0
EN
szkolenia otwarte
22.02

Facebook dla biznesu

(597)
22.02 Facebook dla biznesu

Podstawowy

1 dzień

Warszawa

Pozostało 6 miejsc
1 180,00 zł +23% VAT
Miejsca 6/8

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Social media i Facebook w 2019 roku

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych i Facebooka.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi - Facebook na tle innych platform.
  • Jak wygląda Facebook w 2019 roku (wpływ rozwoju mobile, algorytm Facebooka, zasięgi na Facebooku).
  • Jakie cele marki mogą realizować na Facebooku oraz zastosowania Facebooka i danych, którymi dysponuje.
10:45

Strona na Facebooku, czyli fanpage Twojej marki - konfiguracja

  • Podstawowe pojęcia: strona, fanpage, profil, news feed.
  • Elementy budowy strony na Facebooku.
  • Klucz analizy strony na Facebooku - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie.
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:40

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 1

  • Audyt i analiza celów i działań na Facebooku.
  • Analiza grupy docelowej (sposoby oraz narzędzia).
  • Monitoring działań konkurencji i monitoring wzmianek na temat marki (SentiOne, Brand24).
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Jak mówić na Facebooku - określanie stylu komunikacji marki.
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
  • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, zdjęcia 3D, pokazy slajdów.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 2

  • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
  • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści.
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści.
15:00

Dystrybucja treści na Facebooku

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki.
  • Reklama na Facebooku - wprowadzenie (czym są reklamy na Facebooku, co pozwalają osiągnąć, typy reklam i ich umiejscowienia, targetowanie, remarketing).
  • Wybrane narzędzia ułatwiające zarządzanie treściami na Facebooku.
15:30

Obsługa klienta na Facebooku

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych - dobre praktyki.
  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sytuacje kryzysowe - jak sobie z nimi radzić.
  • Boty na Facebooku - czym są i jak je wykorzystać.
16:00

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia.
  • Jak testować i optymalizować działania na Facebooku?
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i jak być na bieżąco.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie serwisu  i wykorzystać w pełni jego możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w serwisie, chcących poznać możliwości Facebooka oraz najciekawsze przykłady jego wykorzystania do komunikacji z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania serwisu Facebook.

Managerów ds. komunikacji

Chcących doszlifować swoją wiedzę o serwisie, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia związane z Facebokiem.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Opinie naszych uczestników

Sprawdź naszą wiedzę!

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Facebook dla biznesu

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 180,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Facebook dla biznesu
18.12 Brak miejsc 25.01 6 wolnych miejsc 22.02 6 wolnych miejsc 12.03 7 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?