0
EN
szkolenia otwarte
08.05

Facebook dla biznesu

(597)
08.05 Facebook dla biznesu

Podstawowy

1 dzień

Warszawa

Pozostało 7 miejsc
1 020,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/7

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Inspirujące trendy na Facebooku
  • Polski użytkownik ekosystemu Facebooka
  • Facebook jako baza wiedzy o kliencie, jego preferencjach i potrzebach
  • Jak zmieniają się relacje pomiędzy konsumentem a firmą w dobie social media?
  • Era mobile – charakterystyka i wpływ mobilnego Facebooka na zachowania użytkowników i konsumpcję treści
11:00

Mechanika serwisu Facebook i strategia działania

  • Algorytmy News Feedu i dystrybucja treści na Facebooku
  • Sposoby na zwiększanie zasięgów organicznych
  • Styl komunikacji i dopasowanie go do grupy docelowej
  • Wprowadzenie do „klucza analizy fan page*”
11:50

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

12:00

Content marketing – komunikacja na Facebooku

  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku
  • Charakterystyka wartościowego content marketingu
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści i natywnych funkcji Facebooka
12:30

Komunikacja wizualna – trendy, wpływ na tworzenie, konsumpcję i dystrybucję treści cz.1

  • Najbardziej angażujące i najnowsze formaty wizualne – grafiki, infografiki, wideo, GIFy, Slideshows, Cinemagraphs
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku – Canva, Pixlr, serwisy zdjęciowe, Flipagram, Hyperlapse i inne
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Komunikacja wizualna – trendy, wpływ na tworzenie, konsumpcję i dystrybucję treści cz.2

  • Budowanie i angażowanie społeczności
  • Case studies i przykłady działań content i real-time marketingowych na Facebooku
14:30

Marketing video na Facebooku

  • Facebook vs. YouTube – porównanie serwisów pod kątem materiałów filmowych
  • Zasady tworzenia filmów na Facebooku
  • Facebook Live – angażujące transmisje na żywo
  • Mobile video marketing na Facebooku
15:00

Świadome podejście – analityka i planowanie działań na Facebooku

  • Analiza efektywności działań – statystyki strony, Sotrender i Google Analytics
  • Sposoby analizy zachowań grupy docelowej
  • Analiza obecnych fanów, konkurencji, zainteresowań grupy docelowej z wykorzystaniem Graph Search i zewnętrznych narzędzi
  • Monitoring Internetu – przegląd narzędzi i sposoby wykorzystania
  • Przykłady podziału treści i przygotowania harmonogramu publikacji
  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem działań na Facebooku
16:00

Facebook a obsługa klienta

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych
  • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi radzić?
  • Messenger jako kanał obsługi klienta i CRM
  • Messenger – boty, zintegrowane aplikacje i API
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Facebook a inne kanały – sposoby integracji serwisów społecznościowych
  • Najnowsze zmiany i nowości w ekosystemie Facebooka
  • Czy Facebook umiera? – przyszłość serwisu i trendy
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie serwisu  i wykorzystać w pełni jego możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w serwisie, chcących poznać możliwości Facebooka oraz najciekawsze przykłady jego wykorzystania do komunikacji z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania serwisu Facebook.

Managerów ds. komunikacji

Chcących doszlifować swoją wiedzę o serwisie, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia związane z Facebokiem.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 7 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Zobacz zapowiedź szkolenia

Dowiedz się czego nauczysz się na szkoleniu „Facebook dla biznesu"

1:03

Sprawdź naszą wiedzę!

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Facebook dla biznesu

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 020,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Facebook dla biznesu

Na jakim etapie jesteś?