0
EN
szkolenia otwarte
19.05

Customer Journey

(1)
19.05 Customer Journey

Podstawowy

1 dzień

Webinar

Pozostało 8 miejsc
780,00 zł 650,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Obecnie wszyscy się reorganizujemy, dlatego my również dostosowujemy się do zaleceń władz i dołączamy się do akcji #zostańwdomu. Dbając o bezieczeństwo trenerów i uczestników szkolenia nasze zajęcia będą prowadzone w formie webinarów on-line w planowanych terminach

Informacje o warsztatach Customer Journey

Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą. 

Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów, chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design.

Zaprojektowaliśmy czterogodzinny kurs, na którym opowiemy Ci o narzędziu, pokażemy praktyczne zastosowanie i na żywym organizmie nauczymy Cię, jak wykorzystywać CJ w praktyce. 

Chcemy podzielić się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż na customer journey. Przygotujemy Cię do roli lidera - prowadzącego część pracy z narzędziem w grupie, co pomoże Ci w samodzielnym przekazaniu wiedzy/praktykowaniu jej ze swoim zespołem po warsztacie.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Program szkolenia

9:00

Customer Journey - założenia, znaczenie i sposoby wykorzystania

9:15

Metody badawcze - pozyskiwanie danych ilościowych i jakościowych na temat odbiorców

  • Wskazanie metod badawczych: procesów, narzędzi digital i offline, żródeł, wyjaśnienie znaczenia dobrego przygotowania do tworzenia customer journey na realnych danych równocześnie na realnych potrzebach i punktach styku klientów
9:30

Warsztat digital research

  • Przygotowanie danych do praktycznego warsztatu customer journey. Wykorzystanie wybranych narzędzi z poprzedniego zagadnienia
10:00

Narzędzie: Identyfikacja i priorytetyzacja potrzeb odbiorców

  • Kano model - omówienie w celu nastawienia uczestników na optykę priorytetyzacji poszczególnych potrzeb, oczekiwań, kroków, punktów styku
10:15

Warsztat customer journey mapping - projektowanie ścieżki klienta w wybranych obszarach

  • Persona odbiorcy a różne scenariusze korzystania z usługi,
  • Customer Journey Mapping - mapowanie ścieżki klienta, 
  • Określenie punktów styku,
  • Określenie kanałów, 
  • Identyfikacja doświadczeń, 
  • Identyfikacja problemów/szans produktowych/usługowych
  • Priorytetyzacja potrzeb/kierunków rozwoju/zmian usługi/produktu
12:30

Customer Journey i co dalej? Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia

  • Krótki warsztat ideacji - co dalej z danymi z Customer Journey? Sposoby walidacji danych
  • Dalsze kroki kontynuacji pracy z Customer Journey - panel dyskusyjny, wskazanie etapów procesu, narzędzi, wskazówki jak przeprowadzić warsztat customer journey w swojej firmie?
13:00

Podsumowanie warsztatów

  • Podsumowanie najważniejszych zagadnień, narzędzi i wniosków,
  • Sesja Q&A dla uczestników
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób zarządzających organizacją

Którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesu) do nowych warunków

Specjalistów ds. produktów, usług, doświadczeń klienta (CX)

Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta

Liderów zmian

Poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

atmosphere

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Interaktywna
forma szkoleń

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Customer Journey

+ 1 h konsultacji GRATIS 780,00 zł 650,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Customer Journey

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?