0
EN
szkolenia otwarte
25.04 - 13.06

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

(48)
25.04 - 13.06 Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

Zaawansowany

6 spotkań

Webinar

Pozostało 8 miejsc
6 900,00 zł 6 000,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/9

Kurs dostępny na raty

Rozwijamy dostępność naszych kursów, umożliwiając Ci spłatę w wygodnych ratach. Bezpiecznie, bez pośredników, bez wpływu na BIK. Nasza oferta umożliwia rozłożenie płatności bez wpływu na Twoją ocenę kredytową. Cały proces odbywa się pomiędzy Tobą a Socjomanią.

Skontaktuj się z nami - dostosujemy warunki do Twoich potrzeb!

Chcę kupić kurs na raty

Charakterystyka kursu

digital marketing institute

Certyfikowany kurs Digital Strategy & Leadership na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter. 

Dla kogo jest kurs

Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.

Zakres tematyczny

Kurs Strategy &Leadership obejmuje materiały dydaktyczne na platformie on-line (DMI i Socjomanii), na których uczestnicy zapoznają  się z tematami takimi jak: 

  • zarządzanie działaniami marketingowymi,

  • podstawy komunikacji,

  • digital marketing i Customer Experience,

  • digital channels - kanały komunikacji digital,

  • analityka, dane i prywatność,

  • zarządzanie zespołem digital,

  • budżet i zarządzanie zespołem,

  • digital leadership,

  • zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne,

  • zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital.

Uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu strategii digital.

Certyfikacja

Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Leadership) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

137 partnerów na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Socjomania Platinum Partnerem
Digital Marketing Institute za wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku

Socjomania została wyróżniona spośród 137 Partnerów Edukacyjnych Digital Marketing Institute na świecie i nagrodzona za wysokie wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku:

  • spośród zgłoszonych kursantów do procesu certyfikacji, aż 93% podeszło do egzaminu po zakończonym kursie,
  • z tego 83% kursantów pomyślnie zdało egzamin,
  • a wskaźnik satysfakcji oceny kursantów z przeprowadzonego szkolenia oraz przygotowania do egzaminu wynosił
    80%. 


Co oznacza, że Socjomania znalazła się w pierwszej 13 Partnerów edukacyjnych Digital Marketing Institute.

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

Wstęp do Digital Marketingu

Zarządzanie działaniami marketingowymi 

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia zagadnienia powiązane z budowaniem strategii.

Wstęp do Digital Marketingu

Podstawy komunikacji 

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z komunikacją wielokanałową, z uwzględnieniem badań marketingowych i strategii planowania mediów.

Wstęp do Digital Marketingu

Digital marketing i Customer Experience

Moduł traktuje kompleksowo temat planowania komunikacji w oparciu o dobre praktyki z zakresu CX.

Wstęp do Digital Marketingu

Kanały komunikacji digital

Moduł dostarcza wiedzy na temat specyfiki, planowania i doboru kanałów komunikacji digital. Omawiane są kompleksowo najpopularniejsze kanały inbound i outbound marketingu oraz planowanie cross-mediowe.

Wstęp do Digital Marketingu

Analityka, dane i prywatność

Moduł pokazuje potencjał jaki niesie za sobą gromadzenie i efektywne wykorzystywanie danych za pomocą dostępnych narzędzi digital oraz rozwiązań AI (sztuczna inteligencja)

Wstęp do Digital Marketingu

Budżet i planowanie zasobów

Moduł dostarcza wiedzy na temat typów budżetów w digital marketingu oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie zarządzać alokacją zasobów - na szczeblu wewnętrznym oraz poprzez outsourcing.

Wstęp do Digital Marketingu

Zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne

Moduł pokazuje potencjał jaki niesie za sobą gromadzenie i efektywne wykorzystywanie danych za pomocą dostępnych narzędzi digital oraz rozwiązań AI (sztuczna inteligencja).

Wstęp do Digital Marketingu

Zarządzanie zespołem digital i digital leadership

Moduły wyjaśniają i tłumaczą rolę lidera digital w organizacji oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie wdrażać globalne strategie digital oraz budować interdyscyplinarny zespół.

Wstęp do Digital Marketingu

Zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital 

Ten moduł uczy tworzenia strategii digital przez pryzmat najważniejszych założeń (analizy sytuacji wyjściowej, określenie grup docelowych, określania celów i KPI, dobór kanałów, taktyk oraz zasobów) w odniesieniu do celów biznesowych.

Program szkolenia

10:00

Zarządzanie działaniami marketingowymi

  • Marketing strategiczny
  • Badania rynkowe i zachowania konsumentów
  • Rozpoznanie sytuacji rynkowej
  • Projektowanie programu marketingowego - 4P
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Podstawy komunikacji

  • Podstawy komunikacji marketingowej
  • Podstawy komunikacji w kanałach digital
  • Budowa silnej marki
  • Komunikacja marki
  • Public relations 
  • Zarządzanie kryzysowe
17:00

Zakończenie

10:00

Digital marketing i Customer Experience

  • Planowanie działań marketingowych w kanałach digital
  • Wielokanałowa strategia marketingowa 
  • Klientocentryczność i doświadczenia klienta
  • Zasady strategii UX
  • Myślenie zwinne (Agile Thinking)
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital channels - kanały komunikacji digital 

  • Planowanie działań w kanałach digital
  • Działania typu outbound
  • Działania w oparciu o społeczności i content (inbound)
  • Marketing w wyszukiwarkach (SEO)
  • E-mail marketing, działania afiliacyjne, marketing automation 
17:00

Zakończenie

10:00

Analityka, dane i prywatność

  • Rozumienie danych
  • Analityka i analiza danych
  • Dane, sztuczna inteligencja (AI) i machine learning
  • Raportowanie i wizualizacja danych
  • Popraw swoje umiejętności prezentacji
  • Przekształcanie danych w działania
  • Prywatność, etyka i ochrona danych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

 

Digital leadership

  • Zostań liderem digital
  • Zmiana od zarządzania do przywództwa
  • Budowanie efektywnych relacji w zespole
  • Przewodzenie z wykorzystaniem inteligencji emocjonalnej
  • Adaptacja w miejscu pracy
  • Wzmocnij swoją kreatywność
  • Zarządzanie konfliktem
17:00

Zakończenie

10:00

Budżet i zarządzanie zespołem

  • Planowanie budżetu marketingowego w kanałach digital
  • Stosowanie budżetu w kanałach digital
  • Rekrutacja i szkolenia zespołu digital
  • Zarządzanie efektywnością
  • Coaching i mentoring
  • Wzmocnij swoje umiejętności rozwiązywania problemów
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Zarządzanie zespołem digital

  • Zrozumienie roli managera w zespole
  • Jak delegować zadania do swojego zespołu
  • Jak motywować swój team
  • Zarządzanie zespołami: hybrydowym i pracującym zdalnie
  • Efektywne przekazywanie informacji zwrotnej
  • Budowanie udanej współpracy w zespole
  • Zarządzanie "w górę"
  • Radzenie sobie z niepowodzeniami
  • Zarządzaj efektywnie swoim czasem
17:00

Zakończenie

10:00

Zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne

  • Analiza sytaucji wyjściowej i grup docelowych 
  • Określanie grup docelowych
  • Definiowanie celów strategii
  • Wybór kanałów digital
  • Określanie planu działania
  • Wskaźniki i mierzenie postępu
  • Podstawowa umiejętność: myślenie strategiczne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital 

  • Zarządzanie działaniami digital i transformacją digital
  • Wdrażanie i egzekucja strategii digital
  • Zarządzanie efektywnością i wzrostem biznesu
17:00

Zakończenie

10:00

Prezentacje uczestników za zakończenie kursu

  • Prezentacje uczestników - każdy uczestnik prezentuje projekt strategii (lub jej wybrany element) opracowany w ramach kursu
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu

  • Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu - symulacja egzaminu w oparciu o przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00

Zakończenie

Opinie naszych uczestników

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

Platforma online Socjomanii

Międzynarodowy
certyfikat

Baza wiedzy DMI

Praca nad własnym case study w trakcie kursu

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Dowiedz się więcej o kursie

Strategy & Leadership dla Twojego zespołu

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 75 EUR.
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Konsultanci, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje odbywają się online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Do kogo skierowane są webinary?
Webinary skierowane są do osób, które chcą odbyć pełnowartościowe szkolenie w czasie rzeczywistym. Nasze webinary mają interaktywną formę. Dbamy o to, aby każdy uczestnik mógł wziąć udział w dyskusji i zaplanowanych ćwiczeniach.
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować z udziału w webinarium?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia danej edycji kursu w formule webinarium, możliwy jest udział w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia danej edycji kursu, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) uczestnika.
Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Jaki jest limit osób, które biorą udział w jednym webinarze?
Dbamy o to, aby nasze grupy były nieduże, by zachować interaktywną formę zajęć, dlatego w jednym spotkaniu może wziąć udział max. 12 osób.
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Przed kursem uczestnicy otrzymują przewodnik ze wskazówkami jak krok po kroku założyć takie konta demo.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy mogę skorzystać z więcej niż jednej godziny konsultacji?
Tak. Możesz je dokupić kontaktując się indywidualnie z Concierge.
Kiedy najlepiej zapisać się na egzamin i w jakiej formie się odbywa?
Rekomendujemy, aby na egzamin zapisać się po powtórzeniu całego materiału na platformie i indywidualnych konsultacjach z trenerem. Do egzaminu możesz podejść w wybranej przez siebie placówce Pearson VUE lub w formie zdalnej.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

6 900,00 zł 6 000,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?