0
EN
szkolenia otwarte
09.12 - 27.01

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

(48)
09.12 - 27.01 Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Zaawansowany

6 spotkań

Webinar

Pozostało 7 miejsc
6 700,00 zł 5 360,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie. 

Charakterystyka kursu

 
 
 
 
 
 
 
 

Certyfikowany kurs Digital Strategy & Planning na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter. Dodatkowo uzupełniony o informacje z polskiego rynku.

Dla kogo jest webinar
Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.

Zakres tematyczny
Kurs digital strategy planning obejmuje 6 cotygodniowych zjazdów, podczas których omawiane są tematy takie jak: planowanie kampanii reklamowej, budowanie strategii komunikacji marketingowej, strategia mediowa, planowanie mediów, reklama internetowa, planowanie komunikacji.

Nasze zajęcia wzbogacone są o równoległe materiały na platformie on-line (Socjomanii), gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzającymi tematykę kursu strategii digital.

Certyfikacja
Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Planning) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

Praktyczne korzyści
W trakcie kursu uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności pracując nad własnymi strategiami digital według modelu SOSTAC pod okiem specjalisty. Podczas zajęć uczestnicy wymieniają się doświadczeniami, wiedzą. Bardzo często mają miejsce dyskusje pozwalające spojrzeć na zagadnienia, problemy z różnych perspektyw.

90 partnerów na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

Wstęp do Digital Marketingu

Wstęp do Digital Strategy & Planning

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia zagadnienia powiązane z budowaniem strategii.

Wstęp do Digital Marketingu

Komunikacja tradycyjna

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z komunikacją wielokanałową, z uwzględnieniem badań marketingowych i strategii planowania mediów.

Wstęp do Digital Marketingu

Komunikacja digital

Moduł traktuje kompleksowo na temat planowania komunikacji w kanałach digital, z wykorzystaniem dostępnych zasobów ludzkich, narzędzi, źródeł insightów konsumenckich oraz budżetu.

Wstęp do Digital Marketingu

Kanały komunikacji digital

Moduł dostarcza wiedzy na temat specyfiki, planowania i doboru kanałów komunikacji digital. Omawiane są kompleksowo najpopularniejsze kanały inbound i outbound marketingu oraz planowanie cross-mediowe.

Wstęp do Digital Marketingu

Marketing automation 

Moduł omawia wykorzystywanie narzędzi automatyzacji marketingu z oprogramowaniem CRM, skupia się na sprzedaży, rozwoju i zarządzaniu klientami. Zapewnia dogłębne omówienie generowania, zarządzania i pielęgnowania potencjalnych klientów.

Wstęp do Digital Marketingu

Budżet i planowanie zasobów

Moduł dostarcza wiedzy na temat typów budżetów w digital marketingu oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie zarządzać alokacją zasobów - na szczeblu wewnętrznym oraz poprzez outsourcing.

Wstęp do Digital Marketingu

Big data i analityka

Moduł pokazuje potencjał jaki niesie za sobą gromadzenie i efektywne wykorzystywanie danych za pomocą dostępnych narzędzi digital oraz rozwiązań AI (sztuczna inteligencja).

Wstęp do Digital Marketingu

Digital Leadership

Moduł wyjaśnia i tłumaczy rolę lidera digital w organizacji oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie wdrażać globalne strategie digital oraz budować interdyscyplinarny zespół.

Wstęp do Digital Marketingu

Projektowanie strategii

Ten moduł uczy tworzenia strategii digital przez pryzmat najważniejszych założeń (analizy sytuacji wyjściowej, określenie grup docelowych, określania celów i KPI, dobór kanałów, taktyk oraz zasobów).

Dowiedz się więcej o kursie

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing Strategy & Planning—Karolina Majewska

1:07 min

Program szkolenia

Przed startem kursu

Zajęcia na platofmie e-learningowej - Wprowadzenie do Digital Strategy & Planning

  • Założenia i metodologia pracy Digital Marketing Institute
  • Wprowadzenie do planowania strategicznego, typy strategii koncepcje i modele
  • Zagadnienia powiązane z planowaniem strategii
  • Business Value Proposition i Digital Value Proposition w komunikacji marki
  • Zarządzanie strategiczne
  • Raportowanie C- level
  • Zagadanienia prawne
10:00

Komunikacja tradycyjna

  • Strategia marki, misja, wizja i wartości
  • Modele marketingowe i komunikacja zintegrowana
  • Tradycyjne kanały komunikacji
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zachowania konsumenckie w erze technologii
  • Badania marketingowe
  • Planowanie komunikacji i planowanie kreatywne
  • Strategia mediowa i planowanie mediów
  • Współpraca z agencjami komunikacji
  • Zagadnienia prawne i etyczne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Komunikacja w erze digital

  • Koncepcje i definicje
  • Grupy docelowe
  • Planowanie komunikacji w kanale digital (zachowania konsumenckie, elementy kampanii, big data, kanały komunikacji i digital PR)
  • Zasoby i realizacja działań w kanałach digital
  • Planowanie kreatywne
  • Planowanie budżetu
  • Digital Marketing Department – zarządzanie oraz rozwój
  • Zarządzanie procesem projektowym i outsourcing
  • Pomiar i analiza efektywności
  • Zagadnienia prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Digital channels - kanały komunikacji digital - część I

  • Wprowadzenie
  • Specyfika, dobór i planowanie kanałów komunikacji (wyzwania oraz planowanie cross mediowe)
  • Mobile marketing
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital channels - kanały komunikacji digital - część II

  • Inbound marketing, organic search, SEO i content marketing, social media, email marketing,
  • Outbound marketing i płatne formy promocji, PPC, Display advertising, Paid Social Ads
  • Analiza i raportowanie, kampanie wielokanałowe oraz modelowanie atrybucji
17:00

Zakończenie

10:00

Marketing Automation - część I

  • Kluczowe pojęcia związane z marketing automation
  • Korzyści płynące z wykorzystania  marketing automation
  • Wpływ na sprzedaż
  • Dobre praktyki  dotyczące segmentowania marketingowej bazy danych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Marketing Automation - część II

  • Zarządzanie leadami
  • Korzystanie z danych w celu skonfigurowania skutecznego i natychmiastowego wysyłania powiadomień
  • Generowanie leadów i najlepsze praktyki prowadzenia komunikacji
  • Analizowanie i optymalizowanie leadów
17:00

Zakończenie

10:00

 Big Data

  • Wprowadzenie i podstawowe zagadnienia Specyfika „big data” i typy danych
  • Zbieranie i analizowanie danych
  • Przechowywanie i wizualizacja danych
  • Wpływ danych na podejmowanie decyzji Technologia i sztuczna inteligencja
  • Rola zespołu analitycznego
  • Przechowywanie danych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital Leadership

  • Rola lidera digital w organizacji
  • Filary strategii i transformacja digital
  • Wdrażanie globalnych strategii digital
  • Budowanie pozycji lidera i wsparcie kadry zarządzającej
  • Budowanie zespołu, proces szkolenia i motywacji Pomiar efektywności i utrzymanie pozycji lidera
17:00

Zakończenie

10:00 17:00

Budżet i zasoby

  • Założenia tworzenia budżetu
  • Czynniki kształtujące budżet
  • Metody planowania budżetu
  • Typy budżetów w digital marketingu (budżet marketingowy, kreatywny, mediowy i szkoleniowy)
  • Planowanie zespołu i struktury
  • Outsourcing
  • Hierarchia i zarządzanie w organizacji
  • Zagadnienia prawne
14:00

Projektowanie strategii

  • Główne założenia dla formułowania strategii
  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określanie grup docelowych
  • Określanie celów i strukturyzowanie dokumentu Analiza KPI
  • Dobór kanałów i taktyk
  • Dobór zasobów i szacowanie możliwości wdrożenia
  • Mierniki wdrażania i ewaluacja strategii
17:00

Zakończenie

10:00 17:00

Prezentacje uczestników i przygotowanie do egzaminu

  • Prezentacje uczestników
    Każdy uczestnik prezentuje projekt strategii (lub jej wybrany element) opracowany w ramach kursu
  • Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu
    Pytania i dyskusja
    Praktyczne uwagi oraz wskazówki
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

Platforma online Socjomanii

Międzynarodowy
certyfikat

Baza wiedzy DMI

Maksymalnie 8 osób
w grupie

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Dowiedz się więcej o kursie

Strategy & Planning dla Twojego zespołu

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 60 EUR.
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Do kogo skierowane są webinary?
Webinary skierowane są do osób, które chcą odbyć pełnowartościowe szkolenie w czasie rzeczywistym. Nasze webinary mają interaktywną formę. Dbamy o to, aby każdy uczestnik mógł wziąć udział w dyskusji i zaplanowanych ćwiczeniach.
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze webinaru?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia webinaru, możliwy jest udział w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia webinaru, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Jaki jest limit osób, które biorą udział w jednym webinarze?
Dbamy o to, aby nasze grupy były nieduże, by zachować interaktywną formę zajęć, dlatego w jednym spotkaniu może wziąć udział max. 8 osób.
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy mogę skorzystać z więcej niż jednej godziny konsultacji?
Tak. Podczas rejestracji na webinar, w koszyku możesz dodać dodatkowe godziny konsultacji.
 Możesz je również dokupić po spotkaniu kontaktując się indywidualnie z Concierge.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

+ 1 h konsultacji GRATIS 6 700,00 zł 5 360,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?