0
EN
szkolenia otwarte

Pakiet: Google Ads + Google Analytics

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Pakiet: Google Ads + Google Analytics
Online 18 wolnych miejsc

Informacje o pakiecie kursów wideo online
Google Ads + Google Analytics

 

Jest to połączenie naszych dwóch kursów: Google Ads oraz Google Analytics, które w pakiecie możesz kupić taniej.


Na kursie online Socjomanii zapoznasz się z najbardziej popularną i powszechnie używaną platformą reklamową na świecie oraz sprawdzone narzędzie analityczne pozwalajace na monitoring wyników kampanii oraz ruchu na Twojej stronie. W pierwszej cześci kursu dowiedz sie, czym są kampanie Paid Search, Display oraz Wideo i w jaki sposób mogą one wspierać Twój biznes. Nauczysz się nie tylko obsługi panelu zarządzania reklamami, ale także poprawnej konfiguracji oraz struktury konta reklamowego tak, aby praca na nim była jak najbardziej efektywna. W drugiej części odkrywamy tajniki poprawnej konfiguracji narzędzia Google Analytics, pokażemy jak zbierać, agregować i analizować dane o Twoich użytkownikach oraz klientach, ich działaniach na Twojej stronie, popularności artykułów, które oferujesz, skuteczności źródeł pozyskiwania ruchu i o wielu, wielu innych rzeczy, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe. Dzięki tej części kursu poznasz strukturę platformy analitycznej, jej możliwości oraz dostępne raporty. Zobaczysz, w jaki sposób dostarcza informacje o Twoich potencjalnych klientach oraz o tym, co robią na Twojej stronie. Dowiesz się jak zmierzyć, które publikowane przez Ciebie treści są najskuteczniejsze.

Dowiesz się z naszego szkolenia, jakie cele mogą realizować kampanie reklamowe - na każdym etapie lejka sprzedażowego: od budowania świadomości o Twojej marce lub produkcie i zasięgu wśród grona potencjalnych klientów, poprzez wspomaganie decyzji zakupowych, aż po samą konwersję. Ponadto poznasz możliwości prowadzenia retargetingu - przywracania leadów, które opuściły lejek sprzedażowy oraz precyzyjnego kierowania kampanii pod kątem cech socjodemograficznych, psychograficznych i behawioralnych odbiorców na rynku.

Wreszcie, dowiesz się co oznacza, że reklama jest "skuteczna" i że nie wszystko sprowadza się do wysokiego wskaźnika CTR. Będziesz wiedzieć, jakie metryki i czynniki decydują o efektywności reklamy, częstotoliwości jej wyświetlania oraz o jej koszcie. Przekonasz się, że kampanie Google Ads są jednym z najefektywniejszych narzędzi wspierających Twój biznes, niezależnie od branży, ani tego, jak długo już funkcjonuje na rynku.

A jeśli na Twojej stronie prowadzisz sprzedaż, dokładnie poznasz możliwości analityczne w zakresie E-commerce. Poznasz nie tylko jak i gdzie poznać informacje o obrocie oraz skuteczności sprzedażowej poszczególnych produktów, ale także nauczysz się analizować lejek sprzedażowy oraz ścieżki konwersji Twoich użytkowników. To wiedza, która da Ci znaczną przewagę nad konkurencją w zakresie planowania swoich działań marketingowych: kampanii oraz komunikacji.

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)

 

Program szkolenia

Lekcja 1

Wprowadzenie do kursu

Lekcja 2

Wprowadzenie do Google Ads

  • Rola Google Ads w digital marketingu
  • Tworzenie konta Google Ads
  • Poznanie najważniejszych funkcji interfejsu reklamowego
  • Planner słów kluczowych
  • Podgląd reklam w wyszukiwarce
  • Łączenie kont
Lekcja 3

Marketing w wyszukiwarce

  • Marketing w wyszukiwarce: Wprowadzenie
  • Potencjalny klient w wyszukiwarce
  • Zasady budowania komunikacji reklamowej
  • Zarządzanie strukturą kampanii
  • Atrakcyjność reklamy i zasady jej emisji
  • Interfejs części reklamowej
  • Reklamy
  • Rozszerzenia reklam
  • Tworzenie rozszerzeń reklam
  • Podsumowanie tworzenia kampanii
  • Analiza wyników kampanii
  • Raport podstawowy kampanii
  • Raport rozszerzony o zaangażowanie grupy reklam
  • Raport rozszerzony o konwersje
  • Wyszukiwane słowa kluczowe
  • Wykluczone słowa kluczowe
  • Raport rozszerzony o konkurencje słów kluczowych
  • Raport rozszerzony: Segmenty
Lekcja 4

Reklama Display

  • Wprowadzenie do reklamy Display Ad
  • Google Display Network
  • Opcje reklamy Display
  • Główna zasada Display Ad
  • Możliwości targetowania
  • Tworzenie kampanii Display
  • Retargeting
  • Analiza emisji reklamy
Lekcja 5

Reklama wideo

  • Opcje wideo i modele płatności
  • Tworzenie kampanii wideo
  • Analiza kampanii wideo
Lekcja 6

Podsumowanie

  • Podsumowanie szkolenia
Lekcja 1

Wprowadzenie do analityki webowej

  • Czym jest analityka webowa?
  • Dlaczego wybrać Google Analytics?
Lekcja 2

Google Analytics - wprowadzenie

  • Opcje Google Analytics
  • Jak działa Google Analytics?
  • Jak uzyskać dostęp do Google Analytics?
  • Wersja demonstracyjna Google Analytics
Lekcja 3

Struktura Google Analytics

  • Struktura konta analitycznego
Lekcja 4

Konfiguracja konta analitycznego

  • Kluczowe zakresy konfiguracji
  • Odfiltrowanie niepożądanych danych
  • Odfiltrowanie danych wewnętrznych
  • Odfiltrowanie ruchu automatycznego i sztucznego
  • Odfiltrowanie bramek płatności
  • Monitorowanie wewnętrznej wyszukiwarki serwisu
  • Opcje zaawansowane konfiguracji
  • Włączanie modułu sprzedażowego
  • Połączenie systemu analitycznego z innymi usługami Google
  • Widoki danych
  • Przechowywanie danych
  • Etapy konfiguracji kluczowych celów
  • Konfiguracja lejka konwersji - sprzedaży
  • Grupowanie kanałów
  • Lista sprawdzająca dla poprawnej konfiguracji
Lekcja 5

Wprowadzenie do głównego panelu Google Analytics

  • Jak pracować z danymi?
  • Zrozumienie podstawowych danych
  • Kategorie danych: Odbiorcy
  • Kategorie danych: Zachowanie
  • Kategorie danych: Pozyskiwanie
  • Kategorie danych: Konwersja
  • Kategorie danych: Czas rzeczywisty
Lekcja 6

Praca z danymi

  • Praktyczne wykorzystanie danych analitycznych
  • Podstawowe pojęcia analityczne
  • Kluczowe zasady pracy z danymi
  • Segmentacja danych
  • Weryfikacja zmian i trendów
  • Filtrowanie raportów
  • Tworzenie własnych raportów
  • Tworzenie automatycznych powiadomień
  • Porządkowanie danych marketingowych
Lekcja 7

Zaawansowana analityka webowa

  • Wprowadzenie do zaawansowanych możliwości Google Analytics
  • Efektywne podejście analityczne
  • Jak mierzyć efektywność działań marketingowych?
  • Możliwości systemu analitycznego: Pomiar niestandardowy
Lekcja 8

Google Analytics w codziennej pracy

  • Analiza danych w codziennej pracy
  • Przykłady praktyczne - ćwiczenia
Lekcja 9

Lekcja bonusowa

  • Google Tag Assistant

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEM

Freelancerów lub pracowników etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem PPC.

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?