0
EN
szkolenia otwarte
01 - 31.10

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

(48)
01 - 31.10 Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Zaawansowany

Online

Online

Pozostało 8 miejsc
3 960,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Charakterystyka kursu

digital marketing institute

Certyfikowany kurs Digital Strategy & Planning na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter. Dodatkowo uzupełniony o informacje z polskiego rynku.

Dla kogo jest kurs
Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.

Zakres tematyczny
Kurs digital strategy planning obejmuje 6 cotygodniowych zjazdów, podczas których omawiane są tematy takie jak: planowanie kampanii reklamowej, budowanie strategii komunikacji marketingowej, strategia mediowa, planowanie mediów, reklama internetowa, planowanie komunikacji.

Nasze zajęcia wzbogacone są o równoległe kursy na platformach on-line (DMI i Socjomanii), gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu strategii digital.

Certyfikacja
Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Planning) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

Praktyczne korzyści
W trakcie kursu uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności pracując nad własnymi strategiami digital według modelu SOSTAC pod okiem specjalisty. Podczas zajęć uczestnicy wymieją się doświadczeniami, wiedzą. Bardzo często mają miejsce dyskusje pozwalające spojrzeć na zagadnienia, problemy z różnych perspektyw.

90 partnerów na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

Wstęp do Digital Marketingu

Wstęp do Digital Strategy & Planning

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia zagadnienia powiązane z budowaniem strategii.

Wstęp do Digital Marketingu

Komunikacja tradycyjna

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z komunikacją wielokanałową, z uwzględnieniem badań marketingowych i strategii planowania mediów.

Wstęp do Digital Marketingu

Komunikacja digital

Moduł traktuje kompleksowo na temat planowania komunikacji w kanałach digital, z wykorzystaniem dostępnych zasobów ludzkich, narzędzi, źródeł insightów konsumenckich oraz budżetu.

Wstęp do Digital Marketingu

Kanały komunikacji digital

Moduł dostarcza wiedzy na temat specyfiki, planowania i doboru kanałów komunikacji digital. Omawiane są kompleksowo najpopularniejsze kanały inbound i outbound marketingu oraz planowanie cross-mediowe.

Wstęp do Digital Marketingu

Marketing automation 

Moduł omawia wykorzystywanie narzędzi automatyzacji marketingu z oprogramowaniem CRM, skupia się na sprzedaży, rozwoju i zarządzaniu klientami. Zapewnia dogłębne omówienie generowania, zarządzania i pielęgnowania potencjalnych klientów.

Wstęp do Digital Marketingu

Budżet i planowanie zasobów

Moduł dostarcza wiedzy na temat typów budżetów w digital marketingu oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie zarządzać alokacją zasobów - na szczeblu wewnętrznym oraz poprzez outsourcing.

Wstęp do Digital Marketingu

Big data i analityka

Moduł pokazuje potencjał jaki niesie za sobą gromadzenie i efektywne wykorzystywanie danych za pomocą dostępnych narzędzi digital oraz rozwiązań AI (sztuczna inteligencja).

Wstęp do Digital Marketingu

Digital Leadership

Moduł wyjaśnia i tłumaczy rolę lidera digital w organizacji oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie wdrażać globalne strategie digital oraz budować interdyscyplinarny zespół.

Wstęp do Digital Marketingu

Projektowanie strategii

Ten moduł uczy tworzenia strategii digital przez pryzmat najważniejszych założeń (analizy sytuacji wyjściowej, określenie grup docelowych, określania celów i KPI, dobór kanałów, taktyk oraz zasobów).

Program szkolenia

Lekcja 1 2:38

Zajęcia na platofmie e-learningowej - Wprowadzenie do Digital Strategy & Planning

  • Założenia i metodologia pracy Digital Marketing Institute
  • Wprowadzenie do planowania strategicznego, typy strategii koncepcje i modele
  • Zagadnienia powiązane z planowaniem strategii
  • Business Value Proposition i Digital Value Proposition w komunikacji marki
  • Zarządzanie strategiczne
  • Raportowanie C- level
  • Zagadanienia prawne
Lekcja 2 2:07

Komunikacja tradycyjna

  • Strategia marki, misja, wizja i wartości
  • Modele marketingowe i komunikacja zintegrowana
  • Tradycyjne kanały komunikacji
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zachowania konsumenckie w erze technologii
  • Badania marketingowe
  • Planowanie komunikacji i planowanie kreatywne
  • Strategia mediowa i planowanie mediów
  • Współpraca z agencjami komunikacji
  • Zagadnienia prawne i etyczne
Lekcja 3 2:31

Komunikacja w erze digital

  • Koncepcje i definicje
  • Grupy docelowe
  • Planowanie komunikacji w kanale digital (zachowania konsumenckie, elementy kampanii, big data, kanały komunikacji i digital PR)
  • Zasoby i realizacja działań w kanałach digital
  • Planowanie kreatywne
  • Planowanie budżetu
  • Digital Marketing Department – zarządzanie oraz rozwój
  • Zarządzanie procesem projektowym i outsourcing
  • Pomiar i analiza efektywności
  • Zagadnienia prawne
Lekcja 4 1:02

Digital channels - kanały komunikacji digital 

  • Wprowadzenie
  • Specyfika, dobór i planowanie kanałów komunikacji (wyzwania oraz planowanie cross mediowe)
  • Mobile marketing
  • Inbound marketing, organic search, SEO i content marketing, social media, email marketing,
  • Outbound marketing i płatne formy promocji, PPC, Display advertising, Paid Social Ads
  • Analiza i raportowanie, kampanie wielokanałowe oraz modelowanie atrybucji
Lekcja 5 2:18

Marketing Automation

  • Kluczowe pojęcia związane z marketing automation
  • Korzyści płynące z wykorzystania  marketing automation
  • Wpływ na sprzedaż
  • Dobre praktyki  dotyczące segmentowania marketingowej bazy danych
  • Zarządzanie leadami
  • Korzystanie z danych w celu skonfigurowania skutecznego i natychmiastowego wysyłania powiadomień
  • Generowanie leadów i najlepsze praktyki prowadzenia komunikacji
  • Analizowanie i optymalizowanie leadów
Lekcja 6 2:06

Big data i analityka

  • Wprowadzenie i podstawowe zagadnienia
  • Specyfika „big data” i typy danych
  • Zbieranie i analizowanie danych
  • Przechowywanie i wizualizacja danych
  • Wpływ danych na podejmowanie decyzji
  • Technologia i sztuczna inteligencja
  • Rola zespołu analitycznego
  • Przechowywanie danych
Lekcja 7 2:21

Digital leadership

  • Rola lidera digital w organizacji
  • Filary strategii i transformacja digital
  • Wdrażanie globalnych strategii digital
  • Budowanie pozycji lidera i wsparcie kadry zarządzającej
  • Budowanie zespołu, proces szkolenia i motywacji
  • Pomiar efektywności i utrzymanie pozycji lidera
Lekcja 8 2:32

Budżet i zasoby

  • Założenia tworzenia budżetu
  • Czynniki kształtujące budżet
  • Metody planowania budżetu
  • Typy budżetów w digital marketingu (budżet marketingowy, kreatywny, mediowy i szkoleniowy)
  • Planowanie zespołu i struktury
  • Outsourcing
  • Hierarchia i zarządzanie w organizacji
  • Zagadnienia prawne
Lekcja 9 2:04

Projektowanie strategii

  • Główne założenia dla formułowania strategii
  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określanie grup docelowych
  • Określanie celów i strukturyzowanie dokumentu
  • Analiza KPI
  • Dobór kanałów i taktyk
  • Dobór zasobów i szacowanie możliwości wdrożenia
  • Mierniki wdrażania i ewaluacja strategii
Video chat 3:00

Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dowiedz się więcej o kursie

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing Strategy & Planning—Karolina Majewska

1:07 min

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

Platforma online Socjomanii

Międzynarodowy
certyfikat

Platforma online DMI

Maksymalnie 8 osób
w grupie

Opinie naszych uczestników

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Gdzie odbędzie się szkolenie?

U nas czy u Ciebie? ;) Online! Na platformie LMS (Learning Management System) Socjomanii.

 

  • Pierwszy etap rozpoczynamy od video chatu z trenerami Socjomanii. Mimo iż szkolenie odbywa się online chcemy poznać cele edukacyjne naszych kursantów i wspierać ich w procesie.
  • Kurs kończy się indywidualnym, trwającym do 3h video chatem z wybranym trenerem, który przyjmuje formę powtórzenia materiału oraz odpowiedzenia na najważniejsze pytania, które pojawiły się w trakcie procesu.
  • Do materiałów, które zostały opublikowane na platformie, możesz wracać przez cały czas trwania procesu, a także po jego zakończeniu, w celu powtórzenia wiedzy lub ewaluacji działań.

Platforma online

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Digital Marketing dla Twojego zespołu

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie.
Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

+ 1 h konsultacji GRATIS 3 960,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Planning
19.09 - 24.10 Brak miejsc 05.11 - 10.12 6 wolnych miejsc 16.01 - 20.02 8 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?