0
EN
szkolenia otwarte

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Informacje o pakiecie kursów wideo online
Google Ads + Google Analytics

 

Jest to połączenie naszych dwóch kursów: Google Ads oraz Google Analytics, które w pakiecie możesz kupić taniej.


Na kursie online Socjomanii zapoznasz się z najbardziej popularną i powszechnie używaną platformą reklamową na świecie oraz sprawdzone narzędzie analityczne pozwalajace na monitoring wyników kampanii oraz ruchu na Twojej stronie. W pierwszej cześci kursu dowiedz sie, czym są kampanie Paid Search, Display oraz Wideo i w jaki sposób mogą one wspierać Twój biznes. Nauczysz się nie tylko obsługi panelu zarządzania reklamami, ale także poprawnej konfiguracji oraz struktury konta reklamowego tak, aby praca na nim była jak najbardziej efektywna. W drugiej części odkrywamy tajniki poprawnej konfiguracji narzędzia Google Analytics, pokażemy jak zbierać, agregować i analizować dane o Twoich użytkownikach oraz klientach, ich działaniach na Twojej stronie, popularności artykułów, które oferujesz, skuteczności źródeł pozyskiwania ruchu i o wielu, wielu innych rzeczy, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe. Dzięki tej części kursu poznasz strukturę platformy analitycznej, jej możliwości oraz dostępne raporty. Zobaczysz, w jaki sposób dostarcza informacje o Twoich potencjalnych klientach oraz o tym, co robią na Twojej stronie. Dowiesz się jak zmierzyć, które publikowane przez Ciebie treści są najskuteczniejsze.

Dowiesz się z naszego szkolenia, jakie cele mogą realizować kampanie reklamowe - na każdym etapie lejka sprzedażowego: od budowania świadomości o Twojej marce lub produkcie i zasięgu wśród grona potencjalnych klientów, poprzez wspomaganie decyzji zakupowych, aż po samą konwersję. Ponadto poznasz możliwości prowadzenia retargetingu - przywracania leadów, które opuściły lejek sprzedażowy oraz precyzyjnego kierowania kampanii pod kątem cech socjodemograficznych, psychograficznych i behawioralnych odbiorców na rynku.

Wreszcie, dowiesz się co oznacza, że reklama jest "skuteczna" i że nie wszystko sprowadza się do wysokiego wskaźnika CTR. Będziesz wiedzieć, jakie metryki i czynniki decydują o efektywności reklamy, częstotoliwości jej wyświetlania oraz o jej koszcie. Przekonasz się, że kampanie Google Ads są jednym z najefektywniejszych narzędzi wspierających Twój biznes, niezależnie od branży, ani tego, jak długo już funkcjonuje na rynku.

A jeśli na Twojej stronie prowadzisz sprzedaż, dokładnie poznasz możliwości analityczne w zakresie E-commerce. Poznasz nie tylko jak i gdzie poznać informacje o obrocie oraz skuteczności sprzedażowej poszczególnych produktów, ale także nauczysz się analizować lejek sprzedażowy oraz ścieżki konwersji Twoich użytkowników. To wiedza, która da Ci znaczną przewagę nad konkurencją w zakresie planowania swoich działań marketingowych: kampanii oraz komunikacji.

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)

 

Program szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEM

Freelancerów lub pracowników etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem PPC.

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?