0
EN
szkolenia otwarte
21.07

Facebook dla biznesu

(597)
21.07 Facebook dla biznesu

Podstawowy

1 dzień

Warszawa

Pozostało 8 miejsc
1 180,00 zł 950,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Facebook dla biznesu

Facebook to obok YouTube, największy serwis społecznościowy na świecie i w Polsce. Z jednej strony oferuje ogromny potencjał marketingowy. Z drugiej - liczba jego funkcji, opcji, narzędzi i zmian jest tak duża, że łatwo jest się w nim pogubić nawet wprawnym marketerom.

To szkolenie koncentruje się na działaniach organicznych (niepłatnych) na Facebooku. Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się jak w praktyce wykorzystać marketingowy potencjał Facebooka, jak skonfigurować swoją stronę firmową, jakie treści tworzyć na tę platformę, jak zaplanować swoje działania i jak je analizować. Poznasz również inspirujące case studies z różnych branż.

Jeśli szukasz szkolenia, które koncentruje się na działaniach płatnych na Facebooku i chcesz nauczyć się obsługi Menedżera Reklam, sprawdź nasze szkolenia z Reklamy na Facebooku na poziomie podstawowym i zaawansowanym.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Kurs wideo online

Zdajemy sobie sprawę, że otaczająca nas sytuacja wymaga efektywności kosztowej. Dlatego przygotowaliśmy również kurs wideo online z tej tematyki - zapraszamy do zapoznania się z programem.

Kurs osadzony jest na naszej platformie e-learningowej i został podzielony na krótkie lekcje (łącznie prawie 6h materiałów). 

  • Uczysz się w dowolnym tempie i czasie - otrzymasz roczny dostęp do kursu, możesz wracać do interesujących Cię lekcji w każdej chwili. 
  • Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie możesz zadać swoje pytania i zderzyć swoje pomysły z trenerem i innymi uczestnikami kursu. 
  • Otrzymasz dostęp do wszystkich aktualizacji kursu i nowych lekcji, które pojawią się w czasie Twojego dostępu. 
  • Po ukończeniu kursu możesz podejść do testu wiedzy i uzyskać certyfikat. 

Sprawdź program kursu. >> 

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Social media i Facebook w 2020 roku

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych i Facebooka.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi - Facebook na tle innych platform.
  • Jak wygląda Facebook w 2020 roku (wpływ rozwoju mobile, algorytm Facebooka, zasięgi na Facebooku).
  • Jakie cele marki mogą realizować na Facebooku oraz zastosowania Facebooka i danych, którymi dysponuje.
10:45

Strona na Facebooku, czyli fanpage Twojej marki - konfiguracja

  • Elementy budowy strony na Facebooku.
  • Klucz analizy strony na Facebooku - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie - warsztat.
11:30

Przerwa na kawę

11:40

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 1

  • Audyt i analiza celów i działań na Facebooku - wprowadzenie.
  • Analiza grupy docelowej i monitoring wzmianek na temat marki (sposoby oraz narzędzia: m.in. Facebook Audience Insights, SentiOne, Brand24) - warsztat .
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Jak mówić na Facebooku - określanie stylu komunikacji marki.
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
  • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, zdjęcia 3D, pokazy slajdów.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 2

  • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
  • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści (m.in. Canva, Adobe Spark, Facebook Creative Hub).
14:30

Dystrybucja treści na Facebooku

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki .
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści - warsztat.
  • Reklama na Facebooku - podstawy (czym są reklamy na Facebooku, co pozwalają osiągnąć, typy reklam, targetowanie).
15:30

Obsługa klienta na Facebooku

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych - dobre praktyki.
  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sytuacje kryzysowe - jak sobie z nimi radzić.
  • Boty na Facebooku - czym są i jak je wykorzystać.
16:00

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia.
  • Jak testować i optymalizować działania na Facebooku?
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i jak być na bieżąco.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób początkujących

Rozpoczynających działania w social mediach i na Facebooku lub chcących ustrukturyzować swoją dotychczasową wiedzę.

Właścicieli i pracowników MŚP

Którzy sami prowadzą lub bezpośrednio nadzorują działania na Facebooku i chcą nauczyć się podstaw lub uzupełnić swoją wiedzę.

Brand managerów

Osób planujących działania marki w serwisie, chcących poznać możliwości Facebooka oraz najciekawsze przykłady jego wykorzystania w komunikacji.

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie serwisu i wykorzystać w pełni jego możliwości.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę!

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Facebook dla biznesu

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 180,00 zł 950,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Facebook dla biznesu
21.07 8 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?