0
EN
szkolenia otwarte
15.06

Narzędzia digital Employer Branding i Employee Advocacy

(1)
15.06 Narzędzia digital Employer Branding i Employee Advocacy

Podstawowy

1 dzień

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 180,00 zł 950,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Narzędzia digital Employer Branding i Employee Advocacy

Działania Employer Branding i Employee Advocacy coraz częściej przyczyniają się do wzrostu zasięgu naszych treści marketingowych oraz produktowych a także zwiększenia ilości leadów w rekrutacji oraz wzrostu pozytywnych informacji o firmie.
Dlatego tak ważne jest poznanie możliwości, jakie dają nam narzędzia digital, które są używane przez aktualnych i przyszłych pracowników firmy. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy LinkedIn wykorzystywane są przez większość firm. A co z działaniami SEO, ciekawą stroną „kariera” na www czy chatbotami? Dzięki szkoleniu zapoznasz się z nowoczesnymi narzędziami do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w firmie. Zyskasz możliwość przetestowania narzędzi do motywacji pracowników czy takie, które usprawniają dystrybucję. Zapoznamy się również ze statystykami, które szczegółowo przeanalizujemy.

Zapraszamy na szkolenie z doświadczonym konsultantem, mającym na koncie ponad 300 szkoleń z firmami takimi jak Bosch, COTY, FROSTA, TEB Academy, Codecool, Continental, Lasy Państwowe, Komisja Europejska i wiele innych.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Powitanie, przedstawienie trenera i uczestników
  • Zdefiniowanie celów szkolenia
10:15

Digital Employer Branding (EB) i Employee Advocacy (EA)

  • Omówienie najważniejszych trendów
  • EB i EA kiedyś, dziś i w przyszłości - future mapping / mapowanie wyzwań - warsztat podczas którego zidentyfikujemy wyzwania w kontekście działań EB i EA, a do których w trakcie szkolenia dopasujemy najlepsze rozwiązania i narzędzia
  • EB wewnętrzny a zewnętrzny i ich cele
  • Case studies wprowadzające
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:40

Komunikacja marki pracodawcy i budowanie zasięgu - przegląd najważniejszych kanałów digital, możliwości i taktyki

  • SEO i strona internetowa w działaniach EB
  • Strona "kariera"
  • Serwisy społecznościowe profesjonalne (LinkedIn, Goldenline) a masowe (Facebook, Instagram, YouTube itp.) 
  • Messenger i chatboty
  • Platformy reklamowe - Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads
  • Narzędzia monitoringu opinii i serwisy pracowe
12:45

Rekrutacja

  • Przegląd i porównanie najważniejszych narzędzi wspierających poszukiwanie kandydatów i zarządzanie rekrutacją (m.in LinkedIn Premium, eRecruiter i inne narzędzia ATS)
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Onboarding

  • Przegląd i porównanie najważniejszych narzędzi dedykowanych proceson onboardingowym oraz narzędzi wspierających (m.in Talmundo, Click Boarding i inne)
15:00

Komunikacja wewnętrzna i motywowanie

  • Przegląd i porównanie popularnych narzędzi komunikacji wewnętrznej i ich funkcji (m.in. Slack, Facebook Workplace, Jabber i inne)
  • Narzędzia automatyzacji działań (IFTTT, Zapier)
  • Narzędzia do motywowania i angażowania pracowników wykorzystujące systemy grywalizacyjne, systemy kafeteryjne, programy partnerskie i referencje - m.in. Carrotspot, Motivizer, Talento i inne
  • Narzędzia usprawniające dystrybucję treści - m.in. LinkedIn Elevate, Smarp, sharebee i inne
  • Platformy e-learningowe
16:00

Analityka

  • Sposoby mierzenia działań EB i EA
  • Najważniejsze wskaźniki i źródła danych
17:00

Zakończenie szkolenia

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób zainteresowanych Employer oraz Personal Brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej jak również firmowej.

HR managerów

Zainteresowanych poznaniem potencjału  narzędzi LinkedIn Recruiter.

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerów

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Narzędzia digital Employer Branding i Employee Advocacy

1 180,00 zł 950,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Narzędzia digital Employer Branding i Employee Advocacy

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?