0
EN
szkolenia otwarte
21.11

Facebook dla biznesu

(597)
21.11 Facebook dla biznesu

Podstawowy

1 dzień

Kraków

Pozostało 5 miejsc
820,00 zł +23% VAT
Miejsca 5/8

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Inspirujące trendy na Facebooku
  • Polski użytkownik ekosystemu Facebooka
  • Facebook jako baza wiedzy o kliencie, jego preferencjach i potrzebach
  • Jak zmieniają się relacje pomiędzy konsumentem a firmą w dobie social media?
  • Era mobile – charakterystyka i wpływ mobilnego Facebooka na zachowania użytkowników i konsumpcję treści
11:00

Mechanika serwisu Facebook i strategia działania

  • Algorytmy News Feedu i dystrybucja treści na Facebooku
  • Sposoby na zwiększanie zasięgów organicznych
  • Styl komunikacji i dopasowanie go do grupy docelowej
  • Wprowadzenie do „klucza analizy fan page*”
11:50

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

12:00

Content marketing – komunikacja na Facebooku

  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku
  • Charakterystyka wartościowego content marketingu
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści i natywnych funkcji Facebooka
12:30

Komunikacja wizualna – trendy, wpływ na tworzenie, konsumpcję i dystrybucję treści cz.1

  • Najbardziej angażujące i najnowsze formaty wizualne – grafiki, infografiki, wideo, GIFy, Slideshows, Cinemagraphs
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku – Canva, Pixlr, serwisy zdjęciowe, Flipagram, Hyperlapse i inne
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Komunikacja wizualna – trendy, wpływ na tworzenie, konsumpcję i dystrybucję treści cz.2

  • Budowanie i angażowanie społeczności
  • Case studies i przykłady działań content i real-time marketingowych na Facebooku
14:30

Marketing video na Facebooku

  • Facebook vs. YouTube – porównanie serwisów pod kątem materiałów filmowych
  • Zasady tworzenia filmów na Facebooku
  • Facebook Live – angażujące transmisje na żywo
  • Mobile video marketing na Facebooku
15:00

Świadome podejście – analityka i planowanie działań na Facebooku

  • Analiza efektywności działań – statystyki strony, Sotrender i Google Analytics
  • Sposoby analizy zachowań grupy docelowej
  • Analiza obecnych fanów, konkurencji, zainteresowań grupy docelowej z wykorzystaniem Graph Search i zewnętrznych narzędzi
  • Monitoring Internetu – przegląd narzędzi i sposoby wykorzystania
  • Przykłady podziału treści i przygotowania harmonogramu publikacji
  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem działań na Facebooku
16:00

Facebook a obsługa klienta

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych
  • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi radzić?
  • Messenger jako kanał obsługi klienta i CRM
  • Messenger – boty, zintegrowane aplikacje i API
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Facebook a inne kanały – sposoby integracji serwisów społecznościowych
  • Najnowsze zmiany i nowości w ekosystemie Facebooka
  • Czy Facebook umiera? – przyszłość serwisu i trendy
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie serwisu i wykorzystać w pełni jego możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w serwisie, chcących poznać możliwości Facebooka oraz najciekawsze przykłady jego wykorzystania do komunikacji z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania serwisu Facebook

Managerów ds. komunikacji

Chcących doszlifować swoją wiedzę o serwisie, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia związane z Facebokiem.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

atmosphere

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Opinie naszych uczestników

Sprawdź naszą wiedzę!

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Facebook dla biznesu

+ 1 h konsultacji GRATIS 820,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Facebook dla biznesu
25.10 Brak miejsc 08.11 4 wolne miejsca 18.12 6 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?