Podstawowy
Kurs Strategy & Leadership 90h + Karnet Open 215h
Kurs Online
Pozostało 19 miejsc
Karnet open na wiedzę to dostęp do wszystkich autorskich kursów online Socjomanii realizowanych na platformie e-learningowej na 3 miesiące. Dostęp do kursów w ramach karnetu możesz aktywować w ciągu 12 miesięcy od zakupu.
Łączna wartość kursów dostępnych w ramach karnetu to ponad 12 tys. złotych!
Certyfikowany kurs Digital Strategy & Leadership na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter. Dodatkowo uzupełniony jest o informacje z polskiego rynku.
Dla kogo jest kurs
Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.
Zakres tematyczny
Kurs Strategy &Leadership obejmuje materiały dydaktyczne na platformie on-line (DMI i Socjomanii), na których uczestnicy zapoznają się z tematami takimi jak:
Uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu strategii digital.
Certyfikacja
Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Leadership) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.
W pakiecie PREMIUM oferujemy dodatkową 1h konsultacji indywidualnych z trenerem Socjomanii, które możesz wykorzystać np. w celu przygotowania do egzaminu.
Chcesz zaimponować pracodawcy? Alternatywną opcją, jest godzinny digitalk dla Twojego zespołu.
Digitalk to merytoryczne i inspirujące wystąpienie Trenera Socjomanii, które dostarczy kompleksowej wiedzy w skondensowanej formie.
Możesz wybrać jeden z 3 tematów digitalków:
1. AI w biznesie
2. Trendy w social mediach
3. Personal branding na LinkedIn
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.
Strateg marketingowy. W pracy stawia na nieszablonowe i nowatorskie rozwiązania, gdzie w centrum stawiany jest użytkownik. Współpracowała z markami tj.: Skanska, Nokia, czy Santander Consumer Bank Polska. Szerokie doświadczenie w branży e-commerce zdobywała zarządzając projektami z obszaru budowania marki, mediów społecznościowych oraz kampanii SEO/SEM. Certyfikowany facylitator i miłośniczka procesu Design Thinking, co zwieńcza organizacją corocznej charytatywnej konferencji I DESIGN. W Socjomanii prowadzi szkolenia zajęcia w ramach kursów DMI, a także projekty dedykowane.
Od samego początku związana z planowaniem działań marketingowych oraz ich egzekucją. Brała czynny udział w kształtowaniu modelu biznesowego oraz w procesie pozyskiwania pierwszych 4000 płacących klientów. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści.
Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.
Wykorzystując swoje doświadczenie zawodowe prowadzi szkolenia social media i strategii digital marketingowych, planowania kampanii i komunikacji a także analizowania i audytowania działań w SM i grup docelowych. W swoim podejściu łączy wiedzę teoretyczną, praktyczne doświadczenie i kompetencje zdobyte w swojej wcześniejszej pracy w agencji. Jest certyfikowanym trenerem DMI kursu Digital Marketing.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami