0
EN
szkolenia otwarte

Narzędzia digital Employer Branding i Employee Advocacy

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Narzędzia digital Employer Branding i Employee Advocacy
27.11 5 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu Narzędzia digital Employer Branding i Employee Advocacy

Działania Employer Branding i Employee Advocacy coraz częściej przyczyniają się do wzrostu zasięgu naszych treści marketingowych oraz produktowych a także zwiększenia ilości leadów w rekrutacji oraz wzrostu pozytywnych informacji o firmie.
Dlatego tak ważne jest poznanie możliwości, jakie dają nam narzędzia digital, które są używane przez aktualnych i przyszłych pracowników firmy. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy LinkedIn wykorzystywane są przez większość firm. A co z działaniami SEO, ciekawą stroną „kariera” na www czy chatbotami? Dzięki szkoleniu zapoznasz się z nowoczesnymi narzędziami do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w firmie. Zyskasz możliwość przetestowania narzędzi do motywacji pracowników czy takie, które usprawniają dystrybucję. Zapoznamy się również ze statystykami, które szczegółowo przeanalizujemy.

Zapraszamy na szkolenie z doświadczonym konsultantem, mającym na koncie ponad 300 szkoleń z firmami takimi jak Bosch, COTY, FRoSTA, TEB Academy, Codecool, Continental, Lasy Państwowe, Komisja Europejska i wiele innych.

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Powitanie, przedstawienie trenera i uczestników
  • Zdefiniowanie celów szkolenia

Digital Employer Branding (EB) i Employee Advocacy (EA)

  • Omówienie najważniejszych trendów
  • EB i EA kiedyś, dziś i w przyszłości - future mapping / mapowanie wyzwań - warsztat podczas którego zidentyfikujemy wyzwania w kontekście działań EB i EA, a do których w trakcie szkolenia dopasujemy najlepsze rozwiązania i narzędzia
  • EB wewnętrzny a zewnętrzny i ich cele
  • Case studies wprowadzające

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

Komunikacja marki pracodawcy i budowanie zasięgu - przegląd najważniejszych kanałów digital, możliwości i taktyki

  • SEO i strona internetowa w działaniach EB
  • Strona "kariera"
  • Serwisy społecznościowe profesjonalne (LinkedIn, Goldenline) a masowe (Facebook, Instagram, YouTube itp.) 
  • Messenger i chatboty
  • Platformy reklamowe - Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads
  • Narzędzia monitoringu opinii i serwisy pracowe

Rekrutacja

  • Przegląd i porównanie najważniejszych narzędzi wspierających poszukiwanie kandydatów i zarządzanie rekrutacją (m.in LinkedIn Premium, eRecruiter i inne narzędzia ATS)

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

Onboarding

  • Przegląd i porównanie najważniejszych narzędzi dedykowanych proceson onboardingowym oraz narzędzi wspierających (m.in Talmundo, Click Boarding i inne)

Komunikacja wewnętrzna i motywowanie

  • Przegląd i porównanie popularnych narzędzi komunikacji wewnętrznej i ich funkcji (m.in. Slack, Facebook Workplace, Jabber i inne)
  • Narzędzia automatyzacji działań (IFTTT, Zapier)
  • Narzędzia do motywowania i angażowania pracowników wykorzystujące systemy grywalizacyjne, systemy kafeteryjne, programy partnerskie i referencje - m.in. Carrotspot, Motivizer, Talento i inne
  • Narzędzia usprawniające dystrybucję treści - m.in. LinkedIn Elevate, Smarp, sharebee i inne
  • Platformy e-learningowe

Analityka

  • Sposoby mierzenia działań EB i EA
  • Najważniejsze wskaźniki i źródła danych
17:00

Zakończenie szkolenia

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?