Socjomanii), na których uczestnicy zapoznają  się z tematami takimi jak: 

  • zarządzanie działaniami marketingowymi,

  • podstawy komunikacji,

  • digital marketing i Customer Experience,

  • digital channels - kanały komunikacji digital,

  • analityka, dane i prywatność,

  • zarządzanie zespołem digital,

  • budżet i zarządzanie zespołem,

  • digital leadership,

  • zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne,

  • zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital.

Uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu strategii digital.

Certyfikacja

Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Leadership) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

137 partnerów na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Socjomania Platinum Partnerem
Digital Marketing Institute za wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku

Socjomania została wyróżniona spośród 137 Partnerów Edukacyjnych Digital Marketing Institute na świecie i nagrodzona za wysokie wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku:

  • spośród zgłoszonych kursantów do procesu certyfikacji, aż 93% podeszło do egzaminu po zakończonym kursie,
  • z tego 83% kursantów pomyślnie zdało egzamin,
  • a wskaźnik satysfakcji oceny kursantów z przeprowadzonego szkolenia oraz przygotowania do egzaminu wynosił
    80%. 


Co oznacza, że Socjomania znalazła się w pierwszej 13 Partnerów edukacyjnych Digital Marketing Institute.

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

Wstęp do Digital Marketingu

Zarządzanie działaniami marketingowymi 

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia zagadnienia powiązane z budowaniem strategii.

Wstęp do Digital Marketingu

Podstawy komunikacji 

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z komunikacją wielokanałową, z uwzględnieniem badań marketingowych i strategii planowania mediów.

Wstęp do Digital Marketingu

Digital marketing i Customer Experience

Moduł traktuje kompleksowo temat planowania komunikacji w oparciu o dobre praktyki z zakresu CX.

Wstęp do Digital Marketingu

Kanały komunikacji digital

Moduł dostarcza wiedzy na temat specyfiki, planowania i doboru kanałów komunikacji digital. Omawiane są kompleksowo najpopularniejsze kanały inbound i outbound marketingu oraz planowanie cross-mediowe.

Wstęp do Digital Marketingu

Analityka, dane i prywatność

Moduł pokazuje potencjał jaki niesie za sobą gromadzenie i efektywne wykorzystywanie danych za pomocą dostępnych narzędzi digital oraz rozwiązań AI (sztuczna inteligencja)

Wstęp do Digital Marketingu

Budżet i planowanie zasobów

Moduł dostarcza wiedzy na temat typów budżetów w digital marketingu oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie zarządzać alokacją zasobów - na szczeblu wewnętrznym oraz poprzez outsourcing.

Wstęp do Digital Marketingu

Zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne

Moduł pokazuje potencjał jaki niesie za sobą gromadzenie i efektywne wykorzystywanie danych za pomocą dostępnych narzędzi digital oraz rozwiązań AI (sztuczna inteligencja).

Wstęp do Digital Marketingu

Zarządzanie zespołem digital i digital leadership

Moduły wyjaśniają i tłumaczą rolę lidera digital w organizacji oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie wdrażać globalne strategie digital oraz budować interdyscyplinarny zespół.

Wstęp do Digital Marketingu

Zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital 

Ten moduł uczy tworzenia strategii digital przez pryzmat najważniejszych założeń (analizy sytuacji wyjściowej, określenie grup docelowych, określania celów i KPI, dobór kanałów, taktyk oraz zasobów) w odniesieniu do celów biznesowych.

Program szkolenia

Lekcja 1

Zajęcia na platofmie e-learningowej - Zarządzanie działaniami marketingowymi

  • Marketing strategiczny
  • Badania rynkowe i zachowania konsumentów
  • Rozpoznanie sytuacji rynkowej
  • Projektowanie programu marketingowego - 4P
Lekcja 2

Podstawy komunikacji

  • Podstawy komunikacji marketingowej
  • Podstawy komunikacji w kanałach digital
  • Budowa silnej marki
  • Komunkacja marki
  • Public relations 
  • Zarządzanie kryzysowe
Lekcja 3

Digital marketing i Customer Experience

  • Planowanie działań marketingowych w kanałach digital
  • Wielokoanałowa strategia marketingowa 
  • Klientocentryczność i doświadczenia klienta
  • Zasady strategii UX
  • Myślenie zwinne (Agile Thinking)
Lekcja 4

Digital channels - kanały komunikacji digital 

  • Planowanie działań w kanałach digital
  • Działania typu outbound
  • Działania w oparciu o społeczności i content (inbound)
  • Marketing w wyszukiwarkach (SEO)
  • E-mail marketing, działania afiliacyjne, marketing automation 
Lekcja 5

Analityka, dane i prywatność

  • Rozumienie danych
  • Analityka i analiza danych
  • Dane, sztuczna inteligencja (AI) i machine learning
  • Raportowanie i wizauizacja danych
  • Popraw swoje umiejętności prezentacji
  • Przekształcanie danych w działania
  • Prywatność, etyka i ochrona danych
Lekcja 6

Zarządzanie zespołem digital

  • Zrozumienie roli managera w zespole
  • Jak delegować zadania do swojego zespołu
  • Jak motywować swój team
  • Zarządzanie zespołami: hybrydowym i pracującym zdalnie
  • Efektywne przekazywanie informacji zwrotnej
  • Budowanie udanej współpracy w zespole
  • Zarządzanie "w górę"
  • Radzenie sobie z niepowodzeniami
  • Zarządzaj efektywnie swoim czasem
Lekcja 7

Budżet i zarządzanie zespołem

  • Planowanie budżetu marketingowego w kanałach digital
  • Stosowanie budżetu w kanałach digital
  • Rekrutacja i szkolenia zespołu digital
  • Zarządzanie efektywnością
  • Coaching i mentoring
  • Wzmocnij swoje umiejętności rozwiązywania problemów
Lekcja 8

Digital leadership

  • Zostań liderem digital
  • Zmiana od zarządzania do przywództwa
  • Budowanie efektywnych relacji w zespole
  • Przewodzenie z wykorzystaniem inteligencji emocjonalnej
  • Adaptacja w miejscu pracy
  • Wzmocnij swoją kreatywność
  • Zarządzanie konfliktem
Lekcja 9

Zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne

  • Analiza sytaucji wyjściowej i grup docelowych 
  • Określanie grup docelowych
  • Definiowanie celów strategii
  • Wybór kanałów digital
  • Określanie planu działania
  • Wskaźniki i mierzenie postępu
  • Podstawowa umiejętność: myślenie startegiczne
Lekcja 10

Zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital 

  • Zarządzanie działaniami digital i transformacją digital
  • Wdrażanie i egzekucja strategii digital
  • Zarządzanie efektywnością i wzrostem biznesu
Video chat 1:00

Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu: konsultacje indywidualne

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego

Opinie naszych uczestników

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

Platforma online Socjomanii

Międzynarodowy
certyfikat

Platforma online DMI

 

 

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Gdzie odbędzie się szkolenie?

U nas czy u Ciebie? ;) Online! Na platformie LMS (Learning Management System) Socjomanii.

 

  • Pierwszy etap rozpoczynamy od rozmowy z  konsultantem Socjomanii. Mimo, iż kurs odbywa się w formule online, chcemy poznać cele edukacyjne naszych kursantów i wspierać ich w tym procesie.
  • Kurs kończy się indywidualnym, trwającym do 1h video chatem z wybranym trenerem, który przyjmuje formę powtórzenia materiału oraz odpowiedzenia na najważniejsze pytania, które pojawiły się w trakcie procesu. Konsultacje można podzielić również na sesje wg potrzeb.
  • Do materiałów, które zostały opublikowane na platformie, możesz wracać przez cały czas trwania procesu, a także po jego zakończeniu, w celu powtórzenia wiedzy lub ewaluacji działań.

Platforma online

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Digital Marketing dla Twojego zespołu

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest po ukończeniu kursu oraz realizacji rekomendowanych dołączonych do kursu indywidualnych konsultacji. Egzamin odbywa się na platformie studenta myDMI. Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 75 EUR. Możliwe są łącznie 3 podejścia do egzaminu.
Kiedy najlepiej zapisać się na egzamin i w jakiej formie się odbywa?
Rekomendujemy, aby na egzamin zapisać się po powtórzeniu całego materiału na platformie i indywidualnych konsultacjach z trenerem. Do egzaminu możesz podejść w formie zdalnej.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Konsultanci, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje odbywają się online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy startują kursy? Kiedy otrzymam dostęp do mojego kursu?
Dostęp do platformy e-learningowej każdemu kursantowi przyznajemy indywidualnie. Terminy kursu na stronie są umowne i są związane z naszą rekomendacją co do czasu przejścia przez materiały dydaktyczne - nie warto rozwlekać tego w czasie. Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo po odesłaniu do nas podpisanego formularza zamówienia usługi szkoleniowej oraz do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności. Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Czy wybierając kurs on-line muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów. Jedyną formą na żywo są dodatkowe konsultacje z naszymi trenerami (w pakiecie kursu on-line 1h), na które należy się zapisać z wyprzedzeniem czasowym.
Ile mam czasu na zdanie egzaminu?
Kursantów korzystających z formy on-line zgłaszamy do certyfikacji po przejściu całej ścieżki dydaktycznej. Dzięki temu, dopiero od tego momentu naliczany jest okres pół roku na podejście do egzaminu. Jeśli w tym czasie Socjomania otrzyma wiadomość o nadchodzącej zmianie syllabusa, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym, do kiedy możesz zdać egzamin z obecnej wersji programu kursu.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Po ukończeniu kursu na platformie Socjomania może wystawić imienne zaświadczenie. Certyfikat wydawany jest tylko tym osobom, które po ukończonym kursie podeszły i pomyślnie go zdały egzamin, uzyskując wynik powyżej 60%. Certyfikat wydaje Digital Marketing Institute, na którego licencji Socjomania prowadzi międzynarodowe kursy Digital Marketing i Strategy & Leadership.
Czy pod kątem merytorycznym kurs on-line różni się od materiału w kursie w formule webinarowej? Czy po tych kursach są inne egzaminy?
Pod kątem merytorycznym oba kursy nie różnią się od siebie - różnica dotyczy jedynie formy nauki (on-line vs zajęcia webinarowe). Egzamin przeprowadzony po kursach jest taki sam - w formie testu w formule online poprzez platformę DMI.
Jak długo będę miał/a dostęp do materiałów na platformie?
Kupując kurs on-line otrzymujesz dostęp do platformy na okres 1 roku oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie (nowych syllabusów). Pamiętaj jednak, że do egzaminu możesz podejść z tych materiałów dydaktycznych, z których zgłosiliśmy Cię do procesu certyfikacji, od tego momentu naliczany jest bowiem czas podejścia do testu w formule online na platformie DMI. Nie wpływa to jednak na dostępność dla Ciebie materiałów na naszej platformie.
Czy mogę rozłożyć płatność na raty?
Tak, dopuszczamy możliwość płatności ratalnej. Jeśli chcesz rozbić płatność za kurs na 2 raty, to Twoja płatność zostanie podzielona na 2 transze z założeniem, iż pierwsza płatność powinna do nas dotrzeć przed udostępnieniem kursu. Termin płatności za drugą transzę ustalimy z Tobą indywidualnie.

Nie korzystamy z pośredników, cały proces odbywa się bezpośrednio pomiędzy Socjomanią, a klientem na podstawie stosownego formularza zamówienia. Dzięki temu rozwiązaniu, nie generujesz historii kredytowej w Biurze Informacji Kredytowej (BIK). Nasza oferta umożliwia rozłożenie płatności bez wpływu na Twoją ocenę kredytową.

Jeśli chcesz rozłożyć płatność na więcej niż 2 raty, skontaktuj się z nami. Na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. :)

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

4 290,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?